KoRnyyy

nedjelja, 02.10.2005.

e ta subota...

to je 1. put da mogu reč da mi je bilo dobro vani, iako sam bila trijezna i nenapušena!
uglafnom, frendica mi nije mogla ič u rojc pa smo htjele na kaštel na neki rođendan, ali je došla interventna tamo pa su se svi pokupili...i nakraju došle mi...ma, jebeš ti sve idemo mi u rojc! (nepopravljivo). tamo je neka ženska slavila rođendan...krdo cuge...bla bla....ja nisam niš takla (oke oke, gut-dva šeri brendija)
i išle mi u uljanik, sjedimom mi unutra i čekamo kad če pustit system, i kad je počela jebena pjesma, ja i moja frendica smo se digle i toliko skakale da smo pale na pod! (napominjem: nismo bile pijane!)
išle mi na kocku i bacaj se koliko god možeš! ej, cijeli uljanik se raščistio, sve kurvice su išle ća..i ja kako sam se bacala sam puknula moju frendicu s tračnicama pored oka...i ostao joj je krvavi ožiljak mojih tračnica i sve nateklo
e da..ovom prilikom po 10000000 put govorim:LULA, SORRRRRRRYYYYYYYYY ŠTA SAM TE PUKNULA! NISAM HTJELA!! (i ti to dobro znaš, bobo!!) :))
Image Hosted by ImageShack.us
ma vidi ti njih! a juuuuj!!!!! bebači maji :)
- 19:36 - K@#0%! (2) - i don't know what 2 say - ...

<< Arhiva >>