stefica cvek u raljama nyc

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (2)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (6)
Listopad 2006 (3)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (3)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (2)
Svibanj 2006 (5)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (8)
Veljača 2006 (6)
Siječanj 2006 (11)
Prosinac 2005 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Ako ste zeljni znanja, gladni informacija, novih spoznaja,i iznad svega volite ucit...ovde ce vam bit dosadno.


"There are many things to think about,
but nothing to worry about”
MK


Rodena u Splitu, ne zivim u Splitu, a jos sam ziva
ovo sam negdi vidila,i mislim da je steta da se ne salje dalje

Linkovi
Slobodna
Radio Dalmacija
Za Split
Voice of America
Economist
NYTimes

ako ti nije dosta, emajliraj me
pazivamo@yahoo.com



Ako zelis vidit koliko si udaljen, priblizen ili povezan
sa drugim blogom klikni ovde

10.03.2006., petak

Kad mrtvi zapjevaju

Ne znan zasto se sve cude kad in kazen da ja prvo pogledam u Slobodnoj osmrtnice!Je, svako jutro..pa sta? Ispadnem morbidna u najboljem slucaju, o onom gorem, ne zelim ni razmisljat. A ja samo mislim da zelim bit informirana. Dapace, cak mislim da je to jedna lipa navika...drzi me u kontaktu sa mojima doma. Dobro ne onima koji su u novinama tog dana.

Dok sam jos bila doma znala bi se cila drama razvit iz tih par recenica, e da sam imala spisateljskog dara mogla sam bit poznatija od Tomica; "vidi zena mu je dala drugu osmrtnicu" "ma ko zna jel mu to zena, vis' di su mu dica". " a vidi; firma nije dala osmrtnicu..hmmm ko zna sta je tamo napravija, bice sve opljacka", "ajme kako je mlad bija..droga sigurno, davajeodnija"....

Znalo se desit da bi se tu naslo i meni poznatih,e to je gadno...gledas sliku, vidis poznato lice..i ne znas sta bi. Sidis u soku sa ove strane ekrana, i ne znas stas' ? Oces plakat, zvat doma, zvat okolo...Naravno, ja takticna kako samo ja mogu bit, uvik zovem okolo.
Ima tome dosta; zovnem ja prijateljicu koja je isto zivila ovde. Vidila sam da joj je umra dida,a zna se sta je red...
- M. moje saucesce, vidila san u Slobodnoj- pocnem ja..uff nikad nisan bila dobra u ovim stvarima..a ko je??
- Sta si vidila?
- Pa dida ti? Sta ti nisu javili? - sine meni...uff pa di da ja buden prva..
- Nisu, niko mi nije nista reka? - malo ce sokirano ona.
- Ajmeee. e sad mi je jos vise zaj..ma je, vidila sam u Slobodnoj, mozda te tvoji nisu stigli zvat, jos je rano..
- A nista, iden ja zvat njih sad..fala sta si mi rekla- U placu ce ona.
- Nista, nista - mrmljam ja i poklapam slusalicu, neugodno mi, ali bolje da od mene cuje, nego od nekog drugog...najgore je proslo.

Nakon par minuta zvoni telefon, zove M. nazad
- Ej, ma nije to moj dida, to je covik koji se isto zove i zivi isto u Kastelima.- vedrim glasom se ona
- Ajmeee - ne znan ocu se radovat jer joj to nije dida,..jel uopce zgodno se radovat, mislim, ipak je to neciji dida.. - Izvini..a sve se stvarno poklopilo..
- Ma nema problema... - vedro ce ona i ode...

Od tada sam nesto naucila. Sad lipo nazovem pa se raspitam za zdravlje doticnoga ili doticne.



- 13:34 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>