ponedjeljak, 28.01.2008.

Pratim te ...

hello ljudovi ... pjevanaslov nema baš neke veze s postom , belja i za šta naslov uopće služi ... kao sto sam prije spomenula ja sam jako ljeno djeterolleyes , koje nije napisalo novi post 2 - 3 mjeseca ...od zadnjeg posta puno se toga izdešavalo thumbupbang... bili smo na praznicima ... super sam se provela ... steta sto nisu dulje trajali ..no. danas nisam bila u skoli jer je bilo natjecanje iz biologije ... pola pitanja nisam znalapartyzujo ... ma nema veze , glavno da nisam bila u skoli danascerekcerek ... idem na prvu pomoc ... tam nas nastavnica mucinamcornamcor ... moramo dolast 3 puta tjedno ... bas mi se neda bangbang... a i u cetvratak imo glupu lektiru burninmadburninmad.. neki galeb neznam ni kak se zovezubozubo ... ma ja nevolim citat knige .. koja gnjavaža ..lud. u srijedu imamo odbojku tam mara ja i ostala ekipa zezamo jednu curu koja nam svima ide na zivcecerekcerek , jos malo pa valentinovo , pa ples ... partypartyma jdva cekam ...a sada ljubav : niš ozbiljno al ima tu neka simpa ... i to bi bilo to chitamo se ... pozzzzzzzzzzzzmahmahmahmah

15:29 Komentari (19) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.