umorno_oko

< prosinac, 2020 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

25.12.2020., petak

Tour de Badnjak, AD MMXX

Ča san ono napisa u prošlome postu, da je to sve za ovu „#$$%& (biiiip!) godinu, ča se tiče moga pisanja ... Nisu zaludu rekli oni priko meke granice „'Beš čovika koji se nije poreka!“ ... a ko san ja da in tučen kontru cerek
Duknve, kako smo svi mi, ono ka narod, poznati po tome da sve činimo uz zadnji momenat ... zašto bi Garbinovi bili iznimka cerek Zasule me obaveze ove dane, pa san onu zadnju božićnu kupovinu stalno odlaga, i sad se više nije jemalo ni kud ni kad thumbup
Ali polako, ajmo po redu ... Najprin smo Zakonita i ja išli povirit kako nan je meštar namontira sanitarije, banj, itd ... Znan, svi ćete mislit da jon se nije svidilo po izrazu lica, a ovo je još najlipja od pet slik ča san is potega headbang

01_selfi_u_banju

... ali zato čin san maka aparat, osmjeh od uva do uva ... sritna i kutenta (zadovoljna, za sjevernjake) ... ja san nikidan povirija, ali tribala je i ona dat svoj sud. Tuš kada je komodna, čak i za moje gabarite ...

02_tuskabina

... jedino je za lavandin (umivaonik, za sjevernjake) rekla da jon se pari ka malo privelik ...

03_lavandin

... ali čin je otvorila ormarić ispod, vratija se osmjeh na lice ... Uglavnom, više nego vrlodobra ocjena thumbup
Kad smo to odradili, morali smo obać groblja, meknit našin starima koji cvit, užgat šteriku i pomolit se za njiove duše ... najprin u Gospe na Hladi ...

04_garbinovi

05_kiriginovi

... pa smo onda na povratku bili u sv. Josipa u Novome ... Odveja san Zakonitu doma na zadnje pripreme, a ja san se vratija učinit tu famoznu fotofiniš kupovinu, još di koja sitnica za pod bor thumbup
Da san se bar sitija koji minut ranije, ali i ovako san, makar pinkicu, uspija uvatit Škver u sumrak ...

06_sumrak_nad_kverom

I ča sad, kako ubit vrime dokle ne pojdedu svi leć, da mogu na miru umotat sve paketiće ... obaša san malo privremeno odlagalište slakarije za sutrašnji Božićni stol ...

07_tuljci

08_breskvice

09_rafijole

10_ruzice

11_oblatne

Ovo je, naravno, arhivska snimka, jerbo se petarde više ne smidu bacat ...

12_petarde

Malo izad ponoći bija san gotov sa poslon, potega san sliku ...

13_pod_jelkom

... i povuka se na gornju vlaku ... tribalo je sve dojmove sredit, ispeglat slike, napisat ovo par besid i pričekat dokle se „Potjera“ i „Milijunaš“ od Badnjaka ne uspenju do moga oblačića fino

Sritan van Božić ... i Godina Nova!

I naravno, zdravi i veseli bili!!! mah mah mah

- 01:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.