Najteže je svladati samoga sebe

ponedjeljak , 01.05.2006.

JA:
Da li je najbolje pokleknuti pred bolima ili boriti se s nadom u bolje sutra? Trebamo li odustati kod tisućitog sloma ili za inat životu skupljati snagu još jednom, još jednom..?
Nije li uvijek tu onaj mrak, koji nas vara? Ono što ti govori da nemaš budućnosti. Da sve svoje želje možeš pokopati…Da će tvoji snovi ostati neispunjeni. Ono nešto što ti ne dozvoljava da misliš kao optimist. Zapravo jesi optimist. Optimist koji svaki dan trpi druge uvrede, koji svaki dan biva uboden.

JA:
Ali ti si optimist – sutra će biti bolje. Bit će bolje. Uvijek bude bolje, bar na tren, na sekundu. Ali bolje je!
«Ako te sreća napusti, pođi s njom» . Pomisliš li na to, bar kada vidiš da ti je okrenula leđa? Misao…samo je jedan dio. Ali čin ne postoji. Kukavica je. Život je njemu drag, a zna da je on drag sreći. Sreća ne može otići zauvijek…Sutra će biti bolje.
«Ne čini što bi mogla požaliti. Ojačaj zbog sebe. Pokaži im koliko si snažna. Pokaži im – izgradi svoju budućnost na čvrstim temeljima. Pokaži im da nisi propalica kakvom te nazivaju! Bit ćeš nešto važno…bit ćeš važnija od njih. A kada te budu tražili, u budućnosti, s milim riječima, okreni se. Okreni se od njih, kao što su se oni nekada okretali od tebe…Reci im: Propalice ste!»
Sada si slomljena. Jer ne činiš ono «pravo». Ali znaš, jednom ćeš činiti ono što je samo tebi «pravo» i nećeš morati uzimati u obzir njihove riječi. I ako se dogodi da ostaneš na dnu, gdje si i sada – budi sretna. Jer imaš svoje ja. Jer razmišljaš osjećajno i u korist svima. Jer nisi sebična, jer nemaš predrasude, jer si voljena od prijatelja…Jer nisi kao oni!

JA:
Nikada to ne želim postati!

JA:
Budi TI! Cijenjena si…očajanje je samo posljedica straha. Bojiš li se ostati sama? Ne boj se…tu će uvijek biti netko…makar virtualni prijatelj…makar JA… tvoje drugo JA…Želim da budeš jaka! Slušaj me, tješit ću te…Gle i ljubav je tu. TVOJA ljubav je najvažnija. Važnije je voljeti, nego biti voljen…Voli. Pomozi. Sve će se jednom vratiti u tvoju korist. Vjeruj mi, sreća će se vratiti…već ju čujem izdaleka. I ako zastane na čas – ne znači to zauvijek! Ako ostane – ne znači to zauvijek…Stvori svoju sreću. Ostani sebi vjerna. Poštuj sebe, ne ponižavaj se. Voli…

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>