umorno_oko

< veljača, 2021  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

09.02.2021., utorak

Poslin južine

Ajde, nije baš odma poslin, ali je malo kalmala (smirila se, za sjevernjake) ... dovoljno da malo kiša natopi zemlju ispucalu od suše. Za Gospu blaženu, kad će više fermat, pari mi se da nije stala padat od Svi Sveti, dosta bi nan bili prsti na dvi ruke za nabrojit sunčane dane odonda.
Ako skoro ne pristane, svima će nan narest plivaće kožice meju prstima i jemat ćemo, radi kosi očiju, prednost pri zapošljavanju na izgradnji „Pelješkoga mosta“.
Lako se sad meni zajebavat radi par kapi kiše, kad je finila ova svakogodišnja agresiva okolo Mašogadura ... Ovi put posebno, e bit će maškare, e neće, e sve će nas zatvorit, e ne pizdi, e reka si da više nećeš (to ka ja!), e ajde ti u tri ... tako su tekle plodonosne diskusije u Udrugi o' maškar ... a ča će bit niko još skroz ne zna 100%.

26

27

Vidit ćemo, valjda, u ovu subotu, užežin Valentinova, taman na 110 rođendan Majstora s mora ... Ne bi sad o tome, dosta san živac, žuči, Apaurini i Normabeli potrošija u to ime pa me, ajde neću reč štufalo, ali samo da malo odmorin hajdučki dil mozga headbang ... ako ga je ča ostalo rofl
Kako je sad Zlato Mamino posli par miseci prisilnoga odmora iša navigat, onda san ja priuzeja „sanitet“, glede matere. Tako san i danas nosija ništo njezino na Higijenski, pa san odlučija iskoristit malu pauzu ča je kiša uzela, da se malo oblaci opet napunidu puknucu
Ajme, okad nisan đir priko grada učinija ... parkira san se kod Kapetanije, mista na parkiralištu koliko te volja ... trči, trči pa auto!
„Vinka, kakve čevape voliš?“ ... „Sa ajvaron!“ ... Bez suvišni pitanja zašto i kako ... zna da je ne pitan bezveze njami
More je i u luci daleko od bonace, neću ni promislit kako je izad Mrduje, ali to ovin divljacin ne smeta ...

0017

Ne znan koja je ovo vrsta biljke/trave/whatever ... ali ako je sposobna održat se ovod, u rupi između dva kamena i deset centimetri od razine mora, onda valjda more i na Misecu rest thumbup
Evo mi je stigla dopuna (Fala lipa, Nena!), da se ova biljčica zove MOTAR , da se more ukiselit ka i kapari i zanimljivo da su is pomorci u stara doba nosili ukiseljene sa sebon i mumali kontra skorbuta

0016

Malo dalje, par mlađi rođaci od ovega pačifika pri dvi slike gingaju se na valovima i bučno se karaju (svađaju, za sjevernjake) ...

0015

Produžija san naprid, priko Piazza di Frutti (tamo di je Mare Mulica prodavala voće i pričala sa Kokolon) eto me začas u Kraševoj „Bombonjeri“. Nisan puten sve skupa tri čovika susreja ... a tamo blaga Božjega. Je li Valentinovo oli nije ... pa san, kad san već u prolazu thumbup uzeja jedan boketić za u nedilju ...

0020

Na peškariji nigdi ni ribe ni peškaruš! Samo tuga, šterike i cviće isprid urarske radnje.

0018

Da nije ovo kinesko sranje iz Wuhana u điru, mislin da bi to bija jedan od veći sprovodi, jer Split zna dostojno ispratit svoje legende, a urar Ivulić je to sigurno bija!

0019

Sićate li se onoga čevapi upitnika sa početka posta? E, sad je i to došlo na red. Ča je od Peškarije učinit đir do Kantuna Paulina, čak i za moje pješačke kapacitete headbang
„Jedne čevape, molin lipo, samo sa ajvaron, dobro mi zamotajte da se ne priladidu“ ... i onda se lagano uputit nazad do Kobile Suzi (TM) koja je jedva čekala, friško prigledana jutros kod veterinara Breškovića party

Kako san već jema aparat u ruci, nije mi promaklo ni ovo pripremanje i slikavanje za reklame, sezona je skoro izad kantuna, triba se pripremit, pa kako bude ...

0021

Marmontova je skoro prazna ...

0022

... a na Rivi bi čovik skoro reka da nima ni pasa ...

0023

... ispravak netočnog navoda ...

0024

Jedan brzi pogled prema lukobranu ...

0025

... i nazad u Zapadna Kaštila.
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah

- 15:54 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.