< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MSN-b.djangradovic@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Bruno
Rođen: 08.07 1990.
Sluša:Minimal,trance,progresiv
Hobi:Free climbing
Obožava:motore,brzinu,adrenalin,nekada i bol
Mrzi:dvoličnost,sve drugo je ok
Nemože bez:Cigara

Linkovi

Gruby majstor
Lokalni heroj čiji indetitet nadalje ostaje misteri
Zaista fascinantna rockerica iz zg
Maky the frend
Njene me pjesme uvijek očaravaju
King ili Hajuza- žestoko
Zrinkach

Galerija

Sensation-White edition

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dj Tiesto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ekipa

Image Hosted by ImageShack.us
TheGruby

Image Hosted by ImageShack.us
Matija i pero

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marić(koma)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mariana

Image Hosted by ImageShack.us
Buraz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
King

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pica i Kralj



Free Counter
Free Counter

nedjelja, 27.05.2007.

Mom psu

Imao sam psa...
Sjećam se te male žute loptice,kao sada da ga gledam,kada je došao u moj dom.
Bio je cijeli žut sa bijelom crtom ispod njuške,mali slatki psić. Obožavao sam se igrati s njim,gledati ga kako jede jer bi se toliko najeo da bi mu trbuh bio skoro duplo veći nego on sam! Vodio sam ga svugdje sa sobom,šetnje,kupanja,vožnje... baš svugdje. Bio je moj mali prijatelj. Sjećam se kada mi je prvi put zaspao u krilu,kada je prvi put skočio samnom u more i držao se šapama za mene dok sam plivao,trčao za mnom po livadi,grizao me ali ne onako da kao da me želi pojest nego bi mi pažljivo stisnuo ruku između čeljusti i vodio me gdje bi on htio. Svaki dan bi me dočekao kada bi došao doma,stavio prednje šape na prsa i polagano naslonio glavu na mene mašući repom. Najdraže kod njega mi je bilo kada bi predvečer pošao zapalit cigar na na verandu on bi došao,naslonio glavu na moj koljena,tiho udahnuo i izdahnuo kao da ide spavat.
Imao sam psa,imao sam prijatelja,imao sam suputnika kroz život dokle nisu došli zli ljudi,otrovali ga,ostavili ga u patnji i mene da patim s njim jer on je bio sretan kada sam i ja bio,a sad je vrijeme da i ja patim kada on pati!
Imao sam psa,moju malu žutu lopticu! Volio sam ga kao da je bio čovjek a sad plačem,po prvi put u dvije godine,za njim,za mojim psićem,za mojim suputnikom,za mojom malom žutom lopticom..

Mom psu

Više nikada neću osjetiti njegov dah na licu svom
Više nikada neću osjetiti njegov umiljati pogled u pogledu mom
Više nikada neće na ramenu mom sklopiti male oči
Više nikada neće u moj zagrljaj sretan doći
Otišao je u nebo još ove noći

- 23:53 - Komentari (17) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>