Svemirska plesačica

utorak, 17.01.2006.

mistifikacija ljepote i luđačke priče o kuharu Mausu i Dobroj Vili imenom Petra/Amanda, kako Vam drago, koja nije iz oglasa i ne oglašava zamjenu Dobre Vile za kućicu za ptice...

baš si mislim kako je to krasno kad ugledaš, nenadano, na ulici neku predivnu osobu s izrazitim preljepim detaljem, koji ju obilježava...
to mi dođe ko mistificirana ljepota...i onda se sjetim svakog Joaqima Phoenix (upam da sam prav tole tle napisala) s zečjom usnom i ožiljkom na gornjoj ljevoj usnici, malo iznad zapravo na putu prema nosu....i svih onih ljudi s malim krasnim anomalijama koje sam znala prepoznati i voljeti na njima...

o kuharu Mausu koji se malo boji jer prebrzo i preiskreno pokazujem nakolonost i simpatije dovoljno je ovo što je prethodilo...čini mi se dovoljno dezorjentirano u svetoj realnosti da sam unatoč glumatanju (bivanju još jednim plejerom za početak još jedne godine) tog istog dovoljno strpljiva, luda čak, da mi vrijeme nije problem....
unatoč novom crnom čipkastom Palmers rublju kupljenom za moje prvo pokazivanju pred njim solo u zaključanoj sobi i odbijanju od strane njega tog božanstvenog vilinskog poklona...imam vremena za pričekat još samo malo papaštrumf....

racio neracio zaljubljena sam....preko glave i okolo i u svim smjerovima svih postojećih horizonata...
...križajte me dakle u mom trudu da iskazujem samo bezuvjetnu ljubav...

17.01.2006. u 14:40 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr