PALACHINKA

Bila sam jako vesela kad je Marijin blog dobio najviše glasova u ovomjesečnom krugu igre FBI rukavice. Ne moram posebno naglašavati da je riječ o jednome od meni najdražih gastro blogova. Bilo mi je veoma teško odlučiti s kojim ću se jelom pridružiti inspekciji, a primijetila sam da zbog kroničnog nedostatka vremena uglavnom posežem za jednostavnijim receptima.

Tako sam i sada izabrala ova dva prilično jednostavna, no nadasve ukusna jela!

Piletina s mladim lukom
Radila sam točno po Marijinom receptu, kao prilog sam skuhala staklene rezance, a rezultat je bio brz i ukusan ručak!




Piletina s ananasom i sezamom
Ovdje sam preskočila papriku. Sve ostalo radila sam po Marijinim uputama, kinesku kuhinju ionako svi volimo, kombinacija ananas-piletina je fenomenalna i opet smo bili zadovoljni. Ovaj je put prilog bila riža.



23.02.2009. u 21:46 | 3 Komentara | Print | # | ^ | Komentari da/ne?

<< Arhiva >>