umorno_oko

< travanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

28.04.2016., četvrtak

Osmi be

Jučer me je Vinkica umela sa jednin pitanjen odma poslin škole, još jon je borša sa librima bila na ramenu, i odma na mene sa pitanjen:

- Tata, je li ti znaš crtat?

A meni upitnik od metra navr glave. Crtat? Zaboravija san kad san zadnji put drža pinel (kist, za sjevernjake) u rukan. Likovni san zadnji put jema ka predmet još u doba prije MIS-a, kad mi je razrednica bila profesorica Vjekoslava Sokol, inače povjesničarka umjetnosti.
U ono doba Šuvarove «usmjerene» škole, prva dva razreda u Kemijskoj školi.

- A zašto te to zanima, Vinka?
- Pa tako, sinjala san ovo u školi


... pa mi kažije sliku na mobitelu ...

 photo slika_zpsdcfqrqrb.jpg

... a slikala san i malo iz bližega ....

 photo potpis_zpsrpmf5ahi.jpg

- Koliko ja znan, nima niko u Kaštila ko bi jema takvi potpis osin tebe, tata! –
... poentira ona tako na kraju.
Fala Bogu, zna da nas nima puno u Kaštila sa ovin našin lipin vjetrovitin prezimenon ...

 photo ruza vjetrova garbin_zpswkjknfnt.jpg
vitar garbin, lebić, puše sa jugozapada, i malo je nezgodne naravi, skoro ka jugo

Aaaaaaaa .... kad je to bilo. Osnovna škola, prid kraj godine. Školske, ofkors. Lipo piše, sedandesetisedme ... prošloga stoljeća.
Kad nas je naš razrednik, profešur likovnoga Jurica Kezić, inače akademski slikar, malo zaposlija ... A mi jedva dočekali, da zanamisto stari ruzinavi šumpreši (pegla, za sjevernjake) crtamo nešto konkretno. Naše malo misto ....
Morat ću malo povirit gori, nisan sve ove godine obraća pažnju na to ....
Jedino ča mi se malo Vinka razočarala jer je tata bija «bekavac». Zato je Zakonita bila «akavica». Prodana duša odma išla nju zagrlit :heabang:
Nima veze ča se u doba nastanka ove slike mama još nije bila ni rodila (deseti misec '78.) naughty
Pokušavan malo razbit maglu i prokopat po sjećanjima od nazad četrdeset godin ... Hajduk je još igra na starome placu, ili se taman u ta doba selija na Poljud. Onda je ZAPRAVO vridila ona da protivnici čin ugledaju Split, umiru od straja ...
Haralo se domaćin prvenstvon, kupovi su se osvajali leva-leva .... a i u Evropi bi se učinilo malo više od dva na nogu. Dok ne naleti koja mina ala St. Etienne, PSV ... ili oni Atletiko ča su jučera šalamaštrali moćni njemački stroj od Bajerna ....
Gleda san polufinale lige prvaka Atletiko : Bajern. ka da gledan Hajduk : Rijeka cerek Makar prvo poluvrime. Atletiko je na snagu, želju, na mišiće udušija puno kvalitetnijega Bajerna. Isto ka i Hajduk Rijeku. Oblak je branija čudo. Ka da mu je naš Brane Oblak otac cerek
A onda drugo poluvrime – jema bit da je Rijeka bila bolja nego sinoć Bajern, uvalila je Hajduku dva komada, a Bajern se samo vrtija oko sebe i vata vlastiti rep cilo drugo poluvrime, sa treneron mudrijašen, dva najboja igrača na klupi pa uđu kad je već bilo deboto gotovo headbang
Ko zna koliko će godin proć dokle mi budemo gledali ligu prvaka na Poljudu headbang headbang headbang
Blago mi se ... di me je odvela jedna slika od nazad četrdeset godin ... opet u crnilo puknucu puknucu puknucu
Neću, ne smin bit pesimista ...

 photo sova_zpsxtqfgznj.jpg

Ali to je malo teško u ova doba ... rečeš ćeri da je njezina briga samo da triba dobro učit i da se more upisat tamo di oće. Pa me poklopi da to nima nikakve veze jer ionako neće bit posla za nju. Ajde, bar se složila da mora dobro savladat engleski i talijanski thumbup
Sitin se samo ča se sve meni motalo po glavi u doba nastanka one slike sa početka i mislin da je vrime da pristanen pisat da opet ne zacrnin cerek
Zdravi mi i veseli bili!!!! mah mah mah
- 08:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

