umorno_oko

< siječanj, 2021 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

23.01.2021., subota

Nije sve tako crno ...

Fali mi ... kafa, kapučino, vruča čikolata, mali makijato ... fali mi jedno i drugo, kad bi seja u moj kafić pa bi mi konobar, nakon kratkog upitnoga pogleda i moga potvrdnoga klimanja glavon, donija espresso za malo ladnoga mlika i dec đusa ... headbang
Ne samo ča san ja ostarija, oli ča san u najbojin godinan, ajmo se malo lagat ... oti moj kafić je već godinu dan pluskvamperfekt olitiga prošlo svršeno vrime.

 photo madera 3_zps00jnncih.jpg

Caffe bar Madera je zatvorija pri ove dižgracije, umra je prirodnon smrću, jer valjda i kafići umiru ka i čeljad, nije partija o korone puknucu
Ove godine, ako ne računan ono ča popijen ujutro na poslu sa još jednin zatvorenin okon, nisan popija kafu vanka kuće. Parin se sam sebi da san malo priša godine za sidit vanka na šentadi oli zidiću.
Tija san napisat ništo drugo, ali ovo gori mi se kupi u prsima već par miseci ka ono kad te kašalj uvati pa nikako izbacit iz sebe headbang
Za Gospu Blaženu, počeja san valjat monade, ka oni moderni (biiiiip!) ča se zovedu novinari, kad naslov nima puno veze sa onin ča doli piše, ali zapravo, kad van govorin, ipak NIJE SVE TAKO CRNO thumbup

Gotova je Vinkina soba!
Nakon banja & konduta (WC, za sjevernjake) njezina je soba bila na redu za opremanje. Meštar Antonio Juretić je lipo da Vinki cili naramak boja da odredi ča je komoda, učinija nacrt, nikidan omar poza 3kralja, zove me da mu dan kjuč da sve unese i montira.
Jučera smo bili u inspekciju ... Vinki se toliko svidilo da se pristala i slikat, iako u zadnji par godin odma pobigne čin se mašin za fotoaparat:

vinka_1

A ovo je ona sama slikala sa mobitelon ...

vinka_2

vinka_3

Sritna i zadovoljna, ča i je najbitnije!
Gremo naprid ... dan useljenja je sve bliži i bliži thumbup
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah

- 16:47 - Komentari (6) - Isprintaj - #

01.01.2021., petak

Samo da ne bude ka i prošla

Lani san se za'eba, nisan ovo napravija za 2020 ... pa je ispala kako je ispala, ne ponovilo se nikad više headbang puknucu ... od one nesriknje korone, priko potresi priko cile godine, poplav, a i u naše malo misto, moj Mašograd, zamalo su nan izgorile dvi skoro najvridnije stvari ča jemamo, crikvica sv. Jure i Planinarski dom. Ne znan ni sam na koga bi ovo adresira, pisa Lastanu oli Dida Mrazu, dođe mi ga na isto, da ne rečen isti (biiiip!). Ko zna, možda ovo pročita koja stranka, bližidu nan se izbori, mirakuli se događaju thumbup
Ali polako, ajdemo po redu ... dalo se naslutit ča nas čeka, kad je zadnji sumrak 2019. bija ovakovi ...

00_zadnji_sumrak_2019

... moglo se omar vidit da se baš i nećemo puno veselit puknucu
Ali ča ćemo sad, ono ča je bilo ne more se prominit, a ja ću poželit najprin da nan pržuni (zatvori, za sjevernjake) postanedu tisni, da sve one ča miritaju uvalidu unutra ... da is zaključadu i da zaboravidu di su mekli ključ thumbup

01_u_przunu

Želin da moji vatrogasci DVD Mladost pomažedu ljudima samo u protokolarnin obvezama, i eventualno da skinedu koju mašku sa cabla. Ajde, moredu i vježbat i osvajat medaje na slavu društva i našega mista ...

02_vatrogasci_u_miru

Želin da skoro cilo vrime bude kalma bonaca ...

03_bonaca

... a ne da nas tuče ovakova južina, da judima bude glava ka badanj ....

04_juzina

Želin da, posli puno godin, češće gledamo ovakove slike na semaforu ...

05_dinamo_hajduk

... a ne da svaki kvartal moramo činit remont headbang

06_hajduk_remont

Želin da se napokon nabuban boba, na kambelovskoj „Fešti o' boba“ u peti misec, koju smo, zna se već radi čega, lani priskočili ...

07_festa_o_boba

Želija bi da se pomiridu Žalosna Sova i Flok ...

08_flok_i_sad_owl

... ali mi se pari da je to malo teže ostvariva želja, pri bi se pomirili ova dva kraj mene ...

08a_crveno_i_crno
... jedne godine u mašogradskin maškaran ...

... ali ko zna, nedokučivi su puti Gospodnji, ove godine su izbori, pa me ništa ne bi začudilo cerek
Želija bi da „Velikoga Žutoga“ (ne Kipušu ni Ciplića!) gledamo samo na pokaznin vježban i aeromitinzima ...

10_kanader_aeromiting

... a ne da nan leti naviše sela, ka ča je ovo lito zunzila cila eskadrila spašavajuć nan Kozjak ...

09_kanader_nad_selon
photo: Tonči Bratinčević

Želija bi da, poslin petnajst+ godin, napokon napravin remake ove slike u portunu Katedrale Hrvatskog Duha, to poslin uspješnog nastupa na „Milijunašu“, da mi, ka i na ovoj slici, osmjeh ne salazi sa lica party

11_milijunas2005

Želija bi da ovakove slike gledan samo na maškaran ...

12_dva_ludjaka

... a ne poslin svake južine jače od po Bofora, i želija bi da napokon ZAPRAVO opali top na Glavici ...

12a_top_na_glavici

... a ne samo ka ča je puca osandeseti godin prošloga stolića n Krnjevalskin svečanostima.
A to bi značilo da je napokon isprid njega proša pošten čovik thumbup
Želija bi da me malo srića posluži, a i zdravlje, pa da moremo Zakonita i ja malo điravat okolo, Principessa nas je ionako odavna otkantala, jema ona sad svoju ekipu ...
... da se malo napit crnoga „Guinessa“ na izvoru ...

13_guiness

... i vidit di se radidu LEGO kocke ...

14_lego

Želija bi da ovakove slike gledan samo u „Alan Fordu“ i starin filmovima, a ne da glumin u njima headbang

15_jeremija_u_bolnici

... da opet slikajen Mašokarić sa „Okuke de la Kajin Brig“, odozdala ili da se popenjen u Mišerde na drugi pod ...

16_masokaric1

I na kraju, ali nikako najmanje važno, da se napokon uselimo u našu „štalicu“ u Jerčićevoj 25, 21212 Kaštel Sućurac, pa da mogu na noge odit na posal, poć u matere i u Vatrogasni dom, na Rivu (ne spli'sku cerek ) di se, ako je virovat mome kumu @pečini, Buišu i ostaloj ekipi, sve u selu i događa. Pogotovo sad, kad smo u prošloj godini otpratli i Maderu u vječna lovišta headbang

17_useljenje

Ne moran u garaži jemat ništa ovakovo ...

18_spit_i_korveta

... ne moran, napokon, jemat ni garažu cerek ali bi se zato našlo mista za jednu malu pametnicu na četri noge thumbup

19_snoopy

Moga bi ja još toga nabrajat, ali da san meknija sve ča mi je palo napamet, bija bi mi post duži od „Rata i mira“, ovo je bilo samo ono na prvi balun ... Kad bi se i polak ovoga ostvarilo, bija bi sritan „ka prase u malo blata“ (TBF)
Svitu moj, želin van sve najbolje u ovoj mladoj, još uvik neokaljanoj, poštenoj, dičinjoj Novoj Godini, i da van se sve ostvari od onega ča ste zamislili.
Zdravi i veseli bili !!! mah mah mah
- 14:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.