Svemirska plesačica

utorak, 10.01.2006.

*šipak*

da smo u češkoj preveli bi to kao "figa"

da smo u zagorju u doba moje osnovnoškolske naobrazbe preveli bi to kao "eto napokon je karitas donio za djecu 1ookg marmelade mješane od šipka (i ostalog voća) i isto tolko čaja u vrečicama od šipka-sad budu bar deca imala kaj za jesti jedno školsko obrazovno razdoblje (((i bi tako do sljedeće pošiljke za 5 mj)))"

i tako smo mi zagorska dječica za doba rata a i nakon toga jerbo su zalihe čaja i mješane marmelade od šipka bile poveće jeli i pili šipak par godina
i mi smo osjetili posljedice rata na svojoj koži
nekima je još dan danas to super fantastično šipak naime u vrečici i namazan na kruhu ali meni nije
em sam bila gladna em sam bila žedna (((tokom tih par godina)))
em su me zajebavali zato jer sam bila mršava
em im je smetalo da se pravim fina i neću jesti isto ko i svi ostali
imam traume ozbiljno seriozne od tog čaja i marmelade
i onda me idu nudit s čajem od šipka
jebem ti čaj od šipka i tonu šećera bjelog unutra fuj
u školi nam nisu stavljali limuna u čaj
nego su ga kuhali u loncima koje koriste žene na selu za prokuhavanje krpa nakon kolinja i najbali nutra od oko kilo dve tri četri šećera i zamješali malo
onaj koji je dobio čaj s dna je najebo od dijabetesa danas
a onaj koji je dobio čaj s vrha je dobio facijalne grčeve i dan danas ima problema s govorom
a o kruhu polubjelom čak i crnom da ne pričam (((djeci su lagali da je bijeli jer su oni doma jeli samo bijeli kruh i nikakav drugi---a mi smo doma jeli samo onaj koji bi mama ispekla)))
šnita kruha s marmeladom i slatki čaj od šipka
svaki dan
neke četiri godine tako
sve dok nisam promjenila školu

opaska mene---volim ja čaj od šipka stvarno zdravo je to al je jeba u tome da je teško naći prave realne plodove šipka pa onda stavit dve litre vode i dve šake plodova i dve jušne žlice meda i dva istisnuta limuna
tak da
šipak otpada
al s druge strane možda mi ga jednom netko ko će me poznavati dovoljno da shvati moju najveću životnu želju i žudnju i napravi
toga ženim odmah bez obzira na to da se ne mislilm ženit
dakle najprije treba posaditi biljku šipak
onda ju mora par godina uzgajati da naraste velika i plodna
onda treba plodove ubrati i sušiti
onda kad su spremni za čaj napraviti čaj prema onim uputama od prije
i da ne zaboravim med isto treba sam napraviti
od uzgoja pčela do jebenog stavljanja u staklenku

jesam li možda previše zahtjevna???

pa da ne zaboravim i ovo
i limun mora sam uzgojiti od jedne sjemenke do ploda
bez ikakvih pizdarija
sve mora bit eko osvješteno (svi produkti naime) i moraju imati jako lijepe etiketice koje se budu meni sviđale i koje bude on također sam izradio u nekakvom fotošopu ili tak negde
i nesme biti previše šarenila
i čaj mora da bude decentnih okusa i boja i mirisa
inače otpada moje obećanje o ženidbi

10.01.2006. u 14:26 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr