Gostovanje BY: Dora



Evo da se prvo predstavim...zovem se Dora i Sickova sam prijateljica...barem se nadam da je tak:)Vjerujem da sam najmlada tu,s obzirom da mi je tek 15 godina,no zahvaljujuci Sicku po razmisljanju sam zrelija od nekih svojih vrsnjaka...pa da pocnem ispocetka...

Jedne subotnje veceri krenula sam s prijateljicom(Jeyom) i jednim frendom(Salvarijem) do ulice u kojoj Sick zivi...nije vazno s kojom namjerom,ali krenuli smo...setali smo ulicom dok nismo culi neko deranje s pocetka ulice...neko je dozivao Salvarija,neka dva decka...Jeya i ja smo se okrenule i gledale i pitale: Salvari ko ti je to?No on je rekel da nema blage...reko ok...no onda su neka dva decka krenula prema nama na biciklima...to su bili Sick i Clique...iliti Josip i Deni...upoznali smo se i tu smo vecer duuugo razgovarali...i tako smo s poceli razgovarati preko icq-a...nalaziti se kod pothodnika...u pocetku Jeya,Deni,Josip i ja...no s vremenom su se Jeya i Josip nesto pokacili,pa ona vise nije dolazila...ostali smo samo nas troje...druzili smo se jako cesto...Josip je odma prvu vecer kad smo se upoznali napisao post i opisao me ko andeleka,hehe...no ubrzo je promjenio misljenje...bolje smo se upoznali i poceli se sami druziti,mogu cak reci da smo jedno vrijeme bili najbolji prijatelji...cak sam ga nazivala braco,a on mene svojom malom sekicom...svi su mi govorili: joj pa musko-zensko prijateljstvo ne postoji!al ja sam znala da postoji,jer ja znam sto osjecam prema njemu...volim ga...i to jako...nebrem si zamisliti da ga nema.Uvjek je tu kad ga trebam,spreman pomoci,spreman za zajebanciju,ma za sve...uvjek mi je pomogao i trudio se.Nazalost u zadnje vrijeme ja sam zapostavila nase prijateljstvo...bila je skola,imala sam decka koji je htio biti s menom od 0-24 i nisam imala vremena,a za pravog prijatelja trebala bi uvjek naci vremena...pogrijesila sam...i to ne prvi put,bilo je jos dosta uspona i padova u nasem prijateljstvu...puno suza...bilo je i razdoblje od mjesec dana kad se nismo poznali,al on zna da ja njega volim i da mi jako puno znaci...vidio me kako placem i to nebrojeno puta,vidio me kako se smijem...zna kako razmisljam...ma jednostavno,on je nesto posebno.Da sam i trazila takvog prijatelja nebi ga nasla...na njega sam slucajno naisla...kao da mi je Bog poklonio andela cuvara,jer uvjek je pazio na mene...kao na svoju mladu sestru,odnosio se zastitnicki prema meni...jos uvjek smo si dobri,al nije vise to ko prije,a najvise me boli to jer znam da sam ja kriva,al potrudit cu se...necu prokockati svoju zadnju sansu!Jer nebi si to mogla oprostiti...ne zelim odbaciti od sebe nesto do cega mi je jako stalo i cija me blizina usrecuje...Rekao mi je neke stvari koje su ga zasmetale kod mene i to mi je drago,jer ne shvacam to ko kritiku,vec da mi zeli samo dobro,da mi zeli pomoci...kad smo bili posvadani ubijao me svojim recenicama..tocno zna sto treba reci,napisati ili napraviti da bi pogodio bas tamo gdje najvise boli...njegove rijeci i pjesme,najace su oruzje...nazalost ja sam slaba na te rijeci i uzasno me povrijedi kad neso takvo cujem od osobe do koje mi je stalo...ne znam sto da vise kazem,jer sve ste vec napisali o njemu...ja samo znam da je on poseban i da takvog prijatelja treba cuvati i znati cijeniti...ja to nisam uvjek znala,al sad je krajnje vrijeme i zadnja sansa da se dokazem i da shvati koliko mi znaci...sretna sam kad je on sretan...i ne mogu ga gledati shrvanog,tuznog...drzi se on,skriva,ne zeli pokazati...no vidim kad je nesto takvo u pitanju....samo je jedan pogled dovoljan da i on i ja shvatimo kako se trenutno osjecamo i o cemu razmisljamo...doduse njemu to puno bolje ide,no ucim i ja,hehe...mogu mu samo reci HVALA za sve...makar hvala nije dovoljno...


26.12.2006. | 00:01 | 4 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...