< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Image Hosted by ImageShack.us

"Zar nema izlaza? Zar je usamljenost univerzalna? Zar je nemir životna činjenica? Zar je bolje to prihvatiti nego neprestano tražiti pogrešna rješenja? Brak nije lijek za usamljenost. Djeca odrastu i odu. Ljubavnici nisu lijek za sve. Seks nije konačno rješenje. Ako ste život pretvorili u dugu bolest, onda je smrt jedini lijek..."

Friendster images


Uniform_fetish

Ima 17 godina,živi u Puli,u horoskopu je rak.Jaaako je osjećajna i osjetljiva,lako ju je povrijediti.Ponekad je arogantna jer se boji da ne bude povrijeđena.Mirnog karaktera,ali kad se osjeti neshvaćenom i nevoljenom postaje bijesna i agresivna.Trudi se suosjećati s drugim ljudima. Nije osobito ambiciozna,ali kad nešto stvarno želi,to i napravi. Vjeruje u Boga. Najsretnija je kada je okružena dobrim ljudima. Ponekad je zavidna i ljubomorna. Trudi se zdravo živjeti. Od kad zna za sebe obožava loptu! Košarku,nogomet,a najviše odbojku.Voli svoju obitelj...Svoje prijatelje: Snježanu, Damira, Adrijanu,Ivana,Igora, Andreu, Marka, Anu, Aleksandru, Ninu, Moniku... Voli ljubav.Voli dobre dečke,najviše jednoga.Voli dobro društvo, izlaziti, pjevati, plesati, voziti se...Voli popiti,pogotovo kad je tužna. Voli muziku,najviše narodnjake, posebno Šaku.Voli svoj grad i domovinu...Voli čitati.Voli ljeto i more...Voli prekapati po prošlosti i uspomenama.Voli cvijeće... Voli aute,motore,ali najviše autobuse... Pali se na uniformirane muškarce...Ne voli zločeste ljude,u svakom pogledu...Ne voli školu,ali drži se onoga "Što se mora nije teško" Ne voli gledati tv... Ne voli biti kod kuće zato većinu vremena provodi vani. Ne voli jako putovati,ali kad joj krene loše,poželi pobjeći negdje daleko...Ne voli puno spavati jer misli da je to gubljenje vremena...Ponekad mašta,ali trudi se živjeti u realitetu... Još uvijek traži samu sebe...


Čitam:

..*Blesava si mala*.. Deya kiss

...beba se vraća :).. Ivana yes

Valentina namcor

*Ines the Lajfica :)* rolleyes

Kulerica wink

Cugerica party

Bojan_FanGirl Snježa smijeh

Ribica thumbup

Nickel*girl* nut

*Enych* naughty

Zanimljiva cura zujo

Ninić kiss

MeMyself&I Super blog thumbup

temple of love wink

ja,13 i ... eek

tina thumbup


Šako Polumenta kiss -Otkud ti pravo

Otkud ti pravo da me bolom nagradiš
po mome srcu ruže tuge sadiš
,po kojem zakonu to meni sudiš
kad sve uzimaš,a ništa ne nudiš.
Nemaš ti prava da mi snove uništiš
na mome nebu zvijezde nade gasiš
,nisi mi ti ni zrno sreće donijela
da bi planinu od mene ponijela.
A priznajem, bio sam kod očiju slijep
i nije mi padalo to na pamet
da sa mnom si samo iz koristi
bio sam lud od ljubavi.
Nisi ti neko zbog
kog mi vrijedi umrijeti
niti poslednju suzu u bolu pustiti
,nisi ti žena ta što bi ruku pružila
kad bi me ranjenog
na svom pragu vidjela.

Meni jedna od najdražih pjesama:
Asim Bajrić-Sine moj
Navik'o si nekad da me nema ,da odem negdje na dan,dva,kad se s puta kući vratim umoran
ti mi kažeš,ma nema te godina sine moj,sine moj.Gorka je kora hljeba što te hrani iz kafane
težak je ovaj život što ga živim da preživim. Gorak je svaki korak što ga pređem preko praga
tvoje oči svijetle u noći dok se tebi,sine,kući vraćam...ja pjevam i kad mi se plače.
Navik'o si,nisam ko svi drugi,i kad me trebaš,baš tad me nema, a kad dođe subota na nedjelju
svi su sa ocem,a mene nema,sine moj,sine moj...
Friendster images



Jovana-U tvome telefonu
Zamolila sam te bar hiljadu puta,ne dolazi sa njom ni na deset minuta,na ista ona mesta gde izlazimo
ti i ja al' ne vredi. Evo te sa njom par metara dalje kao da mi to dajes na znanje da jedino je ona ta kojom pred zakonom si rekao da. Znas da nisam takva da pred svima stavim svoje ruke oko tvoga vrata,ali cimacu te cele noci s porukama iz inata.
U tvome telefonu moga imena nema,moj je broj a musko je ime,da te ne provali zena.I kad ti poruke pisem,pisem u muskom rodu,da tako budem ti blize,kad s tobom biti ne mogu. Govorio si mi da volis me ludo,da ti je sa njom ko sa najboljim drugom,da srce ti je tamo uvek tamo gde sam ja al' ne vredi.

Oženjen
Zazvoni telefon,na ekranu broj je tvoj. O, da li se sada rađa novi život moj,umrla sam onog dana kada ode ti,mislila sam da te više neću videti. Sve me boli, zašto nisi moj,svoje srce ti si dao njoj,nemam snage da se borim,ti si ipak njen,lep muškarac,dobar otac,srećno oženjen.Tvoje srce,tvoja duša, ja znam, njena je,da dobije što poželi na sve spremna je,
koliko je mrzim toliko joj se divim,da sa tobom što i ona bar jednom doživim.

Zar i Bog što nebom hoda,vladar carstva nebeskog,zar i on je muškog roda okrutnog...
28.03.2007., srijeda
Sve sam živo pokvarila,živa bih se zapalila,da me ubiješ ne bih ja marila...

Neznam što bih pisala,osim da se osjećam usamljeno i jadno...Zar sam ja to zaslužila?
MySpace


Stoja-Sve sam zivo pokvarila

Znam, da sam sinoc malo preterala s njim
i ne, stvarno ne znam sta mi bi da pogresim.
Da si mi jedini kunem se u majku i u Boga
da si moj ceo svet,lose sreco, lose imam koga.
Sve sam zivo pokvarila,ziva bih se zapalila,
da me ubijes ne bih ja marila,neka crno sve postane
nek' mi jutro ne osvane,uzmi, nosi sve, meni sta ostane.

Znaj, nije vredan onih reci, pomena,
to, to je bio mali hir i promena.
Ko je taj, reci mi,ko na ludi kamen nije stao
samo ti prokleti,pre od mene ti si mene znao.
Sve sam zivo pokvarila,ziva bih se zapalila,
da me ubijes ne bih ja marila
Neka crno sve postane,nek' mi jutro ne osvane
uzmi, nosi sve, meni sta ostane.


Azra Polumenta-Klinka naivna

Poslije svih padova,ja sam postajala jaca
sve osim tebe sam lako ja,pregorela bez placa
Nikom jos nisam rekla volim te,al' pred tobom
ko gresna klecim,za ljubav preklinjem
Vrati se, ne rusi mostove,djevojcica u meni moli te
za druge sam zena od kamena,pred tobom klinka naivna

Od cega se bojala,to mi sada drustvo pravi
zbog cega sam plakala,to mi sada osmijeh mami.
Vrati se, ne rusi mostove,djevojcica u meni moli te
za druge sam zena od kamena,pred tobom klinka naivna


Kiss svima... wave

- 16:26 - Komentari (14) - Isprintaj - #
23.03.2007., petak
Dođi i uzmi me grubo i nežno u jedan isti mah...dođi i uzmi me,želim na vratu da osetim tvoj dah...

Evo ljudi mene malo da se javim.Neznam šta bih pisala,samo sam vam htjela javiti da sam jaaaaaako sretnaaaaa.Evo došla sam iz škole,petak je,vikend je pred nama.Imam dečka,baš sam happy... kiss kiss kiss Napokon sam se opametila i shvatila da od prošle "veze" nema ništa i da je taj moj "bivši" gad...Samo kad si zaljubljen,slijep si i to ne vidiš...Prekjućer sam baš dobro provela dan.Ja,Adrijana,Ivan i Igor dva i pol sata sjedili u Scandalu i baš smo se zajebavali,pa je došao Damir po nas pa smo išli u shoping,pa po filmove i cijelu večer proveli kod Igora i Ivana u stanu.Više se mazili,neg što smo gledali filmove,al ok... thumbup Želim ovaj vikend maksimalno dobro provesti.Hvala vam na komentarima... Voli vas uniformfetisharka yes
MySpace


- 14:17 - Komentari (9) - Isprintaj - #
18.03.2007., nedjelja
Ostariću i žaliću,što šamar nisam ti uzvratila,jezik ti dug,moj mladiću,šteta što nisam ti ga skratila...

