Misticno raskrizje....


Prije tocno 12 godina na veliki petak dogodila se saobracajna nesreca u kojoj je nazalost sudjelovala moja sestra... dogodilo se to kod sadasnjeg novo izgradenog studentskog doma u Varazdinu...pjesice je prelazila preko razkrizja sa prijateljicom i najednom se iza nje stvorio motor koji je presao preko crvenog, zahacio joj noge i bacio je na rubnik po kojem je udarila koljenima i slomila oba dva....

Sad se sigurno pitate zasto sam vam tak bez ikakvog uvoda to napisao... eto vidite 12 godina nakon njene nesrece prelazim ja preko istog semafora i sto mi se desava... naravno meni je upaljeno zeleno svijetlo, a ovima u suprotnom smjeru crveno... prelazim preko zebre i vidim covjeka na biciklu koji se krece prema meni... slobodnom procjenom ustanovio sam da cemo se blisko sresti na kraju zebre u slucaju da on ne stane... i gle fakat lik na biciklu ne staje nego ubrzava.... i ja ne obracam pozornost previse na njega, jer sam svjestan da cemo se tresnuti..... zakljucio sam da ima svojih 40 godina i da je slabiji od mene, jer ja sam ipak muz ko koruzjak (kak bi rekli ljudi u zagorju) i da doslo je do naseg bliskog susreta... no posto sam bio spreman na to reagirao sam na sljedeci nacin... dozvolio sam da mi prvom svojom gumom prijede preko tenisice ali dalje nisam dozvolio, nego sam ga ljuto uhvatio za govrnal i bacil ga dole s bicikla... na svu srecu tamo vise nema onog rubnika na kojeg se nabila moja sestra pa se on nije nabio na nista osim na asfalt.... uljudno sam dosetao do covjeka, pitao ga dali je sve uredi, da li nije nesto slomio.. nakon njegovog odgovora da nije sve u redu, ja sam se okrenuo i otisao dalje svojim putem... sad svi sigurno mislite kak sam glupo reagiral... da vam budem iskren meni je zao covjeka, ali osim sto je on kriv za to sto se dogodilo, pitam se da li bi njemu bilo zao mene koji bi mozda nastradao posto je svjesno ubrzavao da se blisko sretnemo na mjestu gdje smo se i blisko susreli......

Ne znam kakvo je vase misljenje o ovom slucaju, ali mislim da sam dobro postupio... zapravo njemu ni nije nista bilo.. da mu se nesto dogodilo sigurno bi stao i pomogao mu... ali mislim da nije fer od njega da je ubrzavao, jer da se zaustavio, mozda bi izgubio minutu vremena, a ovako je izgubio 10min..... Ali mene fascinira to sto je proslo 12 godina i tjedan dana od nesrece moje sestre i eto meni se dogodilo skoro isto na istom mjestu samo sto nije bio u pitanju motor nego bicikl......

Pozdrav od Sicka....


29.04.2006. | 15:29 | 24 K | P | # | ^

Lude li dukele......


Ljudi ovo se ne dozivljava svaki dan... jucer sam kosil travu doma i pozval frenda da mi dojde pomoci, jer se spremalo nevreme pa reko da zavrsimo do nevremena.... i doleti on sa svojom kosilicom, lijepo mi to sve pokosimo i jos nije pocela kisa pa je rekel da bi mogli skociti do njega da i kod njega pokosimo skupa.... otisli smo mi do njega... i kosimo mi kosimo.... ali morali smo prestati jer je na dvoristu imal staro granje od proljetne rezidbe..pa da to upalimo....... zazgali smo si mi vatricu i njemu retardosu padne na pamet da ima jos petarde od Nove godine, a to su vam bile one crvene magnumke velike... i lik to baci unutra..lijepo je roknulo nema se kaj za reci, ali jadni susjedi svi su doleprsali van da vide kaj se dogada, ali nikome nije nist bilo jasno, jer se naravno nist nije vidlo osim da mi kurimo. Taman se svi okrenu da odu unutra, kad baci on jos jednu u plamen i opet su svi poskakli od straha... i tako smo malo ljude zaje...frkavali... vec nam je bilo dosadno i htjeli smo nastaviti kositi, kad se njegova luda dukela zaletela na moju kosilici i zgrabila se za kotac i ne pusta..pocela je ona to razvaljiviti a mi umiremo od smjeha... inace da vam objasnim zakaj smo poceli umirati... to vam je inace mjesanac pitbula i stafordskog bul terijeta..... i sad svi mislite..pa nist cudnoga da se zaletela na kosilicu i pocela je gristi... ali to vam je takva krmaca od cucka i razmazeno deriste da ta nebi ugrizla ni gazdu koji ju maltretira cijele dane ( u prevodu stalno se maze) i onda smo malo zajebavali tog cucka... i odo ja doma...nazove mene frend i veli:

