Svemirska plesačica

srijeda, 30.05.2007.

ovo nije obična priča.

kad bi pokrenuli vrijeme. obrnuto proporcionalno.
ulovili bismo.jake vjetrove koji ne pušu.

a ovako.
perem po dvije mašine veša svaki dan.ponekad kuham prezdrave juhe za svoju dječicu koje ima sve više.
iz svih tih osjećaja dužnosti prema sebi samoj dobijem trbuhobolju.nakon što pojedem prepun tanjur pašte s mocarelama i pljesnjivim sirevima. onda krećem u krajnjost.prežderem se suhih šljiva.namjerno.jer mi trebaju posljedice.i crijeva mi idući dan vrište neprestano.nakon prvih vulkanskih izljeva stvari se malo stabiliziraju i odlučim izaći. no to i dalje ne znači da sam ok. nikako da krenem.moj život, a ja samo o dobrom klistiru razmišljam. ne osudim se ni pomisliti na stavljanje crijeva za tuš u guzu.iako su drugi rekli da je ok.
ne osudim se čak postat malaksala u potpunosti jer to nije način.
i vjerujem da samo jedan dobar klistir i jedna dobra sauna nakon mogu znatno izboljšati moje stanje neosjećanja.

tu zapravo leži cijela caka. ne osjećam se.ni najmanje.
ne priznajem ovu tugu i jad.
i sve ovo novonastalo i dobrodošlo toliko je strano da me čak ni sveže kupljena tona pašte (koju bizz partner toliko voli) ne može razvedriti. iako.neizmjerno je simpatično kad ti dečec kupi doslovno pola palete tjestenina dajući time jasno do znanja koliko ih rado jede. i tako zapela u preračunavanju i izračunavanju decilitra i šalica u miligrame i dekagrame. i majke mi samo su mi 3 tjedna trebala da skužim gugl google. tamo se sve uistinu može samo tako. a kalkulirala ja na mobi svaki dan malo ali stvarno mi nije baš najbolje išlo.
....

30.05.2007. u 15:35 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr