umorno_oko

< listopad, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

02.10.2017., ponedjeljak

Piši, piši mi ...

Ne znan kad san zadnji put dva dana zaredon stavija post na blog, ali ovo me je baš ono ... snervalo mad burninmad
Navika san na svakakove doživljaje od naše drage "Hrvatske pošte", ali ovo je događaj kojega ne bi očekiva ni od Zigmunda Listića, legendarnoga poštara iz "Alan Forda", i to u najpijanijem stanju.

 photo Pisistrat Nelson_zpsvku5ou3r.jpg

Kad bi in reka da su ka "Pony Express", to bi za nji bija ka veeeeeeeeliki komplimenat mad

 photo pony express_zps6xppbavq.jpg

Naime, danas, 2.10. 2017. pošćer je dobro napunija sandučić.
Omar mi je bilo ka malo čudno, jer ponediljkon uopće ne navraća u naše krajeve headbang
Dozvizdilo mi je više ukazivat na njiovu legendarnu brzinu, jer da NANOGE nosidu poštu, bili bi donili ova dva pisma brže.
Jedno iz Pule ...

 photo pecat_1_zpsnulqhb3j.jpg

... drugo iz Osijeka.

 photo pecat_2_zpssiglegxu.jpg

Ne znan zašto, ali više se ničemu ne čudin.
Kamo sriće da je to jedina stvar u Lijepoj Našoj koja, blago rečeno, ne funkcionira.
Odnija vrag ... prišu!
A ja se čudin di mi je pismo za kojega se pošiljatelj iz Rijeke zaklinje da ga je posla. Početkon devetoga miseca.
Znači, moga bi dobit pismo negdi do Božića. :)
Prije mi dođe pošiljka iz Kine koju naručin priko Ebay-a, nego najobičnije pismo iz Hrvatske!!! WTF!!!
Triban li još napomenit da mi je danas doša časopis "DFM" na kojega san pretplaćen,

 photo DFM_zps9q5ywgar.jpg

Kad ga nisan dobija dobri petnaest dana nakon ča san ga vidija u trafici, reklamira san u redakciju pa su mi poslali novoga. puknucu
Znan da su ovi u pošti štufi, okad ne dilidu penšjune ... ali ča san in ja kriv za to.
Ionako teško da ću je doživit.
Penziju ... Laku noć, Hrvatska! mah hrvatska mah
Šime, vrati se, sve ti je oprošteno!!!!
P.S. Da ne bude zabune, da ne bi ko mislija da živin u kojoj (biiiip!) di vuk & lisica nosidu poštu, moja adresa je:
Don Ive Jurčeva 12, Kaštel Novi,
... a to van je par stotin metri sjeverozapadno zračne linije od poznate masline, stare 1500 godin, stotinjak metri sjeverno od ceste Dr. Franje Tuđmana, alias stare Kaštelanske ceste...
- 23:29 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.