Kratak pregled na vikend;nije loše!Petak:đir lungos,bilo je ok.Nismo bili dugo jer se Igoru spavalo.Adrijana i Igor su zajedno.Jućer je isto bilo ok,ali mi je smetao Igor.Ima 20 godina,a jako je nezreo,neozbiljan i previše priča.Ima težak karakter i jednostavno ne mogu se naći u ničemu s njim.Budući da sam najmlađa u društvu osjećala sam kao da me malo sprda,tako da sam se prije pokupila kući.Bilo mi je žao zbog Damira i Ivana jer su njih dvoje baš dobri,ali eto.Ivan ima 24 godine i full mi se dečko sviđa.Onako ozbiljnije razmišlja,sladak je,ok je,a upravo takvi dečki se meni sviđaju.I tako sam došla kući i legla u krevet,a baš sam htjela biti negdje vani...Kad ono odjednom poruka od meni jako drage osobe,baš me razveselila pa sam izašla vani i negdje oko 5 legla u krevet. Budući da sam nervozna radi toga svega došla sam se ovdje malo ispucati i sad mi je lakše
Jooooj sutra je već ponedjeljak Idem sad van da iskoristim nedjelju i lijepo vrijeme...Jedva čekam praznike!!!
Ljubim vas svih...I pošto ste već navikli da u svakom postu stavim neku pjesmicu evo još jedne,naravno Šako...

Šako Polumenta
Muči jado (duet Vesna Rivas)
Moj đetiću dal' si pio il' si možda poludio
što ostavi mene mladu zbog druge u Beogradu
Sokolice riječ da biraš što me jadna provociraš
ne budali lijepa ženo sve je ovo privremeno
Muči jado,moja bijedo u šta si se to zagled'o
ostavio si Cetinje i pobijego na Dedinje
Dao bih i desnu ruku da operem ovu bruku
ti mi život zagorčavaš što me stalno provjeravaš
Moj sokole ptico bijela majka ti se razboljela
grđa je n' kukavica čuje je i Podgorica
A đe nađe tu nesreću,nijesi mog'a naći veću
u crno me svu zavila prokleta joj duša bila
Sokolice jezik skrati tvoj će đetić da se vrati
nemoj da mu brojiš dane vratiće se prije no svane
Nijesam otišo za stalno doću tebi pa normalno
to me neki đavo kuša osta duša željna krša.
Čude ti se crnogorci i brđani i primorci
iz Bijelog Polja i Nikšića,Kolašina,Baošića
Viđi,viđi varalice,ukaljao svoje lice
pa još prića da će doći e Boga mi neće moći
E Boga mi baš će moći...

MySpace Layouts



- 15:07 - Komentari (16) - Isprintaj - #
16.03.2007., petak
MA GDE BIO NEK TI BUDE LEPO JER JA VIŠE NI SEBE NE RAZUMEM,A FALIŠ MI,DOBRO ZNAM...DANAS MI JE DEPRESIVAN DAN...

Ne mogu reći da mi je depresivan dan jer danas sam radila stvari koje volim,između ostalog igrala odbojku i moju frendicu iz razreda učila udarac za smeč.Mislila je da ne može,ali samnom se sve nauči thumbup Eto bar za odbojku imam talenta i dobro da me prof. oslobodio danas košarke jer ona mi baš ne ide,pa se samo izživciram headbang Evo popila sam dve šalice kave,istuširala se i učim neurologiju.Glava mi puca od učenja,pa sam došla malo na net. Ako ne dobijem pozitivnu ocijenu iz ispita,upucat ću se bang Jućer ujutro kao i obično žurila sam na bus za u školu i pred zgradom shvatila da nisam ponijela mobitel.Iako sam kasnila na bus,morala sam se vratit po mobitel.Kako sam trčala umjesto na moj četvrti kat,došla sam na treći.Dojurila do mjesta gdje se nalazi moj stan i počela lupati po kvaki.Nakon što sam se već dobro "iskalila" na kvaki,skužila sam da na vratima nije moje prezime!Ajmeeee,dobro da mi nitko nije vidio...I otrčala ja u svoj stan,ali dok sam se spustila natrag autobus mi je pobjegao,pa sam išla pješke!Budući da me popodne uhvatila neka kriza,naravno ljubavni problemi,evo par meni dragih stihova na koje uvijek zaplačem no
(plačem samo na Šakine pjesme yes)

