pozdrav ljudovi!!!

Ljudi sorry kaj nisam nist pisal ovih dana ali fakat nisam imal kad! Eto danas vam pisem tek toliko da pisem jer sam se jucer nazderal nekog bolesnog vina od kojeg covek poludi, nisam poludel ali ovo kaj mi se dogodilo je fakat tragdija! PAZI SAD... u jutro tj. oko 12h kad sam se probudil odem do WC-a da se skipam i obavim kaj trebam, sjednem ja ljepo na skoljkicu onak kvalitetno i nesto meni puse po ledima, onako sav mamuran zatvorim prozor koji bio otvoren i ujedno i razlog zbog kojeg mi puse, kad ono jos mi puse ali sad neznam od kud i stisnem prozor do kraja unutra misleci sad ce sve biti ok, ali drekac nije bilo ok i dalje je puhalo, ali ok ja sam umeduvremenu obavio ono kaj sam trebal i pustim vodu ljepo sve ocistim za sobom i naravno uredno otvorim prozor i ostavim ga onako kako je bio!! izadem iz WC-a i pita me mama kaj si radil s prozorom, ja joj uredno odgovorim pa zatvoril sam ga jer mi je puhalo, i kad ono mama i tata istovremenu prasnu u smjeh, ja pitam kaj je sad mislim puhalo mi je kaj je sad tu nekaj cudnog, i onda veli meni stari pa nema ti stakla na prozoru!!!!!!(vjetar je dosta puhal i u jutro kad sam ja coril nekak je doslo do propuha i nisam cul da se staklo izbacilo i okvira) ja nisam mogel verovati ali sam onda shvatil kolko je bolesno bilo ovo vino kej smo pili, ili cekaj mozda i nije vino nego mozda meni alkohol skodi, ma ne ne velika je vjerojatnost da je ovo prvo u pitanju!!!
da ali to nije bilo sve, posto sam konzumiral jucer to vino zakasnih na jedan spoj i onda sam se moral ispricavati, a znate one komedija zakaj si zakasnil ovo ono sim tam gore dole levo desno... uglavnom nekak sam se izvukel i to dosta jednostavno, pa zato cu sad vama dati par savjeta kako da se izvucete u takvoj situaciji ali preko sms poruke!!!!

SMS isprike kada kasnite

Sigurno vam se desilo da kasnite na dogovoreni spoj i sad se postavlja pitanje; kako se izvuci iz te situacije i ublaziti posljedice. Zaboravite na one 3 rijeci - kasnim 10 min. Nova pravila glase: kratko, saljivo i nadasve uvjerljivo. Smajlic na kraju pozeljan . Haiku kombinacije takoder.

- Sorry, potukli su mi se vrtni patuljci, a zlatne ribice su dobile alergiju. Malo cu kasniti.
- Baš sam krenuo kada se na nebu pokazalo tvoje prelijepo lice. Ali gdje su dovraga stepenice?
- Sorry, vjetar mi puse u suprotnom smjeru.
- Jucer sam zaspao, ali tek sam se sutradan probudio.
- Ma došao bih ja na vrijeme da kod onog draguljara nije bila guzva:)
- Sorry što kasnim, ali vrijeme me ovaj put zbilja preteklo.
- Sorry, jos nisam bio budan kada sam htio ustati.
- Cijeli dan mislim na tebe. Pa kako da jos mislim i na vrijeme?
- Zao mi je, ali sluzba za budenje je zaspala.
- o Ooo oOo 00 0o oo ooo - sorry, ali upala mi je sumeca tableta u mobitel. Stizem za tren!


23.10.2005. | 17:10 | 22 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Malo o meni

Zovem se Josip,
zovu me Sick,
19 mi je godina,
sve o meni mozete
saznati ako imate
volje citati
ovo moje
carstvo pizdraija...


Omiljeni blogovi

...~PaPaYa~...
danny
Seifer
Silver Angel
Angel talk
Lady Di
Orange
2911
lotosica.blog.hr
Tija
RiLady
Liverpoolgirl
Mareee
Drug Albert
Mala Ramona
...@nchi...
Mistique
Ona
Izgubljena
Piglet
Tonkica Palonkica
Nem
Nemezis
Tanja
Dora
Lucia
Ipak
Clique


Vic dana





Meni draze pjesme..


Lepa protina kći

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...


Sin jedinac

Još sam bio sasvim mlad,
neke barske ptice sam lovio tad,
kad je došla da se kupa lepa protina kći.

Nije znala gde sam ja,
da je gledam, krišom, kroz trsku i šaš,
a preko reke noć je pala kao plašt.

Mesec tinja nad vrbakom,
srebri nebo, zveda roj,
i kapi vode kao biseri
koji blistaju svud po njoj...

O srce ludo, ludi sni,
već se moji drugovi momčili svi.
A ja sam hteo samo jednu:
lepu protinu kći.

Čudnom pesmom zvoni drum,
te su zime i svatovi došli po nju,
iz daleka, neki svet za mene tuđ.

Baš sam prošao sokakom.
Padao je prvi sneg.
I još ponekad zazvone praporci
što je odnose, ko zna gde...

Da se ženim, imam kad.
Ja sam, eto, ostao momak do sad.
Nikad više nisam sreo lepu protinu kći.

Jedan život, miran, tih.
Nekad bacim kartu il' napišem stih.
Stvari teku, ja se držim izvan njih.

I ljubim dobre, ljubim lake.
Neke prave, a neke ne.
I sve su vile, sve su kraljice.
I sve su nevažne naspram nje...