neke slike....

1.) Taran Noah Smith
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
2.) Ricardo Kaka
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
3.) Will Denton
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
4.) Paolo Nutini
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Mjuza...

1.) Metallica-Nothing else matters


Metallica - Nothing Else Matters
Uploaded by Bellamorte

2.) Metallica-The Unforgiven

Metallica - The Unforgiven
Uploaded by ftouhgall

3.) Metallica-Die die my darling

MetallicA Die Die My Darling 01/08
Uploaded by Sacripan

4.) Evanescence-Hello

Hello
Uploaded by Eruanfailon

5.) Evanescence-Hunted

Le pouvoir des supers saiyans
Uploaded by raptor71

6.) Evanescence-Whisper

Elfen Lied - Evanescence...Whisper
Uploaded by yoko9955

7.) Nelly Furtado-Say it right

Nelly Furtado Say It Right
Uploaded by carmlo01

8.) Nelly Furtado-Give it to me

Nelly Furtado ft Timbaland Give it to me
Uploaded by flipmat

9.) Keiser Chiefs-Ruby

Kaiser Chiefs - Ruby
Uploaded by Crapouillou

10.) Franz Ferdinand-Take me out

Franz Ferdinand - Take me out
Uploaded by tijoo1788

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Me(N)TaLkA :)

Sitnice o meni.....

Ime-Iva
Prezime-nema veze
Mjesto-Čazma
Datum rođenja-21.12.1993
Slušam-rock,metal..zavisi o danu..
Određenije:
-Metallica
-Evanescence
-RHCP
-Linkin park
-Blink 182
-Green Day
-Him
Naj pjesma:
-The Unforgiven
-Unforgiven II
-Whisper
-Hello
-Nothing Else Matters
Prijatelji:
-Ivana
-Valentina
-Martina
-Monika
-Ban
-Kupsjak
-Trulec
-Bruno
Jelo:
-Špageti
-Lingnje
-Pizza
-sve nezdravo
Piće:
-Orangina
-Juice i tak...
Klub:
-AC Milan
-Dinamo
Nogometaš:
-Ricardo Kaka
Boja:
-CRNA
Simpatija:
-joj dug je popis na kojemu ga opisujem

Linkovi

TORRESICA..
MONIKA..jedna iz razreda
riječi pjesama-lyrics
pjesme
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


četvrtak, 31.05.2007.

I tak....malo cigara,malo sporta..heheh

Mama,tata...naslov je šala da nebi bilo zabune,heheh
DAnas u onoj ustanovi...ma školi jel....nije se ništa posebno događalo osim što smo se konačno slikali i bili su skraćeni satovi zbog dana sporta....
Ja sam igrala taj bagminton i tak...mislim da smo Monika i ja 3. ili nešt tak...
E da...OVA KRETENKUŠA od Renate je rekla Monki da sam ja ju nešt ogovarala dok nje nije bilo u razredu..kako je glupa e...
Dok je to ova meni rekla šta je pričala meni puko film i poludila sam...da se ne izrazim na drugi način....
Došla do nje i sve joj u facu zasipala,šta bu ona mene za*ebavala debilka moronska....i još k tome ni neznam šta sam ja njoj uopće napravila da je išla tak kenjat...e ubila bi ju...
Kako je glupa!!!!!!!!!!
Ali me je čula,sam meonak blijedo pogledala...gledaj gledaj..samo pazi da ti oči ne ispadnu debilko..
Joj šta ne podnosim takve seratore ubi Bože.....
neda mi se ništa pisat..idem sad dok još nisam poludila do kraja...
Fuj....uf šta ju ne podnosim
Ajd Bok
the end ...........



| Just Say SomeThiNg (4) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 30.05.2007.