Šako Polumenta-Pod sjajem ružičastih zvezda
Tamo negde iza duge,gde su večna proleća
ova naša ljubav stanuje.
Tamo gde su bistre reke,neba plavetna
zivećemo u pesmi ti i ja.
I pod sjajem ružičastih zvezda
zelim večno da te ljubim ja
ko toplina sokolovog gnezda
moja duša da ti bude spas.
Moje srce zaljubljeno,tajni zamak ljubavi
sakriće te za vremena sva.
Od oluja i od kiše
od snegova i od zime
jer te dušo volim najviše.


Gde sam ti ja
Čujem da su uvrede pale ili više od toga
ne možeš s njom kao sa mnom, ona je suviše stroga.
Pogledaš li u drugu, prstom ti pokaže vrata
kući moras do deset,duže ni pola sata.
Pametna je, da te zadrži je znala
nije ko ja glupa ispala.
Gde sam ti ja,da pokrijem glavu jastukom tvojim
i celu noć grejem krevet dok si sa drugom.
Gde sam ti ja da ne vidim sta je istina
i ljubim te dugo preko njenog karmina.

Čujem da su letele stvari ili više od toga
sve u životu ti kvari,a kažu da nema Boga
Pametna je, da te zadrži je znala
nije ko ja glupa ispala...


Pozdravljam vas wave kiss
- 03:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #
13.03.2007., utorak
I tko si ti da misliš da si Bogom dana,da srećna budeš,grešni smo svi...

Mali pregled na zadnjih par dana;vikend je bio sasvim ok,u petak sam bila s jednim dečkom i bilo mi je baš slatko kiss U subotu sam bila jedan đir,ali već oko 1h bila sam doma jer se nisam osjećala baš najbolje i zakačila sam se s nekim dečkom.U ponedjeljak kad sam saznala šta se sve događalo u disku požalila sam što nisam bila i ja.Ima ljudi koji ne vole nikoga oko sebe,koji seru po svakome,koji su puni neke mržnje.Ja nisam takva,ali jednu osobu stvarno ne mogu smisliti,vjerujem da tako i svi vi nekoga ne volite.O toj osobi mogla bi pisati puno,ali ukratko radi se o jednoj curi koja je toliko umišljena i puna sebe da svim normalnim ljudima ide na živce (Deya,ti sigurno znaš o kome pričam... smijeh Ne ide na živce onima koji su kao ona.Kaže se da ne možeš nikoga procijeniti dok ga ne upoznaš,ali kad vidiš nekoga tko se ponaša kao ona ne možeš drukčije misliti.Uglavnom,ta ženska se u subotu nasred wc-a žvalila s njenim tzv.dečkom.Onda je doletjela jedna moja frendica koja ju ne može smisliti,i došla do njega i počela ga žvaliti samo kako bi ta ženska poludjela.I taj dečko (eh,pravog li dečka...) nastavio je brijati s tom mojom frendicom i odj... nju,svoju tzv. curu,pred njenim očima rofl rofl rofl Drago mi je zbog toga jer neke cure stvarno misle da su face,da vrijede više od drugih,da mogu raditi šta ih je volja i treba ih malo spustit na zemlju,samo neznam pametan način za to.Eto tako da mi je žao da nisam u subotu ostala vani headbang headbang headbang A mojoj frendici ovom prilikom svaka čast thumbup
Počeo je i novi tjedan u školi i mogu reći da nije loše,bez obzira što imam loše ocijene. Budući da volim autobuse,danas mi je dan obilježen time što je Pulapromet napokon dobio nove autobuse o kojima se priča već godinu i po dana. Nisam time zadovoljna,ali šta ja tu mogu. I tako,stiglo je i lijepo vrijeme,mogu reći i da sam sretna,ali znate kako već to kod mene ide.Jedan dan pucam od sreće,drugi dan sam u komi. lud
Ljubim vas... kiss kiss kiss kiss kiss


"Na kojem boku spavaš,sanjaš li me tad,
dok tebe grle ruke njene,kad pored tebe legne
oseti li da tvoj jastuk miriše na mene.
Sve što pomislim,sve što dotaknem,
ma sve me podseća na tebe,
samnom se budi moja melanholija,
ona u krevet me odvede...
Prva do prve sam,njoj tvoje prezime,
a meni tvoja ljubav.
Prva do prve sam jer takva kakva sam ne mogu biti druga.
Prva do prve sam,njoj tvoje prezime,
a meni tvoja ljubav.
Prva do prve sam jer takva kakva sam ne mogu biti druga.
Ako se pretvorim u pepeo i prah,biću prašina na tvom pragu,
toliko želim da te imam samo ja,jedino to mi daje snagu.
Sve što pomislim sve što dotaknem,
ma sve me podseća na tebe,
samnom se budi moja melanholija
ona u krevet me odvede..."

- 21:18 - Komentari (8) - Isprintaj - #
08.03.2007., četvrtak
Evo dobro sam,da kažem,al ustvari nikad gore,samo dobro znam da lažem i kad tužna čekam zore...

"A ja možda i uzalud nadam se da ćeš se razvesti,da ću te imati jednom samo za sebe,a ti možda me namerno navodiš na to da pomislim kako je ne voliš,ko zna...Da smo se ranije sreli drukčije bilo bi sve,ma daj to je ljiga,koga briga sad za to. Kad čujem korak tvoj sa sebe skidam sve,na meni bit će samo kap parfema, da pamtiš dodir moj,da ludo volim te,da tražiš me u njoj i kada me nema..."

Budući da dugo nisam bila u bedu,moralo je i to doći opet do mene.Tako sam tužna no no no Nemam volje za ništa,samo mi se plače.I moja frendica pati zbog ljubavi,sada i ja,umjesto da budemo jake.Večeras sam došla slomljena doma,tako sam tužna,a glumim da sam super.Smijem se,a plače mi se.Taman sam bila zadovoljna svojim životom kako je sve na mjestu,sve kako treba,a sad se bojim da mi ne bude još i gore nego što mi je večeras...Neznam šta da više pišem.Idem spavat,to mi je najpametnije.Kiss svima,posebno curama koje me čitaju... Pa-pa wave

Nije ni moglo da traje od prvog poljubca sam znala to,
a ja do kraja se dajem kao da ostaricu sa tobom

Nemas ti sto da se kajes,nisi me nikada ni voleo
jer ti od prvoga dana,pocetak kraja si mi nudio
Hajde bar malo sa mnom pricaj,da popijemo kafu zajedno
pa onda spakuj svoje stvari,poljubi me i kazi to je to.
Ako se ikad sretnemo ti prodji,prodji ko da se ne znamo
jedino tako mozes mi pomoci,da te prebolim nekako.
Nemas ti sto da se kajes nisi me nikada ni voleo
jer ti od prvoga dana,pocetak kraja si mi nudio
Hajde bar malo sa mnom pricaj,da popijemo kafu zajedno
pa onda spakuj svoje stvari,poljubi me i kazi to je to.

Kad samo stranci budemo u noći
znaću da sve je nestalo...

- 22:29 - Komentari (21) - Isprintaj - #
05.03.2007., ponedjeljak
Ja sam tvoj i kad spavam sa njom...


Čujem da posle mene s drugima si bila moja svetice,otkud na mome pragu polomljenih krila ptico selice.
I ne pitaš da li je slobodno da uđeš,sama ulaziš,
laganim pokretima skidaš sve sa sebe ko da ne vidiš:
na stolu njene fotografije,svuda po sobi njene haljine
kažes mi, lepa ti je devojka,a ja.....
A ja sam tvoj i kad spavam sa njom,život moj na dlanu je tvom,
svaki put kad zagrlim nju sve bih dao da si tu.
A ja sam tvoj, zauvek tvoj samo tebe tražim u njoj
i dok se budim pored nje,ja za tobom umirem.
Laži i prevare i ostale sitnice,igra nerava
opet me vara tvoje uplakano lice,kao nekada.
A ja sam tvoj i kad spavam sa njom,život moj na dlanu je tvom i svaki put kad zagrlim nju sve bih dao da si tu.
A ja sam tvoj, zauvek tvoj samo tebe tražim u njoj
i dok se budim pored nje,ja za tobom umirem.


Ovo mi je baš dobra pjesma,a i tip je simpatićan.Nisam dugo pisala jer nemam šta.Ništa se ne događa,sve je super i sve je za 5.Sve je nekako normalno,jednostavno,obično...Ljubav je ok.Nisam žalosna,nisam sretna.Baš me neko čudno razdoblje uhvatilo,ali neka tako i ostane... Ljubim vas svih,posebno Deyu,Sneki,Ivanu i jednog komada...

- 17:37 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.