CREME BRULEE



Parlez-vous français? Ja, nažalost, ne. Znam pozdraviti, odzdraviti, zahvaliti, brojiti do deset i tu je priči kraj. sretan Tjedan sam dana provela u glavnom gradu Francuske, a još tijekom planiranja putovanja slušala sam raznorazne priče o neljubaznim Francuzima koji ne govore strane jezike i o jelovnicima u restoranima koji su pisani samo na francuskom. Međutim, nije sve baš bilo tako crno. Uspijevala sam se nekako sporazumjeti, a ni gladna nisam ostala. U restoranu Les Philosophes (s jelovnikom samo na francuskom) u prekrasnoj pariškoj četvrti Marais, pojela sam odličan creme brule. Idući sam se dan uputila u šoping i odmah kupila identične zdjelice iz kakvih sam večer prije jela lagani kremasti desert.



Po povratku u Zagreb i dobro poznatu rutinu, odlučila sam iskoristiti zdjelice te sam se bacila u izradu deserta.

Sastojci:
300 ml mlijeka (masnijega)
250 ml slatkog vrhnja
5 većih žutanjaka
100 g šećera
šećer za posipanje


Priprema:

Pećnicu upalite na 120 stupnjeva. Zajedno zagrijte mlijeko i vrhnje dok ne zavrije pa ostavite sa strane. Miksajte žutanjke sa šećerom dok ne posvijetle. U smjesu od žutanjaka i šećera dodajte malu količinu vrhnja i mlijeka, miješajte pa postepeno dodavajte ostatak. Raspodijelite u posudice. Stavite u pećnicu i pecite oko 45 minuta. Kada se ohladi, stavite u hladnjak i hladite najmanje dva sata. Zatim kremu pospite šećerom, a u pećnici uključite samo gornje grijače na 250 stupnjeva. Rešetku u pećnici stavite na najviši nivo. Pecite oko pet minuta i uživajte u laganoj poslastici.

Samo bih se još htjela ispričati poznavateljima francuskog jezika na pogrešno napisanom nazivu deserta, nisu mi prolazila slova s naglascima i drugim znakovima.eek

22.04.2009. u 22:29 | 12 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>