18.04.2016., ponedjeljak

Janjetine, kapulice, selena i petrusimula

Jedva san čeka, još otkad smo mi, to ka ekipa «Nevera», pobjedili u 13. kolu pub-kviza u «Quasimoda» ... da konzumiramo nagradu, makar djelomično. kako djelomično? Pa lipo, nagrada je tri karte za neki događaj (event, za sjevernjake) po izboru i tura pića. Za konzumiranje tekućine smo se dogovorili da to obavimo u 14. kolu, a kapetan Mrki je velikodušno svoju kartu prepustija Charliju ... našemu robusnome DJ-u iz slavnih dana STOP-a.
Jesan vas izbombardira kratican, a? Znate svi ča je DJ, ali bome za STOP bi većini današnje omladine zasvitlija veeeeeeliki upitnik naviše tintare cerek
To je bio onamo, di je sad menza na FESB-u ...

 photo 00_0 stop znak_zpsbrp27baf.jpg
Logo STOP-a jumbo-veličine na južnome zidu

... a opjevali su ga i momci iz TBF-a, možda u ne baš najboljemu kontekstu «... nadimit se ka šunka pa ić u STOP-a...» ... ali svjedoci smo da ponekad radi rime strada i smisao rečenice. Nisan mislija na Huljića, majke mi headbang

 photo 00_1 stop iskaznica_zpskkjiharj.jpg
Moja iskaznica iz zlatnoga vrimena STOP-a. Radi fizičkih predispozicija bija san najčešće na ulazu ...

Kako je STOP uginija više-manje prirodnom smrću početkon devedesetih, dok je još bilo force, zdravlja & ostalog popratnog sadržaja, znalo se potegnit i do Purger Vakufa (Zagreb, za sjevernjake) na koji dobar koncert ...

 photo 09 bowie koncert_zpsiavyjkhj.jpg

... ali vrimenon se to sve, iz objektivnih i subjektivnih razloga, proridilo. Stiga me je, polako, zub vrimena headbang puknucu a došli su i drugi prioriteti, među njima najviše moja Vinkica, pa san zato zna odgledat sve crtane filmove odma na premijeri u kinu thumbup
Naravno, nakon ča se je «skinila» sa Teletabisa, jer bi to za mene ipak bilo ... mašo puknucu

Ne znan kako i zašto cerek ali me je puka veeeeliki flashback kad san vidija najavu za kocert Postolar Trippera ... puknute zadarske ekipe koja je prozviždila hrvatskon estradom sa par netipičnih uradaka, prije desetak i više godina ... poput ove obrade Eminema sa više nego prikladnim tekstom ...



... ili legendarne «Janjetine, kapulice» ...



Koncert je, tako je bar pisalo, triba počet u 22:00 ... računan da je skroz pristojno vrime, a i ujutro se ne triba rano dizat za na posal. Došli smo na vrime Bernard i ja, a Charli je odusta. Mislija je da ga zajebajemo kad mu je Mrki reka da mu pripuštamo kartu. I kad san ga zva za dogovor di ćemo se nać, moga san mu kroz telefon vidit kako grize neki komad robe koji mu je bija pri ruci, jer je moga poć na koncert a on dogovorija nešto sasvin drugo cerek

Dunkve, kad smo došli, ranije od 10:00 da uvatimo misto, mogli smo vidit samo ovo ...

 photo 01 prazna bina_zpsqjtv5zwz.jpg

Lagano pijuckamo piće i čekamo, usput lagano grintamo (ljutimo se, za sjevernjake), nenavikli na današnje običaje ... već smo se lagano spremali poć doma, neobavljena posla, kad se je ukaza meštar od mixpulta ...

 photo 02 scarontimanje mixa_zpsxieq5zuw.jpg

... a uskoro za njin su se pojavili i momci iz benda .... i počela je žestoka svirka bez puno mudrijanja ...

