Evo me

25.12.2006., ponedjeljak

.............

Eto mi i Božića. Moram reć da mi je prošo bolje nego inače. Nije me uhvatila ona smrdljiva blagdanska melankolija. Naravno, bio je to jedan od najgorih božića do sada. Kao i svake godine, postane još malo gori. Jedino kaj je bilo dobro (za promijenu!!) je moj poklon. Napokon sam dobila zlatne ribice koje si već dugo želim. Dobro, ja sam htjela jednu, kojoj ću ja bit jedino društvo kao i ona meni smijeh a dobih dvije, koje me se užasnuto boje... I ne jedu. A seru. Ma nema veze, ja imam svoje ribice smijeh.
Još jedan izvor smrada u mojoj prašnjavoj jazbini. Kraj mene je slatki mali pesek moj. Sad ga zovem Grlipeso jer ga stalno grlim. Kad je tak fini mekni, ne mogu odolit. Jučer bio Donnie Darko na teveju. a ja nisam gledala no. a dobro, nije da ga nemama na divx-u smokin.
i tako... dosadno mi je. idem ga sad gledat.

Sretan Božić svima koje volim!!!!!
- 02:52 - Što ćeš mi reći? (9) - #

<< Arhiva >>

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
__________________________________________

FROM CHILDHOOD'S HOUR I HAVE NOT BEEN
AS OTHERS WERE; I HAVE NOT SEEN
AS OTHER SAW; I COULD NOT BRING
MY PASSIONS FROM A COMMON SPRING
FROM THE SAME SOURCE I HAVE NOT TAKEN
MY SORROW; I COULD NOT AWAKEN
MY HEART TO JOY AT THE SAME TONE;
AND ALL I LOVED, I LOVED ALONE

__________________________________________

Image Hosted by ImageShack.us





Linkovi

super ljudovi:
VELVET DREAMS
minutćutanja
ovo je super-al više ne posta..šmrc
zakon ženska
otrovna kuja
Cemetery Drive
zanimljivo...
šapat promijena
grimmreaper
maiden of darkness
Lordica
angel666
luda metalka


moj profil na myspace-u:
black villa

ak mi hoćeš nešto reći:
antonija_valo@yahoo.co.uk

Image Hosted by ImageShack.us


čitaj:
gavran
Harry voli Draca

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


..ville..znam...opsjednuta sam...
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us kissy

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




o meni..

Ja sam jedno jako zbunjeno biće koje već osamnaestu godinu prolazi kroz krizu identiteta. Zarobljena sam u svom tijelu i umu no nastojim ih učiniti svojim prijateljima. Imam razvijen dar osramoćivnja same sebe. U svome danu se uglavnom sramim 99 % stvari koje sam napravila. Uvijek kad biram između dvije stvari izaberem onu krivu. Neke ljude tako jako volim da su me u stanju dovesti do ruba sa dvije riječi, za što naravno nisu oni krivi. Zbog toga sam često nepravedna prema njima i zbog toga jako žalim. Moje ponašanje i stvari koje volim ovise isključivo o mom raspoloženju pa vjerujem da me puno ljudi smatra dvoličnom (tj. stoličnom) jer mijenjam svoje stavove, osijećaje i želje sa promjenom smjera vjetra. Patim od napadaja smijeha i ponekad sam toliko iritanatna da ne vjerujem da me itko može podnijeti, a kamoli voljeti..Kad volim, volim opsesivno, sebično i ljubomorno što je jako iscrpljujuće.

slušam:
HIM
DOORSE
PLACEBO
NIRVANU
COLDPLAY
LENNONA
KORN
LINKIN PARK
TOOL
NIN
REM

i još hrpu toga uglavnom sličnog žanra..

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

SPOTOVI



HIM - Bury me deep inside your heart




Ville / Apocaliptica - Bittersweet




HIM - Join me in death (Rock @ ring)




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us