Svemirska plesačica

petak, 20.01.2006.

neobrijani sasvim

flekići od bradnog pilinga opkolili su lica moja i namjestili žarulju crvenu na nosiću pošto je božić svršeno prošlo vrijeme i Rudolf is left the bilding....
zamjenih ga ja naravno u zaljubljenosti i s glatkom kožom na obrazima mi crvenim....
sad tek štekam onaj "free love look"...zdrav žareći blistajući rumeni....od neobrijanosti znači to sve potiče....
popih čaj od kamilice pravljen od mineralne vode (i počeh da se smijem samoj sebi - koje sam to ja nebuloze pisala o šipku....eto zna se djevojče zadovoljit i čajem od mineralne i kamilice iz vrećičice)...
neplanirano dakle (nisam brijala noge prepone one ne e već tjedan dana...) završih ipak u zagrljaju ljubavnika...
i izmjenjivah životne sokove dugo u noć u zimsku maglenu noć...
i vrištah glasno najglasnije...
smijah se isto tako....
i ljubih....oh kako samo ljubih....
i ljubih...

20.01.2006. u 14:39 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr