< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

"Zar nema izlaza? Zar je usamljenost univerzalna? Zar je nemir životna činjenica? Zar je bolje to prihvatiti nego neprestano tražiti pogrešna rješenja? Brak nije lijek za usamljenost. Djeca odrastu i odu. Ljubavnici nisu lijek za sve. Seks nije konačno rješenje. Ako ste život pretvorili u dugu bolest, onda je smrt jedini lijek..."

Friendster images


Uniform_fetish

Ima 17 godina,živi u Puli,u horoskopu je rak.Jaaako je osjećajna i osjetljiva,lako ju je povrijediti.Ponekad je arogantna jer se boji da ne bude povrijeđena.Mirnog karaktera,ali kad se osjeti neshvaćenom i nevoljenom postaje bijesna i agresivna.Trudi se suosjećati s drugim ljudima. Nije osobito ambiciozna,ali kad nešto stvarno želi,to i napravi. Vjeruje u Boga. Najsretnija je kada je okružena dobrim ljudima. Ponekad je zavidna i ljubomorna. Trudi se zdravo živjeti. Od kad zna za sebe obožava loptu! Košarku,nogomet,a najviše odbojku.Voli svoju obitelj...Svoje prijatelje: Snježanu, Damira, Adrijanu,Ivana,Igora, Andreu, Marka, Anu, Aleksandru, Ninu, Moniku... Voli ljubav.Voli dobre dečke,najviše jednoga.Voli dobro društvo, izlaziti, pjevati, plesati, voziti se...Voli popiti,pogotovo kad je tužna. Voli muziku,najviše narodnjake, posebno Šaku.Voli svoj grad i domovinu...Voli čitati.Voli ljeto i more...Voli prekapati po prošlosti i uspomenama.Voli cvijeće... Voli aute,motore,ali najviše autobuse... Pali se na uniformirane muškarce...Ne voli zločeste ljude,u svakom pogledu...Ne voli školu,ali drži se onoga "Što se mora nije teško" Ne voli gledati tv... Ne voli biti kod kuće zato većinu vremena provodi vani. Ne voli jako putovati,ali kad joj krene loše,poželi pobjeći negdje daleko...Ne voli puno spavati jer misli da je to gubljenje vremena...Ponekad mašta,ali trudi se živjeti u realitetu... Još uvijek traži samu sebe...


Čitam:

..*Blesava si mala*.. Deya kiss

...beba se vraća :).. Ivana yes

Valentina namcor

*Ines the Lajfica :)* rolleyes

Kulerica wink

Cugerica party

Bojan_FanGirl Snježa smijeh

Ribica thumbup

Nickel*girl* nut

*Enych* naughty

Zanimljiva cura zujo

Ninić kiss

MeMyself&I Super blog thumbup

temple of love wink

ja,13 i ... eek

tina thumbup


Šako Polumenta kiss -Otkud ti pravo

Otkud ti pravo da me bolom nagradiš
po mome srcu ruže tuge sadiš
,po kojem zakonu to meni sudiš
kad sve uzimaš,a ništa ne nudiš.
Nemaš ti prava da mi snove uništiš
na mome nebu zvijezde nade gasiš
,nisi mi ti ni zrno sreće donijela
da bi planinu od mene ponijela.
A priznajem, bio sam kod očiju slijep
i nije mi padalo to na pamet
da sa mnom si samo iz koristi
bio sam lud od ljubavi.
Nisi ti neko zbog
kog mi vrijedi umrijeti
niti poslednju suzu u bolu pustiti
,nisi ti žena ta što bi ruku pružila
kad bi me ranjenog
na svom pragu vidjela.

Meni jedna od najdražih pjesama:
Asim Bajrić-Sine moj
Navik'o si nekad da me nema ,da odem negdje na dan,dva,kad se s puta kući vratim umoran
ti mi kažeš,ma nema te godina sine moj,sine moj.Gorka je kora hljeba što te hrani iz kafane
težak je ovaj život što ga živim da preživim. Gorak je svaki korak što ga pređem preko praga
tvoje oči svijetle u noći dok se tebi,sine,kući vraćam...ja pjevam i kad mi se plače.
Navik'o si,nisam ko svi drugi,i kad me trebaš,baš tad me nema, a kad dođe subota na nedjelju
svi su sa ocem,a mene nema,sine moj,sine moj...
Friendster images



Jovana-U tvome telefonu
Zamolila sam te bar hiljadu puta,ne dolazi sa njom ni na deset minuta,na ista ona mesta gde izlazimo
ti i ja al' ne vredi. Evo te sa njom par metara dalje kao da mi to dajes na znanje da jedino je ona ta kojom pred zakonom si rekao da. Znas da nisam takva da pred svima stavim svoje ruke oko tvoga vrata,ali cimacu te cele noci s porukama iz inata.
U tvome telefonu moga imena nema,moj je broj a musko je ime,da te ne provali zena.I kad ti poruke pisem,pisem u muskom rodu,da tako budem ti blize,kad s tobom biti ne mogu. Govorio si mi da volis me ludo,da ti je sa njom ko sa najboljim drugom,da srce ti je tamo uvek tamo gde sam ja al' ne vredi.

Oženjen
Zazvoni telefon,na ekranu broj je tvoj. O, da li se sada rađa novi život moj,umrla sam onog dana kada ode ti,mislila sam da te više neću videti. Sve me boli, zašto nisi moj,svoje srce ti si dao njoj,nemam snage da se borim,ti si ipak njen,lep muškarac,dobar otac,srećno oženjen.Tvoje srce,tvoja duša, ja znam, njena je,da dobije što poželi na sve spremna je,
koliko je mrzim toliko joj se divim,da sa tobom što i ona bar jednom doživim.

Zar i Bog što nebom hoda,vladar carstva nebeskog,zar i on je muškog roda okrutnog...
27.01.2007., subota
Zaljubljena,zaljubljena u tvoje usne,u pogled tvoj,ma da znam da nade nema,ti nikad nećeš biti moj... :-)

Osjećam se tako zbunjeno,izgubljeno,u glavi mi je totalna zbrka.Jućer sam išla na kavu sa Anom,Nensi i Aleksandrom.Rekle smo Aleksandri na prijateljski način ono šta smo joj htjele reći,ali ona nas nije shvatila ozbiljno,čak nam se i počela smijati.Nensi i Anu je to naživciralo,ali mene nije,meni je to bilo smješno,a opet tako žalosno.Aleksandra nije glupa i shvatit će da takvo ponašanje nije normalno,samo se nadam da neće biti kasno...Jućer sam isto tako razmišljala i o samoj sebi.Voljela bi se malo promjeniti.Previše se brinem i živciram nekad kad ne bi trebala.Jućer sam bila đir,zabavljali smo se,ali ja sam bila totalno odsutna jer sam čekala poruku.Damir mi je rekao:Možda mu je prazna baterija,možda jednostavno ne može odgovorit... I hvala Bogu malo prije 23h dobila sam tu faking poruku.I da nije imao opravdanja zašto mi se nije javljao,ja bi bila sretna što se uopće javio.Adrijana je bila u nekom svom filmu tako da sam se ja zabavljala s dečkima.Adrijana se zapalila za nekog starijeg frajera koji ima kćer hehe luda jeee,namjerava se bogato udati lud Edvin i Damir su me stalno gnjavili,ali sam bila tako fijuuu da sam se stalno vješala po Damiru.Budući da je Damiru auto opet na popravku on i Edvin su me otpratili doma wow blago meni,dva muškarca me čuvala smijeh Ovih dana izlazila sam s jednim dečkom.Bila sam toliko luda za njim i bila sam uvjerena da nemam šanse kod njega.Na kraju sam skužila da je tip skroz bez veze pa sam ga otpilila.Danas imam dogovor isto s jednim dečkom za kojeg sam bila full zainteresirana,a sad mi se uopće neda s njim van no Ljudima,kojima je stalo do mene,meni nije toliko jako stalo do njih.Oni ljudi koji su mi dragi,za koje se brinem i do kojih mi je jako stalo,ti se prema meni ponašaju ko svinje... smijeh
Sviđa mi se jedan dečko s kojim još nisam imala priliku razgovarati,kao i uvijek mislim da nemam šanse kod njega,ali zašto ne pokušati.Kad sam negdje vani dečki mi uvijek govore kako sam lijepa i to mi baš podiže ego,ali eto ja uvijek mislim da neću uspijeti.Sutra idem u Rijeku,jedva čekam!
- 11:08 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.