stefica cvek u raljama nyc

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

17.05.2006., srijeda

Patnje mladog vrtlara

Ja lincina.Ja?? Ja koja sam svaki dan na predavanjima od jutra do sutra, glava mi pada (od dosade, ne od umora), ruke mi se tresu od kofeina popijenoga na litre (nebi li nekako ostala budna), smrzajem se jer pametni ljudi pale klimu po datumu u kalendaru, a ne po vremenskoj prognozi, a sve radi toga jer moram polozit ispit nakon kojeg cu dobit dozvolu,jer bez dozvole (licence to kill) ne mogu radit ovo sta bi tribalo. A ako ne mogu radit, dat ce mi otkaz, a ako mi daju otkaz necu dobit placu, a ako ne dobijem placu, nemam novaca, ako nemam novaca, necu ic doma, a ako ja ne idem doma, necu tome sta mi je reka da sam lincina platit kavu. E ako ovo nije uzrocno-posljedicni niz ne znam sta je! I uz svo to ucenje/mucenje koja me ceka ni vrime nije na mojoj strani. Cilu sedmicu kisa. Jel ovo peti miseci ili deveti !??! I kako da sad pisem blog?

Inace ovi moji u firmi umislili da su veci humanitarci od Majke Tereze.Nema ni par dana da sam otkrila veliki altruizam (jel moze altruzam bit mali ??) kad evo danas skupljamo za gladnu dicu, sve pod motom NNNI..kghm, ne to, Skip Lunch, Fight Hunger. Daj sta das, a Co & son ce dat isto toliko. Nisan ni pitala kojoj to dici ide, necu da misle da sam sitnicava..a malo mi je falilo da im napisem na posteru "don't give them a fish.." Ali nisam, ipak su oni meni dobri, evo nisan ovde ni dvi sedmice, a vec smo tri puta isli na rucak. Inace ti ruckovi nam sluze da se bolje upoznamo sa novim kolegama i da u opustenoj atmosferi razglabamo o onima kojih nema. E ja sam se uspila predstavit kolegama i sefu u pravom svijetlu. Tako sam im zustro nesto objasnjavala da sam uspila prolit kavu, srica samo po sebi, a na izlasku iz restorana sam se posklizla i prosula po podu da ni sama ne znam kako sam to izvela, srica u nesreci je sta sam se brzo, elegantno i sa smijeskom digla, pa sefu nije preostalo nista drugo nego komentirat; "wau you are fast!". Ne znan jel mislija na dio di padam ili di se dizem??

Ali da ne ispadne da lose vremenske nepogode utijecu jedino na mene i dragi je vec dva dana pod utijecajem. Doduse ne vrimena, nego filma. Gleda je "Oprosti za Kung Fu" i sad cili dan po kuci vice:
"Zeko, zeko! Zecicu! Zecicu!"

PS. Obavijest za dijasporu; imate film na Netflix-u.


- 03:37 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>