subota, 03.06.2006.

~¤~ Mother Fucking ~¤~

Da li vam je ikad došlo da sami sebi jebete mater?
Od rođenja živim u ovoj kući i stvarno mogu reć da je donekle mrzim… stara je to kuća pa kad preuređuješ više toga otpadne nego što ostane na mjestu, no dobro… Ja, inače, godinama tupim kako želim minirat kupaonu jer je ova bila strašna, a u mojoj dragoj kući preuređenje je moguće DOSLOVNO samo ako prije to digneš u zrak, inače rezultati nisu baš najpovoljniji…
I tako meni majka 02.05. najavi kako će se moja dugogodišnja želja ispuniti i kako ću dobiti novu kupaonu I NE SAMO TO!!!Ako nazovete odmah… i NOVI WC!!!!… e pa mrak! Je li mrak?!? Je kurac!!!
I odem ja sa roditeljima izabrat pločice jer moj otac dragi, koliko god ukusa ima, toliko ga briga nije… a majka moja jedina ima ukusa koliko i poluslijepi daltonist, i ne do bog da mi zaljepe pločice koje vidjet ne mogu jer bih ih noktima jednu po jednu vadila…..
I dodjemo u dučan sa svim tim i ja rekoh „Ove!“… majka će na to „Jao, pa kud baš crvene, bodu oči!“, otac će na to „Ne radiš bordel nego kupaonu!“…. ja ću na to „Ove!“…. majka će na to „Nemoj majketi“… otac će na to „Kog ste kurca mene dovukle ovdje! Neka uzme te, samo neka prestane pričat!“….. 1:0 za mene…
Idemo sad pločice za wc … ja rekoh „Ove!“… majka „Ove su bolje!“…. otac „To je moj wc, slažem se s Ivanom, one su bolje!“… majka „Jao nemoj opet plave!“…. pogled prema mami.. majka kaže „Dobro je, krasne su i plave..“ ….2:0 za mene….
Tko je ikada mislio da je to tako lako neka prekriži…. Ajmo sad birat nijansu fugi… ja rekoh „Oću crne!“… ne da ju mi crne… rekoh „Daj bijele!“…. Ne može na pod bijele… rekoh „što nudiš?!“.. kaže „Pod sivo, zid bijelo!“… PRODANO!
I napokon idemo put doma….. mrak…..
Dva dana nakon, kaže meni majka „U 9 ujutro ti dolaze radnici skidat pločice u kupaoni pa pazi da im otvoriš, pazi da rade, pazi da nisu žedni, pazi da krivo nešto ne sruše, pazi……“… „Ma nema problema, sve ću ja pazit“…. U 9:40 dolaze dva tipa od nekih 25 godina i ja odmah rekoh „Ja u zadnjoj sobi dole… tu vam je sok… tu je kupaona, tu je wc… ako što treba vičite!“… Problem riješen…..
Sve to ok prvi dan.. ok drugi dan, treći dan mi polako ide nakurac sjedit doma od 9 do 17 sa radnicima ali mislim „Šuuuuti, ti si ih na to natjerala pa hajde sad, jebiga.. još par dana pa gotovo!“…. i tako se malo posao vodoinstalateru odužio sa 3 dana na nekih 8 a meni muka….2:1 za „njih“….
Dođe red i na zidara… kaže majka „Sutra oko 9 ti dolazi zidar pa pripazi da sve bude ok“.. ja reko dobro….. U 7:43 čujem lupanje po vratima i odteturam do vratiju kad tamo zidar… rekoh ja „Dobro jutro, 7:45 je!“.. a on će na to „Jest!Pa reko sam vašoj majci da ću doć oko 9!“… Rekoh „Da, ali 7:45 NIJE 9!!“… teleći pogled i odgovor „Rekao sam OKO 9, a ne U 9!!“… odustanem.. pustim ih unutra vratim se spavat….Tako to nekoliko dana… SVAKI DAN OKO 9.. iliti između 7:30 i 7:43…. Svaki dan u 11 odšuljam se do kuhinje napravit si čokolino i čujem njurgavog penzionera kako njurga meni iza leđa „Jao što je teško radit dok su ljudi u kući….“.. ja se mislim „Koji ljudi mater ti tvoju?!? Tri dana ne pišam prije 17!!!! Ne pijem ništa!!!! Ne jedem!!!!A njemu je teško?!?!“… OOOk.. pokupim svoj zdjelicu i nestanem u svoje odaje…. I tako se posao zidara odužio sa 4 dana na nekih 8 a meni muka…2:2….
Dođe red i na keramičara… mamin prijatelj Marko……. Kaže majka „Sutra oko 7 dolazi Marko, ali njega ću ja dočekat, ti spavaj samo poslije provjeri ako mu što treba“.. ma neeeema problema….. Probudim se ja u 7:23 uz milozvučne note razbijanja pločica i upalim liniju.. stavim BOO! i pokušam spavat…. Uspijem do nekih 10:30, odustanem i idem pozdravit Marka…a kad ono, pola kupaone već crveno.. rekoh mrak, to je gotovo brrrrrzo… je li?!? Je kurac!!! I tako se malo posao keramičara odužio sa 2 na 5 dana a meni muka….. 2:3 za „njih“….
Dođe red na prvog nam onog vodoinstalatera koji mora sada spojit tuš kabinu, wc-e i sve to… i dočekam ja njega u 17 (?!?) i spoji on bide i ide ća .. „Fali mu cijev, doći će sutra!“… Dočekam ja njega drugi dan.. spoji on jedan lavandin… „Fali mu ventil, doći će sutra!“… Dočekam ja njega treći dan.. spoji on većinu toga i ode ća…. Tuš kabina pušta… MRAK!!!
I tako se posao vodoinstalatera odužio sa 1 na 4 dana a meni muka…. 2:4 za „njih“…
I onda kada se posao od tjedan dana produži na tri i pol tjedna, kada svaki dan idete iz Kostrene na Trsat na tuširanje… kada od dva wc-a nemate gdje pišat….kada tri tjedna čuvate radnike i sjedite doma od 7 do 17 i slušate njurgavog penzionera …..i na svaki vaš prigovor da ne možete više bit doma jer ćete si pucat u lijevo koljeno i gledat kako nježno krvari, odgovor glasi „Ti si htjela novu kupaonu, pa se sada nemoj žalit….“ I kada vas „oni“ sjebu sa 2:4… e pa DA LI VAM ONDA DOĐE DA SAMI SEBI JEBETE MATER?!?! …. Jel da…..

- 19:46 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>