Frend: bok... jebate znas one dve petarde koje su ostale kod vratiju vani...
Ja: da i kaj s njima.????
Frend: pa nema ih vise...
Ja: kaj ti je za te dve petarde...
Frend: ne, nego mi je za mojeg pesa... Hera je pojela oba dve i sad joj se oci cakle ko da s baterijom posvetis u spigl koji ima nas sused u svojoj kupaoni, jer je bas jucer kupil novi..si videl kad ga je donesel????
Ja: je videl sam da nosi nekakvu kutiju doma..ja sam mislil da ja nekaj fkral u svojoj firmi gde dela....
Frend: a gde on opce dela...
Ja: pa u koki jebate svet...
Frend: ok idem sad budu mi se vani cempresi vuzgali ako se bum jos malo spominal s tobom...
Ja: ma pusti cemprese pa nisu tvoji...
Frend: pa zato i idem..... kaj oces ostati bez cempresa???
Ja: u jebate ajde bok evo me sa slaufom....

...cempresi se nisu vuzgali, Hera je jos ziva.... frend joj nije dal da se priblizi vatri da nebi bilo Big-Bang........ pa da se nebi nasli na nekom drugom planetu... kak smo se i na ovom nasli zbog velikog praska.... evo da vam ostavim jednu slikicu od Here i njenog vlasnika da vidite da nije opasna...



Pozdrav od Sicka....


27.04.2006. | 09:10 | 18 K | P | # | ^

Dobro vam ovo divno jutro..........


Jos zijevam, sve me boli, ovaj vikend me ubio.... ok nije ubio, ali me oborio s nogu...... sad si ziher mislite ah.... ah ovaj opet pise kak se nalejal ko deva i opal u neku grabu..... e pa dragi moji nije bilo bas tako...

Ovaj vikend sam proveo u vinogradu, (istina tam se pije i mores se napiti ko deva) gde je bila radna akcija postavljanja stupova i provlacenja zice....

Ma i nije to tak teski posel, ako imate za postaviti 20 stupova i provleci oko 500m zice.... ali mi smo imali za postaviti 330 stupova i 11 km zice.... ma i to nebi bilo tesko da nas to nije postavljalo samo sestero od petnaestak nazocnih.... prvih 88 stupova je bilo betonskih, za koje je trebalo strojem busiti rupe, a onda su ih drugi postavljali... i na tih 88 stupova nas je bilo dosta tj. svi... ali poslije su svi otisli pit osim ekipe ljudi koju sam ja pozval da mi dodju pomoci.... i tako smo 242 pocincana stupa postavili moj sogor Godfather i ja.... ok imali smo pomagace.... hehe ovo sam namjerno napisal, a ekipa zna zasto... dakle da se ispravim - uz veliku pomoc ray-a i clique-a, a cure Angelus (mala od tresnje) i Ornella (velika od narance) su nam pokazivale pravac da stupovi budu ravni okomito i vodoravno...... a ostatak ljudi se gore oblokaval.... onak isreno mi smo mislili da necemo te stupove postaviti u jednom danu, no kad smo se sogor i ja primili tog bata za nabijanje... islo je sve brze i brze... istina sa starim sam se uspjel posvaditi nekoliko puta onak zestoko, ali kaj bute, sve je to za ljude....

.. a u nedelju hehe nedelja je bila pakleni dan..trebalo je razvleci 11 km zice, a na breg smo dosli sogor sestra i ja... ok tam su nas cekala dva penzionera od kojih nist koristi.... sogor i ja mrtvi od dana prije.. aha da skroz zaboravih onak svi strgani smo navecer isli pit i nacecali se ko mazge... ja sam se napil u pet minuta...... ray nam je zaspal na fotelji, a mi smo se jedva gledali.... aha da, pricao sam o nedjelji..uglavnom sva sreca da su nam dosli pomoci dva decka mojeg godista..moji frendovi isto tako... i oni su razvukli tu zicu i sad sve to izgleda jako jako lijepo....

Samo da na kraju zahvalim cijeloj ekipi koja mi dosla pomoci postaviti supe... ljudi puno vam fala, jer da nije bilo vas, ja mislim da bi jos sad postavljali drugi red... a vi znate zakaj!!!!

Ostavit cu vam nekoliko fotki da vidite kak to sve izgleda......

prva strana vinograda (starija).....



...druga strana ( tu smo postavljali stupe)...



...ekipa smrti u akciji....



...pa na zasluzenom odmoru....



...podrdav donjeg doma....



...malo cudnovatih izraza lica u doljnjem domu...



...nekome je gemist dobro sjel... uf....



... i na kraju prvog dana kad smo pili neki su....



... a drugo jutro su neki zato ovako izgledali...



...ili ovako...



... izato kad je sve bilo gotovo je izgledalo ovako...



.... i kraj drugog dana nam je uljepsao ovaj divan zalazak sunca....



Pozdrav od Sicka i ekipe smrti.....


25.04.2006. | 11:18 | 24 K | P | # | ^

Konacno svoj na svom....


Uf... proslo je jako dugo vremena za mene od kad nisam sjedio u svojoj foteljici za svojim kompicem...ali zato eto me sada konacno nazad.... obecah vam jedan spektakularan post, no to ce jos malo pricekati, nemam bas inspiracije za pricanje tog dogadaja, ali zato sam se danas sjetio jednog jako, jako zanimljivog dogadaja.. Da bih vam ga ispricao, tj. napisao, morat cu se vratiti malo u proslost....

Ljeto 2005.godina.. vani vruce...
Radnja se odvija u predvecerje u vrijeme praznika kad si svatko voli malo popiti, a jos je k tome bio petak....
Dosao je frend do mene i odlucili smo se pod utjecajem alkohola malo provozati biciklima... i tako mi krenemo prema gradu... i dosli smo do trga za kojih pola sata (inace mi do trga treba 5 minuta biciklom) - razlog tome je taj da smo na svakom uglu sreli neku poznanicu... i tako nam je trebalo malo duze da stignemo... Dodemo mi na trg i sretnemo se sa starim frendovima... i tako, malo se zapricali da bi nam zapravo oni postali vec dosadni i krenemo mi dalje.. nakon pokreta moje je desno uho culo poziv...(netko je spomenuo moje ime) i ja se okrenem na desnu stranu...( inace mi strane nisu jaca strana, nikad ne znam koja je koja) i vidim frendicu kako mi mase. I sad hocu okrenuti na lijevu stranu, kad se s desne preda mnom nasel neki lik kojeg ja uopce nisam videl jer sam gledal na lijevo.... i pah pokupil sam ga. Ali sto je nevjerojatno u toj prici - sto mi je lik skocil na governal bicikla i jos smo se mi vozili kojih 3 ili cak 4 metra! Lik meni okrenut ledima i ja se sad ispricavam kao ono, znate kak to ide, oprostite pa bilo je namjerno.. i okrene se on prema meni i sa stapom u ruci i veli - nista, nista, moglo je i biti gore! A kad se okrenuo, ja sam ostao zacuđen...sigurno se pitate zasto.... pa zato jer je odokativno imao oko 60 godina, a skocio je na moj govrnal koda ima 20! A cijeli trg pilji u nas, naravno, jer je to bil dogadaj veceri - svi su ocekivali da ce me deda mahnuti tom svojom palicom, ali gle cuda... veli deda meni - joj ovo me malo izmorilo, odi, idemo si popiti jedno pivo.. Sad mi je sve skupa bilo jos manje jasno... ali kad vec nudis...kaj ne...idemo na pivu. I spili mi svaki jednu pivu i odoh ja... Zao mi je sto nisam zapamtio njegovo ime, ali ga nisam vise poslije nikad ni vidio. Istina, imao je cudan naglasak, ali je bio prava faca, svaka mu cast! Pozdravljam dedu, mozda i on ima blog... I tako vam je to bilo s dedom...lud deda 100%

Pozdrav od Sicka....


18.04.2006. | 22:27 | 26 K | P | # | ^

Nakon dugo vremena...


Dragi posjetitelji eto odmah na pocetku cu vam zazeljeti sve najbolje povodom Uskrsnjih blagdana... eto me jos uvijek hodam k frend na net i to redovito svaki dan.... ljudi koji imaju icq to znaju jer se cujemo...

Moza malo nesto o meni i dogadajima oko mene, nista posebno... mozda malo opasan zivot ali sve u svemu ok... e da prije nekoliko dana navece smo ukrali daske s jednog "gradilista"....hm.... sad cete svi misliti pa koji ce vam to kurac... e pa treba nam... hehe kad napravimo s njih to za sto nam trebaju e onda ce biti postova ko u prici... jer radimo biciklisticku i rolersku skakonicu ako se nade koji hrabri lik mozda ce i sa skejtom ici na nju..... to bi ovih dana trebalo biti zavrseno..... ali to nije sve posto su uskrsnji blagdani da ljudi nebi skuzili da smo mi to drpili ljepo smo stavili dasku okomito na drgu u obliku kriza... i izvodili neke gluposti tak da ljudi ne pitaju odakle vam to nego da svate da je to zbog blagdana...

Sad cu vas napustiti, ali cu vam nesto obecati.... jedan spektakularan post koji ce biti objavljen vec sutra ili preksutra o jednom sudaru... mislim da ce biti smjeha do suza.... aha da, novi dizaj... meni osobno je super i ponosim se na sebe kaj sam sam ga tak dobro napravil usprkos tome sto su tri mrtvaca (mudraca)rekla da nema sanse da to slozim... e pa zejebali se... hehe


16.04.2006. | 11:22 | 14 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...