stefica cvek u raljama nyc

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

04.01.2007., četvrtak

Mali zeleni

Jedno jutro cu se zadavit svim pustim stvarima koje mi vise oko vrata, evo jutros, nisam mogla ni botun u liftu pritisnut koliko sam se zapetljala. Borsa mi visi na ramenu, oko nje mi se se zamotale slusalice koje mi vise iz uha, sal mi se zapetlja u slusalice, a slusalice mi se zapetljale oko vrata. Umrit cu tako neromanticnom smrcu, nece ljuti niti moc rec; otisla je ko' Isidora Duncan,glave ce mi doc slusalica, i to jos mini.
Onda se zamislim kog vraga ja nosim sal, kad ga nakon pet minuta ocu skinut od vrucine, i di je vise ta zima ?
Ovo je prva godina da je cekamo pripremljeni, nacipali smo drva, navukli ugljen, kupili termo donje rublje, a nje nema. Ovde cak i stabla procvijetala vec, ne znan jel ameri imaju onu "Veljaca je varljiva", a da mi kazem; "February is tricky"..Jel nam se vec desava ono o cemu Al Gore prica ? E napokon sam pogledala i taj njegov film . I ne svacam cemu tolika buka, ma ne oko teme, oko filma. S kim god pricas, svi vicu; moras taj film vidit! Nebi da je Al Gore u najmanju ruku izmislija globalno zatopljavanje, da ne kazem; toplu vodu. I ajde, pogledam ga i sta? Nista, film ko film, svaki drugi na science channelu je takav. Jedno mi nije jasno; jel ovaj film spada u politicke ili zeleno-modre dokumentarce? Mora on spomenit svoju slavnu politicku karijeru, a sve u stilu; lipo san in reka!
Po meni Al Gore nije reka nista sta vec ne znamo. Globalno zatopljavanje nam prijeti, nemoj zezat, moramo zaustavit ispustanje plinova u zrak, to cak i oni u Kastelima znaju ima vec 15 godina, otapa nam se Greenland, znamo i to...i sve tako u krug, pa jos cilih 90 minuta, da bi tek zadnjih par minuta reka sta mozemo ucinit, i to nije niti reka, nego je ko odjavna spica bilo napisano na kraju. Valjda zato jer bolje izgleda na ekranu nego kad on to kaze onim svojim njenjkavim glasom.
Mozda je film sasvim u redu, mozda ima ljudi koji nikad nisu culi za globalno zagrijavanja, i vole svu tu dramu vidit na tv, ono kad se odlamaju komadi leda pa plutaju po moru ? A mozda je kriv moj nacin razmisljanja? A mozda su u sumi?
Ja volim ljude koji mi idu odma to the point. Imamo problem, kako cemo to popravit, zasucimo rukave i na posa. Nemoj mi govorit sta je bilo i kako se desilo, ko je kriv, a ko nije, il' plakat za prolivenim mlikom...reci mi sad kako cemo to popravit i ajmo ucinit nesto. A Al Gore mi se cini kada cili film nesto place, pustija sam Busha da pobijedi, smrc, pa nije potpisa Kyoto, pa pahuljice nisu sta su nekad bile, smrc, a i Europa bi nam se mogla smrznut srmc...ahhh
Jedino pametno sta sam cula na filmu je da iako dragi predsjednik nije stavija svoj potpis u Kyotu, vecina gradova u USA je. Znaci nije sve tako crno ka sta izgleda. Nece taj crni dim tako lako u visine da se vine iz moga grada.
I ajde recimo da mi je doslo da kazem, ne moze to vise tako i da idem ucinit nesto koristo za majku zemlju,al' sta ? Nije da ja nebi sad isla sadit stabla okolo, ali nemam di u ovom asfaltu, a i zivo me zanima kako bi komunalci gledali da im ja sad motikom raskopam malo Central Parka da zasadim svoje stablo. Doduse kazem ocu da posadi jedno stablo u svom selu u dalmatinskoj zagori, u onom krsu di zemlje ni za pitar nema, a on mi posadi jabuku umisto sekvoje koje bi bile puno bolje za proizvodnju kisika. Kupim reciklirani toaletni papir, a dragi se buni da mu je tvrd, oce oni fini mekani, ocu kupit Toyotu na bateriju, al dragi se ne odrice svoga autica sa sest cilindara..i kako da ja budem dobri mali zeleni kad me svi sabotiraju?

- 15:49 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>