< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MSN-b.djangradovic@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Bruno
Rođen: 08.07 1990.
Sluša:Minimal,trance,progresiv
Hobi:Free climbing
Obožava:motore,brzinu,adrenalin,nekada i bol
Mrzi:dvoličnost,sve drugo je ok
Nemože bez:Cigara

Linkovi

Gruby majstor
Lokalni heroj čiji indetitet nadalje ostaje misteri
Zaista fascinantna rockerica iz zg
Maky the frend
Njene me pjesme uvijek očaravaju
King ili Hajuza- žestoko
Zrinkach

Galerija

Sensation-White edition

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dj Tiesto

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ekipa

Image Hosted by ImageShack.us
TheGruby

Image Hosted by ImageShack.us
Matija i pero

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marić(koma)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mariana

Image Hosted by ImageShack.us
Buraz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
King

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pica i Kralj



Free Counter
Free Counter

srijeda, 04.04.2007.

Dani u prolazu a ja neznam gdje,gdje početi? Lutam....

Za početak dobro sam,smanjio sam pušenje,sad pušim kutiu i po na dan. Stavio sam se popravit tjelesni izgled,napredak čitajte i gledajte na drugom blogu. Večeras sam dobio novog Tiesta i sviđa mi se,preporučujem ga svima,stvarno je dobar. Inače da se zna,ovo su mi najbolja tri dana u ovoj školskoj godini jer sam nakon 7 mj dobio pozitivnu iz njire i matematike(mali se stavio nema šta),jedino mi ih kvari to što sam dobi opomenu pred isključenje zbog neopravdanih sati.
Za sve ove anonimne komentare me boli kurac jer ljudi vi ste toliko jadni da nemožete stati iza svog mišljenja ali boli me kurac,komentirajte kako hoćete!
Pjesmu sam evo naškrabo,kome se da neka čita(ako ima takvih)!

Dani u prolazu,ja neznam gdje

Dani prolaze
Još sam tu
Misli daleko odlaze
Gledam kišnu suzu

More je zavodljivo ali nikog neštedi
Znam,rekao mi je starac sijedi
Dok mrežu plete,sam,u bijedi

Za cigaretu upaljač netrebam
Kao stijena na buri izgledam
Gdje sad da odlutam
Na pučinu,tamo sam sam

Svaka kap žeđ gasi
Svaki dim me ubija
Alkohol u venama
Ima tko da me spasi

P.S Pjesma je skurcana zato što sam i ja,nemojte me peglat da pišem sretnije pjesme jer se sretan neosjećam.

- 23:36 - Komentari (32) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>