uskoplje

01.08.2008., petak

Prijetnje smrću

Općinski službenik Husein Fale za napade na njega optužuje braću Omeragić...


Urbanist u Službi za urbanizam, građevinarstvo i prostorno planiranje Općine G. Vakuf - Uskoplje Husein Fale tvrdi da se, obavljajući svoj posao, posljednjih dana našao pod neviđenim udarom političko-ekonomskih moćnika u ovom gradu.
Kako je Fale ispričao u razgovoru za "Dnevni avaz", on je bio žrtva prijetnji, pa čak i fizičkog napada članova obitelji Rame Omeragića, predsjednika Općinskog savjeta Stranke za BiH u G. Vakufu - Uskoplju, te aktualnog kandidata te stranke za načelnika Općine.
- Omeragići su mene pratili dva dana i dvije noći. Tokom 21. i 22. jula ove godine putem mobilnog telefona, odnosno, SMS poruka, prijetili su da će me ubiti puškom i pištoljem te da će me zaklati žiletom. Također su me pozivali na kućni telefon, kada se javljala moja supruga Aida. Oni su joj prijetećim tonom govorili da im se ja moram javiti kako bi se "dogovorili". Nakon toga, Omeragići su nastavili pritiske na mene, te me je brat Rame Omeragića Sulejman, zvani Hadžija, 22. jula oko 12.15 sati u gradu presreo kombijem i fizički napao na dužnosti, udarivši me nekoliko puta. Tome je prisustvovao i moj kolega Pavo Mlakić
- kaže Fale, dodajući kako još uvijek trpi njihove pritiske.
Fale objašnjava kako je njegova drama započela kada je prije 15-tak dana Županijska inspekcija zapečatila ugostiteljski objekt obitelji Omeragić, koji je više godina radio bez ikakvog odobrenja za rad.....Više...

- 23:10 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga

Linkovi

Lektira