html.txt Novi početak... - -united and strong- - Blog.hr ');

Novi početak...







Da vas sve prvo pozdravim, evo došlo je do toga, da moram otvarat novu stranicu/blog, zato jer je moj posljednji i jedini privukao previše neželjene pažnje, što od ljudi koji neke stvari nebi smijele znat, što zbog posla, a i radi sugurnosti u vezi "plavih prijatelja" čitaj drotova...Jako mi je krivo što iza sebe ostavljam 2 godine truda, oko nečega što mi je stvarno bilo važno, nećega usudio bi se čak reć, da me i izgradilo kao karakter, nečega što mi je donijelo nebrojeno puno prijatelja, pa čak i ljubavi, puno je ljudi me ljudi pratilo i čitalo, te znam da je i njima samima krivo zbog toga, no nadam se da je ovo novi/dobar početak, te kako će ovaj biti još bolji, kvalitetniji, te da ćemo se opet rado družiti i čitati, nadam se da ću ovaj blog malo češće ažurirati, te da će biti mnoštvo tema i rasprava, u kojima bi više volio vidjeti kako vi gledate na iste, naravno da ćete opet čitati zgode i nezgode BLUE ALCOSA, razne sprdačine i provode ljudi, dobrih ljudi, koji su sasvim obična dobra mala bića koja vole popit i dobro se proveselit, ali isto tako i subotom stavit kapu, šal za vrat te krenut na svetište, na mjesto gdje se osjećamo najposebnije, mjestu gdije se sva naša ljubav slijeva, na mjesto gdje pokazujemo ponos, čast i zube, nadam se da bu od ovog projekta ispalo zamišljeno, no i vi ćete biti važan faktor, stari princip je zadržan, ali to će od sada ići u malo novijem ruhu, još jednom da kažem kako nisam imao izbora nego, otvorit novi site/blog, žao mi je, ali moralo je tako, Over & Out...

05.03.2008....19:00 [ Reci kaj, il krepaj... (10) ] Isprintaj

<< Arhiva >>