Viva la' revolusion

HEllo.....
Danas je srijeda...
Imala sam nulti sat biologije,stari me odvezo u školu i tak....
Ovaj "kreten" je došao negdje malo poslije nas...sav nakiso...valjda je išao pješke,šta ja znam...
I tak malo prije sata MONIKA se sjetila da kao zvoni u 5 do 8 pa smo pokupili svoje prnje i otišli iz učionice..kad ono..VRAGA,nastavnica se vratila u razred a nas nema.....joj,nebude dobro....
Drugi i treći sat smo imali fiziku,pisali test i vježbali...jedino je Banu ispravila test,a on je dobio 4...blago njemu....ja ću bit sretna ako dobijem 2 uopće.....to mi bude domet...
Onda...4. sat hrvatski...čitasmo,heheh...čitasmo Cesarića,nekakvi vagonaši,opaka stvar,hehe
Pod velikim odmorom smo išli u knjižnicu,a knjižnica je odma pokrej hrvatskog,a tko bi mogao imat hrvatski......
I tak...nešt sam kao ušla u knjižnicu,Ivana je tam bila sam Jambrom...hm,hm...natezanja li mi,ma šala Ivana....I tak dakle ja tražim nekakve kronike ili Peru,ma neznam kako se zove knjiga...Otvaraju se vrata...evo amiga....hheheh
I završio odmor..nažalost...počela MATEMATIKA......učili smo nekakav graf šta ja znam..i naravno ja išla na ploču...nešt sam krivo napravila ali sve oke....do sutra naravno,kada nešt novo zabrljam...i tak iz dana u dan...
Dakle,nisam imala glazbeni jer sam dobro test napisala pa nas je pustila,i sad sam fraj..
Sutra bi trebali imati skraćene satove zbog dana sporta i to....ma krepat ću....dok se samo zamislim da pšred cijelom školom tam trčkaram i igram glupi badminton...
A dobro,ima tu i pozitivnih strana.....hehe
Ajd idem....dok sam još živa...
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz



| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 22.05.2007.

Došla mama gusla

Svima pozzdrav.....
Danas je utorak,kao što vidite,tu vam gore piše...
Prvi sat sam imala engleski....on je imao vjerojatno kemiju,malo miješam jer neznam točno više kada ima biologiju a kada kemiju jer to ima 2 dana za redom..Uglavnom....dolje se šetko i to...ja sam slušala mp3 i "ponavljala" tehnnički jer sam zaboravila da pišemo test....Možete si samo zamislit kakvo je to ponavljanje,učenje...svejedno...kad slušam metallicu koja nabija da mi skoro bubnjići puknu (ne mislim ništa loše sa time,naprotiv).Drugi sat smo imali matematiku,e pa tu je pregledavala zadaću ali do mene nije stigla.,ma briga me tak i tak sam imala sve napisano....Onda....e da,napokon je došao tehnički,rješila sam test tek 2 sat jer smo 1. ponavljali.I na kraju Hrvatski i zemljopis.I trebala sam imat informatiku ali je rekao da tko želi ić neka ide....a ja sam htjela ić,hehehehe
Danas su ovi šta su postigli dobre uspjehe na nekim natjecanjima i tak išli gradolnačelniku (ak se to tak piše)i ostali na nekom domjenku ili nešta slično...naravno Murlin (evo neka svi znaju :-// )je bio među njima....pa zar ste sumnjali,hehe
Idem sad štrebat hrvatski jer nemam blago dume a sutra pišemo test....
Bye svima



| Just Say SomeThiNg (7) | PriNt sOmeThinG | # |

subota, 19.05.2007.

Cvajker šajba

I tak...došla i napokon subota....
Dobila sam nove naočale,tak da monika sutra me vidiš....sam se nemoj isprepadat...
Sad sam baš došla iz Bjelovara,a staru smo ostavili kod frizerke jer ide na nekakvu obljetnicu od mature,valjda 25-a šta ja znam......
Morat ću malo nešt još usavršit blog i to pa bude bolji jer ako ovako nastavim ljude će poumirat od dosade...heheh,šta mislite ono...dok budu u onoj hladnjaći u mrtvačnici piše na onoj etiketi,uzrok smrti: dosadan blog....hehehehehe
Neznam šta da pišem...e da nadam se da ste poslušali ove pjesme šta sadm ih stavila u boxeve jer su odlične,još moram stavit od metallice: nothing else matters,i to bude to...ali neda mi se sad pa me podsjetite ako ne stacim...Pozdrav svima ljudima loše volje,a one koji su dobre volje ko ih šljivi
Živio cinizam,hehehehe!
bye bye



| Just Say SomeThiNg (9) | PriNt sOmeThinG | # |

četvrtak, 17.05.2007.

ROda mene donjela na svijet...da bar

E ljudi ni ja sama nemogu vjerovat šta se sve danas događalo.....
Prvi sat smo imali hrvatki i dobili test iz književnosti šta smo pisali u utorak,i ja još tomee dobila 5...dok je rekla Iva:5 ja sam skoro reznula sa onog stolca.,a ja ono:"kaj ja?....svašta....heeh
Drugi sat smo imali zemnjopis ili po novom geografiju i dobili smo također test...e tu je bilo svega,Čak je i Cape Town dobila 3...i ja sam sljedila njezi primjer..Emy je dobila 2 ko i Ban a ostali svi skoro jedinice,heh
Treći sat smo imali,svima dragu,matematiku....i tu smo dobivali test...I tu sam dobila 5!!!!!!!!!Nikad u životu iz testaiz matematike ja nisam dobila 5....jedino mi je žao što si to nemogu uokvirit.....hehe,e to bi bilo zakon...hehehe...
I onda smo još imali vjeronauk i čelesni i tak...
I naravno ko i po običaju nakon škole Ivana i ja smo otišle na malo,di ovog kretena nije bilo...joj,šta mi ide na živce.....ali opet...heheh.Onda je došo Joža i mene je našo tamo za*ebavat....e šta sam živčana,i još danas budem išla na neku misu u 7 ili negdje oko 7...više neznam ni sama
Ponovno zahvaljujem na komentarima i nadam se da vam se sviđa moj blog i da ćete i dalje dolazit i slušat moje mudre misli i ispovijedi..
pjevaj aleluja....hheeh
bye



| Just Say SomeThiNg (2) | PriNt sOmeThinG | # |

srijeda, 16.05.2007.

2.post of a moj blog

Evo vratih se ja iz škole,lol.....
Nakon cijelodnevnog mučenja izašla sam iz te ustanove...mislim da se zove škola ili tako nekak...uglavnom,nakon odlaska svratila sam na "Malo" i bila jedno pola sata i to...Onda sam pokupila svoje prnje i pravac doma..Kad ono...stari mi je konačno sastavio bajcikl...Zakon je,plavi sa dodatnom opremom,hehe..I tak...sad ovo pišem i smišljam kak nagovorit Ivanu da se "slučajno# odvezemo do Milaševca,kućnog broja 81,heheh....ali slučajno...heheh
Također mi je drago što sam skupila već par komentara a nisam takoreć ni počela ništa pisat na blog....
Zahvaljujem se onima koji su posjetili ovaj novi blog,A posebno Martini.....
Sad idem,vi uživajte i ako ikad budete na netu na chatu te vidite nadimke: metallica14 ili so_depresed znate da je to moja malenkost....ljudi pussssssaaaaa i čitamo se!



| Just Say SomeThiNg (5) | PriNt sOmeThinG | # |

utorak, 15.05.2007.

The Unforgiven

Za početak sve vas pozdravljam....
Ovo je novi blog i nadam se da ću skupit puno komentara...
Nešto više o meni pročitajte među boxevima...a ako vas zanima moj stari blog kliknite na ovaj link:
http://rocktheblock.blog.hr
I tako....neznam što bi više napisla osim da na blogu mogu komentirati neregistrirani kortisnici....
pozdravljam Ivanu i ostale frendove.Javljat ću se što više mogu i naravno pisat o svakakvim glupostima šta se događalo u školi,o simpi i svim prijateljima...
Sad idem a vi komentirajte do mile volje!
Bye bye...



| Just Say SomeThiNg (7) | PriNt sOmeThinG | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.