KoRnyyy

srijeda, 14.09.2005.

(no title)

Eee, ako niste primjetili više nema mojih postova o pijančevanju...ZAŠTO???
-e razlog je moja stara...mogla sam birat: da se ubim ko zadnja stoka i da se svi u kući posvađamo oko toga i da nikad više nesmijem van...ili da više ne pijem, barem do 16-te i da mogu van. E naravno ko svaki drugi čovijek izabrala sam ovo drugo...i još me stara skužila da sam pušila, ali sa starom ili bez nje...ja ču pušit.
Image Hosted by ImageShack.us
Ali, poslje svega ja mislim da mi je to trebalo...gledam bolje strane: -nema više mamurluka, -stara me više ne pregledava svaki put kad dođem doma, -ne svađamo se više toliko ma uopče se ne svađamo više...i to je to. ljepo mi je vani i dalje...full sam postala hiperaktivna. malo previše. počela sam palit klupe pod satom, ne mogu više!!!!! AAAAAA!!!
E da! Napokon!!!! Nakon 3-4 god zaboravila sam onog prokletog tipa!! Ali ono...još i dalje mislim na njega, ali nisam opsjednuta barem :) (e da, pozdravlja me svaki put kad se sretnemo, barem nešto) sad sam si našla drugog tipa, hehehe. ali ovaj je (za promjenu) moje godište..nije baš neki, neznam, jonny deep ali full je dobar i simpatičan i sve...
Ma kad sad gledam svoj život mi se čini savršen,
- 20:19 - K@#0%! (10) - i don't know what 2 say - ...

<< Arhiva >>