Svemirska plesačica

utorak, 07.03.2006.

kocur mijaumijau?

nije!!!! kocur kukurikuuuuuu:)


koji sam ja bumbar.....bemti....
za malo života u smislu kretanja van granica kuće....seruckam već u startu....
mjesto da tražim posao...koji zapravo i tražim svakodnevno jel!!! puštam se bivšem šefu (koji mi je još uvijek dužan par milja kuna) navuć na pizdariju zvanu ex job i ex kancelarija i ex pizdarije.....
i još uvijek sam na istom samo što ne dobivam lovu za to....
i sad zapravo sjedim u ofisu i prerađujem račune...upsi to ne bih smjela reć jel? i smrzavam guzicu....
a bijah puna ljubavi i ovog i onog i svega pomalo....
u ovom trenu sam jedino puna tuđih sranja i nikako da se postavim za sebe...tj postavljam se ja za sebe ali očito mi ne uspjeva jel pošto sam tu di jesam.....
ajde prijatelji moji blogovski!!!!
dajte mi pomozite ke da delam???
i nije dosta da velim fakof jer neću dobit lovu...a pošto nemam kaj za jesti u zadnje vrijeme jer je situacija tak gadna moram podilaziti liku koji obećaje u bliskoj budućnosti dati mi lovu.....

i tako round and round celo vreme već 4 godine za redom....
lažem zapravo!!!
od početka srednje...znači već 8 godina da budem točnija....

kako je lijepo biti nezaposlen....
jedan dan jedeš....
a drugi plačeš....
kako je lijepo biti student ...
jedan dan jedeš...
a drugi te nema na predavanju...
kako je lijepo......
biti fakin jak ko ja i jesti žlicom velikom ironiju...
i još usput napisat post na blog:)

07.03.2006. u 16:55 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr