Svemirska plesačica

četvrtak, 29.11.2007.

5eti dan

pronašao si. tu sam.

dobro da si me pustio malo samu. probavljam sve pojedeno do sad. 5eti dan. sutra sam izlječena vlastitom odlukom. idem bit hrabra.

kako jednostavno su stvari počele izlazit van. toksični plinovi i sluz. trebala bih ne pušit cigare više. bolest je postala blagoslovom. učinila je da se smirim i legnem malo. da ne hitim više posvuda. nema potrebe.one istinske. krivo je to tumačenje boleština.to je samo ono kad si stvarno ne dopuštaš pa te tijelo, htio ne htio, baci u postelju (u najnježnijem slučaju) i natjera na obnovu. reanimaciju. padamo u san i budimo se prisjećajući uvijek iznova. ponavljam se isto tako. bit će toga još puno puta.
zanjelo me ovih dana jako najviše. i zanjelo me kako to konačno treba. lijepo je biti.

stres ne postoji. živac u desnom kapku se ne živcira više. smiren je konačno. potkožni prištevi prolaze. iskašljavam sve sile skupljene tokom posljednjih mjeseci. naprežem se i mišići u želucu me bole. pluća su u redu. slezena isto. srčeko počne kucati kad legnem u postelju udišem duboko jastuk. sklopim oči i slušam otkucaje. to i nedostatak kisika, pošto udišem jastuk, bace me u san. temperatura je prošla. sad mi bude hladno u postelji. i shvatim, obnova u tijeku. resetiranje. a kako i ne bi. zalet i polet. samo ako imaš krila dovoljno snažna. tek naučila malo plivati. a fino je u vodi skroz. tri zamaha sa sigurnošću za sad. uskoro još više. kupit ću kostim. pravi za plivanje. treba me primit za ruku i povesti. mogu naučiti.sve.prisjetiti se. svega. ne sama. nismo zato ovdje. malim koracima.
zima je. kompot od jabuka topli.s paprom i đumbirom.

29.11.2007. u 23:19 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr