neke slike....

1.) Taran Noah Smith
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
2.) Ricardo Kaka
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
3.) Will Denton
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
4.) Paolo Nutini
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Mjuza...

1.) Metallica-Nothing else matters


Metallica - Nothing Else Matters
Uploaded by Bellamorte

2.) Metallica-The Unforgiven

Metallica - The Unforgiven
Uploaded by ftouhgall

3.) Metallica-Die die my darling

MetallicA Die Die My Darling 01/08
Uploaded by Sacripan

4.) Evanescence-Hello

Hello
Uploaded by Eruanfailon

5.) Evanescence-Hunted

Le pouvoir des supers saiyans
Uploaded by raptor71

6.) Evanescence-Whisper

Elfen Lied - Evanescence...Whisper
Uploaded by yoko9955

7.) Nelly Furtado-Say it right

Nelly Furtado Say It Right
Uploaded by carmlo01

8.) Nelly Furtado-Give it to me

Nelly Furtado ft Timbaland Give it to me
Uploaded by flipmat

9.) Keiser Chiefs-Ruby

Kaiser Chiefs - Ruby
Uploaded by Crapouillou

10.) Franz Ferdinand-Take me out

Franz Ferdinand - Take me out
Uploaded by tijoo1788

< lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Sitnice o meni.....

Ime-Iva
Prezime-nema veze
Mjesto-Čazma
Datum rođenja-21.12.1993
Slušam-rock,metal..zavisi o danu..
Određenije:
-Metallica
-Evanescence
-RHCP
-Linkin park
-Blink 182
-Green Day
-Him
Naj pjesma:
-The Unforgiven
-Unforgiven II
-Whisper
-Hello
-Nothing Else Matters
Prijatelji:
-Ivana
-Valentina
-Martina
-Monika
-Ban
-Kupsjak
-Trulec
-Bruno
Jelo:
-Špageti
-Lingnje
-Pizza
-sve nezdravo
Piće:
-Orangina
-Juice i tak...
Klub:
-AC Milan
-Dinamo
Nogometaš:
-Ricardo Kaka
Boja:
-CRNA
Simpatija:
-joj dug je popis na kojemu ga opisujem

Linkovi

TORRESICA..
MONIKA..jedna iz razreda
riječi pjesama-lyrics
pjesme
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 24.06.2007.

Shit..život je shit

Doživjela sam nedjelju....iako nisam htjela ali eto..nekako se dogodila i ta stravična stvar...
A i da nisam doživjela znam da nekima nebi bilo žao kao npr....jednoj osobi koja me vesla u pm.Iako vjerojatno "ta osoba" neće ni zamjetit sebe u ovom nazivu jer je previše prepotentna i misli da je presavršena riskirat ću pa ipak ovo napisat...Tak mi i treba ovak naivnoj da me vesla svaki debil..I ja isto svakog slušam..e pa neće to tako dalje..
naravno ironično je upravo to šta baš osobe za koje misliš da su ti nešta u životu i da nešta predstavljaju postanu onakvi ljudi koji ti se oduvjek gade i kakve izbjegavaš u širokom luku samo da im nebi morao pogledati u oči i vidjeti laži i prijevare koje tako silno žele prikriti samo da bi bili glavni....
I šta na kraju dobiju od toga..apsolutno ništa...možda par tjedana,eventualno mjeseci slave i nekakvog klanjanja..valjda im diže taj njihov ego...A još kao šećer na kraju s tom kratkom slavom misle da su netko i nešta..a ustvari su jako jadni i željni toga...Onako uzdignuti u nebo ko fucking Dedal i Ikar misle da mogu sve..."najbolje prijatelje" ne šljive,kad dođe netko važniji niti neznaju tu osobu,ne slušaju druge nego samo svoje klafraju i misle da to previše zanima nekoga i da će u njima izazvati zavist,a što je najnevjerojatnije još misle da ćemo mi OBIČNI SMRTNICI ih gledat kao nekoga naljepšega i najpametnijega u ovom slučaju...kao da su Bog ili netko sveto biće koje je sam Bog poslao na zemlju da im pokaže tko je faca kao..Strašno je to kada ti slava udari u glavu..a još strašnije kada zbog toga gubiš najboljeg prijatelja...a da to nitki ne kužiš..nažalost to tek dolazi do mozga kada je već sve gotovo i kada shvate da i mi takozvani smrtnici imamo osječaje i da im ne zavidimo već se smijemo kako su jadni i prazni..I za kraj ću još samo reć zaključak nakon svega ovog: LJUDI MOGLI BISTE NAGLO PAST NA GLAVU....
To bi bilo to..i da...ovo ej namijenjeno osobi kojoj sam ovdje opisala ali se ona vjerojatno neće prepoznat zbog određenog razloga..a možda ćak i posumnja ali će sigurno reć: "ovo je nemoguće da sam to ja...ipak smo mi najbolji frendovi..to ej nemoguće..."..dali je ljudi zbilja nemoguće...
I za kraj jedna pjesma posvečena posebnoj osobi..koja jest savršena ali nije savršena u svojim mislima


Evanescence - Imaginary
Uploaded by pinarock




| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.