stefica cvek u raljama nyc

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

29.03.2006., srijeda

Za saku dolara vise

Bila sam jucer na intervju za posa. Od 10 do 1! Reka bi covik da me zaposljavaju u Bijelu kucu sa koliko sam ljudi pricala.Sa njih 4-ro! A di je jos background check koji moraju napravit, pa ispunit sto papira u kojima se slazem da sve sta budu ispitivala I radili meni iza leda rade za moje dobro, daj krv za analizu, daj urin da vidimo jel se drogiras..a ocete I livi bubreg ?? Nece oni bit gotovi sa provijerama jos misec dana minimalno.
Pitanja ko pitanja, standardno blesava, mislim mogu se ja njima smijat sada, ali znajuci onu nasu narodnu, ko se zadnji smije, najslade se smije…bolje ne!
Doduse na neka nisan imala pametnog odgovora, tipa; kako bi vi doprinjeli svojim dolaskom ovde?
Napominjen, ne zaposljavaju me u Bijelu kucu,a ni u ministarstvo financija..a cini mi se da necu imat ni neku veliku i odgovornu funkciju, prema tome, ovo pitanje mi je totalno bez veze..ali moras odgovorit na njega. Pa sam im pocela, pa s obzirom da govorim sest jezika (sta oni znaju da su bosanski I hrvatski isti jezik sa dva imena?) da mogu citat rusku cirilicu (nisan rekla da pricam ruski, citat mogu! ) i da dolazim iz Europe (srica pa me nisu pitala da im pokazem tocno di je to ta cro!) mislim da sam ja idealan kandidat za mjesto na kojem traze nekoga sa znanjem rada ne kompjuteru.

Jedno od sljedecih pitanje na koje sam doduse trebala I premucat, ali eto nisan..a I kontam da je vise bilo onako usput..je bilo kako se ja I moja prija koja me je uvalila u taj intervju znamo. Inace prija je Indijka, a ne samo da je Indijka nego tamnija ne moze bit, dok sam ja prilicno prozirna i znate odakle vec. Pitanje glasi, dali se nas dvi znamo od prije nego smo doselile ovde? Hmm pa s obzirom da sam ja Croat, a ona Indian I ne bas….Znan, tribala san bit fina I sve povladivat, ali eto nisan mogla drzat jezik za zubima!

Kad je dosa red da oni malo kazu o svojoj firmi, naravno da su bili najbolji, najveci, najjaci, stroga selekcija se radi blablabla..a kad im kazes za koliko bi novaca presa u njihove redove samo sta sa stolice na padnu. Kako se mozes usudit iti spominjat novce, pa zar ne znas da svi zele ovde radit ! Hmm ebi ga, davno su prosli dani ideala kad si radje radija nesto sta volis nego nesto sta je dobro placeno..prodala sam dusu za saku dolara, a ni ta saka nije sta je nekad bila. Inflacija ebi ga!

- 22:24 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>