Svemirska plesačica

ponedjeljak, 07.11.2005.

.predugo čekam.

.u realizaciji donesenih odluka. u nedavnoj prošlosti, još je dulje trajalo to tako imenovano čišćenje za sobom. nije se radilo o strahu već o želji da čim duže zadržim spone između prijatelja, mjesta i mene. tamo gdje je postojala ljubav nije postojao strah već želja da čim dulje budem voljena i čim dulje volim, na sve one divne načine kojima ljubav zna milovati prijatelje.
danas. ne postoji ljubav. ni strah. ni prijateljstvo. u ovom novom životu, koji je došao kao posljedica donešene odluke, postojim samo ja. i egzistencijalni "problemi". no ni oni nisu stvarno stvarni.
tupilo kao nositelj grada, grada Varaždina nastupilo je nedavno. prije nekoliko mjeseci. do tad sam još imala energije da se borim onim malim sačuvanim dječjim entuzijazmom. sad, krećem put posla i kreveta. poneka piva, dvije-tri, travarica čak, negdje. uz prijatelja kojeg tek upoznajem. ili poznanika kojeg ne želim poznavati.


.sjećanja.
koja me vežu na vrijeme za koje danas vidim da je daleko. možda čak i predaleko za mene, mada se radi o sjećanjima koja bijahu stečena nekih 70 km od trenutnog prebivališta. u njima se isprepliće prijateljstvo, ljubav, patnja i samoća. nikada mržnja, samo nerazumjevanje. zbog prevelikog hedonizma drugih i mene same.
i poneka poruka ili mail da me piknu i podsjete.

.o prijateljima.
sjetih se danas Blanke. vodeće filozofske princeze mariborske regije:)
prijateljice u i kroz sve...
i svih onih bujica riječi koje su tekle kroz vino, apsint, jointeve, gljive...
i malih mudrosti i komplimenata povodom novo otvorenih perspektiva...i friško stečenih saznanja o svijetu i životu općenito...

07.11.2005. u 10:12 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

O koridoru sjećanja

brojem brojim brojeći broj

Free Site Counter
Free Site Counter

u slučaju nužde, kreveljenja, cmizdrenja itd...

petropola@hotmail.com

u slučaju da me netko voli

petropola@index.hr