Dobro vam ovo divno jutro..........


Jos zijevam, sve me boli, ovaj vikend me ubio.... ok nije ubio, ali me oborio s nogu...... sad si ziher mislite ah.... ah ovaj opet pise kak se nalejal ko deva i opal u neku grabu..... e pa dragi moji nije bilo bas tako...

Ovaj vikend sam proveo u vinogradu, (istina tam se pije i mores se napiti ko deva) gde je bila radna akcija postavljanja stupova i provlacenja zice....

Ma i nije to tak teski posel, ako imate za postaviti 20 stupova i provleci oko 500m zice.... ali mi smo imali za postaviti 330 stupova i 11 km zice.... ma i to nebi bilo tesko da nas to nije postavljalo samo sestero od petnaestak nazocnih.... prvih 88 stupova je bilo betonskih, za koje je trebalo strojem busiti rupe, a onda su ih drugi postavljali... i na tih 88 stupova nas je bilo dosta tj. svi... ali poslije su svi otisli pit osim ekipe ljudi koju sam ja pozval da mi dodju pomoci.... i tako smo 242 pocincana stupa postavili moj sogor Godfather i ja.... ok imali smo pomagace.... hehe ovo sam namjerno napisal, a ekipa zna zasto... dakle da se ispravim - uz veliku pomoc ray-a i clique-a, a cure Angelus (mala od tresnje) i Ornella (velika od narance) su nam pokazivale pravac da stupovi budu ravni okomito i vodoravno...... a ostatak ljudi se gore oblokaval.... onak isreno mi smo mislili da necemo te stupove postaviti u jednom danu, no kad smo se sogor i ja primili tog bata za nabijanje... islo je sve brze i brze... istina sa starim sam se uspjel posvaditi nekoliko puta onak zestoko, ali kaj bute, sve je to za ljude....

.. a u nedelju hehe nedelja je bila pakleni dan..trebalo je razvleci 11 km zice, a na breg smo dosli sogor sestra i ja... ok tam su nas cekala dva penzionera od kojih nist koristi.... sogor i ja mrtvi od dana prije.. aha da skroz zaboravih onak svi strgani smo navecer isli pit i nacecali se ko mazge... ja sam se napil u pet minuta...... ray nam je zaspal na fotelji, a mi smo se jedva gledali.... aha da, pricao sam o nedjelji..uglavnom sva sreca da su nam dosli pomoci dva decka mojeg godista..moji frendovi isto tako... i oni su razvukli tu zicu i sad sve to izgleda jako jako lijepo....

Samo da na kraju zahvalim cijeloj ekipi koja mi dosla pomoci postaviti supe... ljudi puno vam fala, jer da nije bilo vas, ja mislim da bi jos sad postavljali drugi red... a vi znate zakaj!!!!

Ostavit cu vam nekoliko fotki da vidite kak to sve izgleda......

prva strana vinograda (starija).....



...druga strana ( tu smo postavljali stupe)...



...ekipa smrti u akciji....



...pa na zasluzenom odmoru....



...podrdav donjeg doma....



...malo cudnovatih izraza lica u doljnjem domu...



...nekome je gemist dobro sjel... uf....



... i na kraju prvog dana kad smo pili neki su....



... a drugo jutro su neki zato ovako izgledali...



...ili ovako...



... izato kad je sve bilo gotovo je izgledalo ovako...



.... i kraj drugog dana nam je uljepsao ovaj divan zalazak sunca....



Pozdrav od Sicka i ekipe smrti.....


25.04.2006. | 11:18 | 24 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...