Svemirska plesačica

četvrtak, 10.11.2005.

.the knjiga.

.plaća je stigla. milja kuna je potrošena u dva dana. nove plesne cipele u obliku tenisica crvene boje na nogama:).
i žalost jer su knjige od Coelha toliko skupe na tom sajmu knjiga u Zg. i sve zato jer je dragi moj gospodin kojeg volim i poštujem došao potpisivat najnoviju knjigu.
.a toliko sam željela Priručnik za Ratnika Svjetlosti..željela željela željela željela..................da si svaki put kad se sjetim otvorim knjigicu..
.da znam da nisam sama.

.samo zato i jedino zato..treba mi to..nemam kompleksa nikakve prirode..samo potrebu za malim mudrolijama lijepih ljudi..pa sad pošto se dotični dragi gospodin sjetio staviti svoje mudrolije u mali priručnik, koji mi je i estetski lijep i praktičan (funkcionalan za razliku od brojnih "priručnika" A4 formata s 500 ili više strana)..željela željela....curica željela..i tu mi nauci svih zenova i joga i njunjunjanja ne znače ništa..
.nisam neki matrijalista, niti bibliofil, ni ništa od moguće..
.samo tu jednu knjigicu..malu malu malu..

.i onda me prijatelj zove iz Zagreba da kao on je tamo kod štanda s njegovim knjigama i ta knjigica je snižena s 85 na 65 kn, i da li hoćem da mi je kupi..
.LUKSUZ.
.ta lova trebat će uskoro..za nešto drugo..bitnije..možda za poklon malom prijatelju povodom rođendana..jer me voli i jer ga volim natrag..i znam da su mu bitni moji iskazi pažnje..i treba mu potvrda da mislim na njega..
.
.i znam da će knjiga jednom doći u moje ruke..i ostati u njima sve dok ne nađe neke druge ruke kojima će trebati više..
.i zato ne posjedujem puno knjiga..samo one koje mi trebaju..a onda sve idu dalje..putuju..žive svoj život..
.i zato volim knjige.
.i zato volim ljude koji vole knjige.
.a najviše od svega volim ležati u krevetu i čitati knjigu sve dok ne zaspim i nastavim živjeti život knjige u snovima.
.svi mi imamo svoje priče..bile one ispisane ili ne, naše se priče isprepliću..vežu nitima za koje mi niti ne znamo..
.i znaju se nać ljudi kojima nije teško napisati svoju priču.
.i oni kojim nije teško pročitati tuđu.

10.11.2005. u 10:43 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr