Swingeri u bih - Susret s djevojkom

subota , 29.12.2018.

Upoznavanje i druženje - Bosna i Hercegovina










Click here: Swingeri u bih






To je ipak tvoj rođendan, zar ne? Vrucina koja mi je preplavila tijelo najavljivala je snazan orgazam. Na moje oduševljenje, pristala je.



swingeri u bih

Kad sam shvatila da me zove Boris, gotovo sam vrisnula od sreće. Ne zaboravi da je Boris poslovni čovjek - branila sam ga, premda sam morala priznati kako je moja prijateljica ipak djelomično bila u pravu.



swingeri u bih

Upoznavanje i druženje - Bosna i Hercegovina - I sam se uspalio gledajuci kako me ti novi dodiri uzbudjuju sve vise.



swingeri u bih

Našu novinarsku radoznalost pokušao je da zadovolji par supružnika - svingera: Olja 39 i Voja 46. Ne može se poreći da oboje izgledaju - sjajno: ona je plavuša, odevena u preusku crnu haljinu, a on je zgodni muškarac sa fazoniranom bradom i više nego upadljivim tetovažama. Olja pali cigaru i počinje svoju priču: - Znate kako, kad ovde dolazim mogu da se obučem kako želim. Ovo sad pokazuje na onu preusku haljinu nije ništa - kako znam da dođem! Ovako ne bih mogla nigde. Zajedno smo gledali film o svingerima, učinilo nam se zanimljivo, pa smo rešili da probamo. Razbija monotoniju, ne znam kako drugačije da vam objasnim. Mislim, moj suprug i ja radimo TO i u prirodi i na raznim mestima, ali to smo samo on i ja i to vremenom dosadi. Ovde je to drugačije i u tome je čar. Ja sam svom suprugu tu fantaziju ispunila, i mislim da je jači doživljaj kada je jedna od te dve devojke baš vaša žena. Nikada se nisam zamarala time kako izgleda ta druga devojka, šta ima bolje od mene, jer, on je ipak moj, ja sam njegova žena — sigurna je Olja u svoj brak. Prvi put nije baš bilo sjajno. Do drugog svingovanja prošla su puna tri meseca - iskren je Voja. Hteli ne hteli, morate da priznate da je za prvi kontakt presudan - fizički izgled. Možeš da budeš Niče, niko te neće primetiti - kaže naš sagovornik, i savetuje da su najbolje godine za ulazak u svingerske vode - rane tridesete. Ovde je posebno istakla zlatno pravilo svinga: - Ovde niko ne dolazi da se zaljubi i da traži ljubav. Ovde dolaziš po avanturu i uzbuđenje. Onda i ljubomora može da bude korisna, znate, nekima to pojačava užitak — stavlja tačku, polako ustaje dok pruža ruku suprugu i odlazi sa njim u tamne hodnike svingerskog kluba.



U zdrav mozak Summer 2 - Swingeri u Mokošici
Evo nekih činjenica vezanih za analni seks za sve one koji žele da se dodatno informišu kako bi uživanje bilo još bolje: Ako znate šta radite, ne boli Anus ima u sebi ogroman broj nervnih završetaka i zbog nepravilnog postupanja analni seks može da bude bolan. Vrhunska hrana i piće, dobro društvo i glazba… Valjda se nećeš ljutiti što sam bio toliko slobodan i na proslavu pozvao još nekoliko ljudi. MOLIMO VAS, obratite pažnju na pravopis i gramatiku, prednost imaju komentari koji su napisani bez pravopisnih i gramatičkih grešaka. Pickica mi je bila sva mokra i jedino sta sam u tom trenutku zeljela bilo je da budem dobro pojebana. Ako ste muškarac, prilikom prvog kontakta budite iskreni i recite da ste pojedinac. Kad smo napokon ušli u klub, učinilo mi se da sam došla u neki potpuno drugi svijet. Dok smo to promatrali V.

[Parovi srbija sex|Medicinska masaža leđa video|Bela rotkva dajkon]






Oznake: roditelji, iz, Sarajeva, koji, nisu, vakcinisali, djecu, dobili, pozive, od, inspekcije

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.