On/Off

Kostur dizajna: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

*Cheated hearts.

*iluzija stvarnosti.

Ekstravaganca.

Pred svojim se očima totalno raspadam.

*ponovno trijezni, ponovno stranci.

Beskrajno prazan jurim prema zalasku.

U fliperu lica i ulica glasovi tonovi rasuti.

Tvoje lice poput uhode me prati.

Meni se dušo od tebe ne rastaje.

Noćas su ovdje ravnodušne sjene.


(Uvijek ista priča.)


Kontroverza.

Love Angel Music Baby.



Putting holes into happiness.



Killing your fantasy.



You got me dancin' and cryin'.

<3

sarče. Fani. Nikki. *








© blow me away.





and her life was just an illusion.

došao je i taj dan.

i kad smo vec kod savršenstva.ako se mene pita.
savršenstvo postoji kao pojam.
tu negdje.na ovom svjetu.




..Bila je sretna. bila je SAVRŠENO sretna.
i sa njima. zatvorila se u svoj svijet.
Oni, vani su ju vidjeli. ali ona njih nije.
i živjele su u filmu kojeg su si same stvorile. kojeg su samo one vidjele.





no. hoće li ona ikad saznati je li stvarno bilio tako?
Hoće li ikad postati svjesna svih tih pogleda i riječi upućenih NJIMA od svih njih sa strane?
Hoće li ikad shvatiti da je među njima bilo Gotovo?

.

i nešto se desilo. stvari su izašle na vidjelo.
i kad je film završio.
i kad su mjehurići iluzije. kad su mjehurići savršenstva polako pa sve brze počeli pucati i nestajati.
ostala je sama.
i kao sto je film zavrsio. nestalo je iluzije.
i polako je otvorila oči.
i zajedno sa svima njima. nestalo je i savršenstvo.
tako brzo. tako naglo.






I imala je vremena. sad kad je ostala sama imala je vremena napretek razmišljati.
i premotavati film u glavi.
i ne koncentrirati se samo na fokusirano. nego i na pozadinu i sve oko njih.
i napokon ih je vidjela . i napokon ih je čula. iako su cjelo vrjeme bili u blizini. tek sada.
i shvatila ih je.
tada nije obracala pažnju. tada se samo smijala. tada je sve bilo Savršeno.
i osjetila je dubinu svih tih riječi. Njegovih riječi.
osjetila je dubinu svih tih pogleda. Njegovih pogleda.
osjetila je sve što je trebala tada. i uvidjela je.





i kad je jedan zadnji put odgledala film u cjelosti.
bez vlastoručno ubačenih specijalnih efekata.
bez mjehurića i stvorene iluzije.
rekla je samo.
"To je bilo daleko od Savršenstva."
...




[ i na kraju sam ja Evie, a vi ste sve Tracy, jel.]







i nema više iluzije.
sada se oslanjam samo na onaj osjećaj u sebi. osjecaj ispunjenosti.

i kada masakriramo onaj zid i paničarimo jer je ona bacila metlu kroz prozor.
i kada kod mene u mraku ležimo u krevetu. i gledamo u strop i pricčmo dok sunce ne izađe.
i kada sa sarom mare i hanom pretrčavamo cestu na crveno i vrištimo
i kada manijakalno tražimo lizalice po podu i padamo s kreveta na glavu.
i kada trčimo po ulicama nekog dalmatinskog gradića u pički materini da pobjegnemo sotoni.
i kada pjevamo u tramvaju.
i kada strgamo klupu ispred dućana.
i kada se s hanom smijem Emily i Nikky kad pizde jer im niko u ulici neda upaljač.
i kada se na livadi legnemo jedne po drugima. upijamo sunce .i simply uživamo.

tad sam ja sretna.

i netreba mi ništa drugo.
sve dok imam vas.
[i semafore. lizalice. tramvaje. krevete. livade i sunce.]
< 3




|subota, 01.03.2008. , 22:46|

| ko voli nek izvoli(23) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.