Svemirska plesačica

srijeda, 21.12.2005.

*godišnja bilanca*

ova je godina započela na staru godinu u 8osam naveče.ukuhala sam se u mješavini cimeta i gela za tuširanje.obrijala izbrijala sve do zadnje dlake.i one na rukama isto.potom sam išla peć keksiće za svoju cimericu Lucy (jer je radila na staru godinu i htjela sam da je ujutro, kad se vrati sa šihta, dočekaju fini keksići s pireom od jabuka i kokosa. slušala sam bjork i mjesila pekla pirjala plesala na sav glas i stas. bijah sama u podstanarskom stanu bez planova i želja. u 11jedanaest se javila Blanka i rekla kazala da dolazi s svojim bejbijem Matejčekom. rečeno učinjeno. ispili smo 0,75nulzarezsedamdesetipet litre pjenušca i posaugali po 2dvije lajne koke. malo se izgrlili i kreveljili. te su nam noći vrata bila otvorena. njih se dvoje i danas vole. meni se još i danas uvaljuju tipovi koji bi htjeli bit sponzori (ali samo mjestimično i povremeno). s Tomažem smo se mimoilazili cijelu noć.(tako nas dvoje funkcioniramo).pala sam sama u 6šest ujutro u postelju kraj radijatora. u 12dvanaest me probudila lucy s poljupcima i izmučenim smijehom.pojela je skoro pa sve keksiće. otišle na kavu i kafetkale cijelu novu godinu. u roku dva mjeseca ona je pronašla dečka a ja klamidiju.trećeg je mjeseca Lucy pokupila stvari i otišla.(izbjegla je prihvatit ljubav od mene).meni, pošto 3 mjeseca nisam platila stanarinu, nije preostalo ništa drugo nego pokupit se ča.polovicu stvari sam poklonila a polovicu odnjela teti u mb na čuvanje (ne ona nije takva obitelj da bih mogla stanovati kod nje besplatno).vratih se kući.2dva mjeseca ostah zatvorena u sobi jedući i gutajući knjige. živjeh tako 2dva mjeseca u sjećanjima i uspomenama. nisam prala šal poklonjen od Tomaža.ali sam zato čistila i ribala klamidiju poklonjenu od Miklavža.vaginalete gore dolje ljevo desno.oralno vaginalno (pa čak i očno).i nisam bjesna bila nikada.al povrijeđena.dugo.
zaposlih se tada krajem 5petog mjeseca.i od onda radim.neodgovoran posao uz neodgovornog šefa s neodgovornim radnim vremenom.krajem 9devetog mjeseca upoznah prijatelja čiji je dečko malo ljubomoran.i upoznah dečka* bivšeg* imenjaka* kojem se podarih (iskricadotkom-prijepis poruka možda jednom objavim).ljubav nije kratko trajala.(da me sad krivo ne shvatite* nije je bilo uopće)bacalo me to djete u očaj ponekad.i završih priču s njim (umjesto točke na kraju stavih mornara.travaricu.i dovoljno dobar razlog za razmislit.).negdje međuvremeno upisah tečaj francuskoga.i osmislih vrijeme unaprijed.vratih se u maribor nedavno da izljubim i izgrlim voljene mi osobe.prisjetih se sebe.i drugih.prisjetih se čežnje.i žalosti.
i završih ovu priču s "ti sigurno imaš jako puno slobodnog vremena kad se možeš družiti s djecom*malim prijateljma čiji su mi roditelji predavali u srednjoj*" i "ti si stvarno jako posebna osoba i žao mi je vidjeti te kako zaboravljaš"....

da u 9 mjeseci postah patetična i sklerotična.postah ogorčena i sarkastična.postah dobra vila koja druge mora uvjeravati u istinitost svojih tvrdnji.počeh izvoditi sprdačinu iz silnih "duhovnih-zen-koan-joga-veda-bla učitelja"...ko u priči ih ima ovaj Varaždin...i počeh polako pakirati kovčege.za put.vlastiti put.bez spolnih bolesti i lažnog prijateljstva.bez isfrustriranih likova željnih mame.bez ogorčenosti i ulica prepunih ljudi spuštena pogleda.



p.s. in potem svizec zavije čokolado v folijo....
a ja nabijem bič za konje lažnim nadama u rektum...
a prijatelj napravi zavjese vrijedne 20dvadeset tisuća kuna i proda ih za siću...
a mama ode u Prag raditi dobra djela...
a Miklavž pogleda na sebe i pomisli "pa zašto da ja ne vjerujem samom sebi?"...
a Blanka napravi najbolji potez ikad u životu...
a ja na kraju dam otkaz i bogato se udam za okorjelu lezbijku iz predgrađa Londona i postanem muza mojoj Shou-Lee i počnem plesti češnjak u pletenice i borim se do kraja života protiv vampira....


jel mi ima itko šta za reć možda????
:"da petra...Bog s velikim B ovdje....su ti kovčezi već spakirani??"

21.12.2005. u 12:14 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr