umorno_oko

< rujan, 2019 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

07.09.2019., subota

Finilo je lito 2019.

Finilo je (završilo, za sjevernjake) ovo čudno i za'ebano lito, koje je šetalo po ekstremima ... kasno je počelo, ali je to sa visokon fibron obilato nadoknadilo, ali ne ka prošlo i nedajBoževišeneponovilose ono od nazad dvi godine, kad je gorila „mater svi požari“ kod Splita headbang headbang
Ha, parin sam sebi ka Vakula, a nije mi, da prostite, bila namjera ... Tija san se samo malo odmorit od turbofolk najezde koja cipa deboto u svakome autu, na feštan, pirevima ... Neki kažu da su in klape dosadile. I meni su, ali samo one koje se pukin pomodarskin slučajen zovu klape, ka ča su „Intrade“ a napose „Rišpet“ kojega san se nasluša na lanjskome zatvaranju „Kaštelanskoga kulturnoga lita“ ...
Po programu na ovome zatvaranju, koje redovito organiziradu Donjokaštelanske maškare, tribale su nastupat klape „Cambii“, „Neverin“ i ostali i sve je tribalo bit na Brcu u Kaštel Novome.
Dunkve, di je, i pogotovo ZAŠTO je došlo do kratkoga spoja & promine u organizaciji, ne znan i ne želin znat. Uvik se nastojin držat one stare sicilijanske poslovice ča manje znan, duže ću živit ka i one da je radoznalost ubila mašku ... mislija san poć danas (subota!) gledat Cambii i ekipu u Kambelovcu (primišteno u Lukšić u crikvu radi vrimena) ali kad san čuja da „Poklade“ organiziraju završnicu sa koncerton klape sv. Juraj HRM i još u pratnji orkestra HRM, nisan se mislija ni sekunde. Potovo kad san čuja da je koncert humanitarni, prihod ide za potribe centra „Mir“ u Rudinama, a i uvertira u koncert je cvitna povorka kojju maškare činidu već godinan, a pri tome in ruke dadu i KUDovi iz cili Kaštili, a dikod i druge maškare, ča ovi put nije bija slučaj. Zašto? Pogledaj gori pod poslovice cerek
Sinoć je, nikako u isto vrime, bija i balun, igrala je Hrvatska kontra Slovačke kod nji, u Trnavi. I za to san se mislija cili deset sekundi pa san kocert pretpostavija utakmici. Rekli bi zli jezici, ka pravi orjunaš headbang puknucu
Ako ne ništa, bar nije bilo gužve, na koncertu, iako smo mi stigli na parking na mistu pokojnega „Plavoga Jadrana“ još za dana. Taman da potegnen par slika Cvjetne povorke ...

 photo IMG_1010_zpsoavi7smg.jpg

 photo IMG_1011_zps17dvh6zd.jpg

 photo IMG_1013_zpsmnkgvo8o.jpg

 photo IMG_1014_zpsey4nox5e.jpg

 photo IMG_1015_zpsiyjldk65.jpg

Kasno san primjetija da je ispalo deboto da sniman reklamni spot za City Center ONE ... pa san se zeru maknija i potega još par slika ...

 photo IMG_1016_zpsyqq4xv8m.jpg

 photo IMG_1021_zps2ivkazni.jpg

Dotle smo, još se vidilo, došli u PRAZNO gledalište, i po komodu izabrali mista za sidit, di mi nećemo nikome smetat i još važnije, da sve lipo moremo vidit. I čut ... ča i nije bija neki problerm. Jerbo je Bepo Mornar, kojega odavna nisan vidija i čuja u poslu, posal sa razglason, usudija bi se reč, obavija izvrsno thumbup

 photo IMG_1022_zpshqgofivo.jpg

Kad su izašli na pozornicu i počeli pivat, odma je bilo vidljivo (i čujno!) da je to neki sasvin drugi svit u odnosu na već spomenute koji se samo zovu „klape“.
Pivali su većinu pisam u pratnji Orkestra HRM ... a par puti su pokazali da moredu oni i a capella ... ukratko, praznik za oči i pogotovo za uši. Slušat takvu glazbu u ovome drevnome ambijentu ... na mogu ništa drugo reč nego MAŠO.
Malo me bada oni odozdal sa perunon glede utakmice ... povirija san samo jedan put, početkon drugoga poluvrimena, i kad san vidija da is taremo sa dva nula, onda san mirne duše isključija internet, jerbo mi je svaka kap struje iz baterije tribala za snimanje videja ... na kraju mi je i nestalo „#$%& pa san finale, oću reč njiov prvi bis, snimija na mobitel od Zakonite ... je malo zubatije ispalo, malo su mutni basi rebumbavali, ali itekako vridi poslušat (zadnje dvi minute videja!)
Odguštali smo od početka do kraja, Zakonita i ja, Scott i Kike ... bija san čak snimija i selfi, ali mi je negdi isparija u prenosu ... ionako san lega u dvi ure dokle san videjo sredija pa mi se nije još dalo zajebavat sa slikon.
Evo jedan mali skromni uradak, po komadić od pisam, i najboje na kraju thumbup



Na kraju koncerta se tribalo slikat sa rođakon ...

 photo IMG_1027_zpszc0erbmx.jpg

... i usput, na putu do Kobile Suzi, satrat jednu Jumbo-pizzu u Labinezze i lagano krenit doma. Punoga srca, pogotovo kad san čuja kako smo bidne Slovake sašili 4:0 kod nji doma thumbup
Zdravi mi i veseli bili!!! mah mah mah
- 15:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.