 photo 03 koncert 1_zpsm0rjlgyb.jpg

 photo 04 koncert 2_zpspoz17cgd.jpg

 photo 05 koncert 3_zpsvkygiyts.jpg

 photo 06 koncert 4_zpso7jsdauc.jpg

 photo 07 solista_zpsn5gkjh6g.jpg

Svakon pismon sve žešći i žešći, je da je to nominalno nekakvi reagge-zvuk, ma je to daleko od «No women no cry» od Boba Marleya, prije bi reka da zvučidu ka moj šoltansko-kaštelanski «Mjesni odbor» poslin par litar vina thumbup

 photo 08 burnin flames_zpsxrfgp3wq.jpg

Jedini mi je bija za'eb ča san se namistija sedit kod zvučnika ... pa mi je livi bubnjić tuka u desni, koliko je bilo kilowati u pojačalima. Da opet povučen paralelu sa STOP-on, jedno pet puti jači razglas za pet puti manji prostor headbang
Jedino približno ovome, opet STOPovski, bilo je kad su činili tonske probe za koncert Laibacha, pa su plesali stolovi na petome katu zgrade fakulteta, pa smo is nagovorili da smanju malo jerbo će se sorit zgrada ... A to je bilo šapjanje prema ovome.
Nakon povlačenja na rezervne položaje, nastavija san guštat u žestokoj glazbi, pocupkujuć sa noge na nogu, jer ovo slušat i mirovat nikako ne gre u istu rečenicu. Pisme se redaju, ali nikako dočekat one dvi prije spomenute pisme sa početka, jema bit da su promovirali novi album ... nije baš da su pivali o selenu & petrusimulu (celer i peršin, za sjevernjake)



Začas je došla i ponoć, koju san postavija ka krajnju granicu dokle ću ostat. Ono, više zelen nego mlad, nadajuć se da će počet u deset uri kako je i pisalo ... mislin da ne bi bilo puno da napišen onu legendarnu ...

 photo too old_zpsxaovncaz.jpg

... ili za one koji ne razumidu engleski oli su prispavali zadnji cca tridesetak godin ... da san deset-petnajst godin mlaji, osta bi ja guštat do ujutro i ni javla mi ne bi smetalo, ali, uvik ti prokleti ALI ... «#$%&/

Lagano smo se Berna i ja pokupili, da ne budemo više doajeni plesnog podija, i na prstima napustili misto događaja, puštajuć omladinu da gušta.
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 10:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #

03.04.2016., nedjelja

Flora, fauna i malo friške arije

Oliti zraka, za sjevernjake. Jedva san se dočeka malo maknit izad Kozjaka, kako mi više-manje autohtoni Kaštelani volimo reć „u Vlašku“ ... ali više onako, od dragosti, od milja thumbup
Dunkve, odavno već obećajen materi da ću je odvest gori, kod prijateljice Dragice. Nisan ni ja bija odavna ... prije dvi godine. Mislin da je to bilo onda kad se neka seoska đukela, sa pretežitin genon HR ovčara, pukušala „uselit“ kod Vinke, ali na njezinu veliku žalost, transakcija nije uspila, recimo, iz političkih razloga headbang

 photo pokusaj useljenja_zpsvsael45e.jpg

Jednog dana, kad budemo svoji na svome, moremo o tome razmišljat. Ako ne ništa da me bar beštija natira da se dignen sa kauča ... a dotle ...
Puno toga me je umelo ove dane, ne toliko fizički, koliko na psihu i kantunal ... Najpri je onu spodobu u Haagu deboto beatificiralo, proglasilo za „pvavednika među navodima“, za „humanitavca pvve klase“. A onda se dogodilo ono ča se dogodilo u Hajduku. Neki se naslađuju, neki odmahuju rukon uz komentar „to je demokracija“ a treći čupaju kose od muke. Nekako san više između ovi drugi i treći, jer mi frizura sve više sliči na Gusztava ... Čisto me je straj koji će sad „stručnjak“ doć na Brbićevo misto.
A ono sa pleskanjen novinara sa čijin se mišljenjen ne slažeš, baš me je sitilo na nikidašnju izjavu našega uvaženoga kardinala „da u medijima stoluju nečastivi“ ... niman nikakvi komentar na to. Samo bilužin. A meni kažu da san Žalosna Sova ...
I još kad san čuja da je poginija Žan Ojdanić, to me je dotuklo. Čitan po portalima komentare, navećin djelon pristojne, odaju počast čoviku, a onda se javi neki krembil i kaže „da se zva Jovan a ne Žan“ ... U tome momentu san razumija one čaa su ispleskali Antu Tomića. Jerbo bi i ja, da mi je bija pri ruci pisac toga komentara, dotičnoga šalamaštra i učinija u papar ... Idiote jedan bez pameti, pa ča da se i zva Jovan, čovik je odma na početku rata bija u Četvrtoj, pošteno odradija svoj dug Domovini, a nije se priključija Frankfurtskin i Minkenskin ešalonima velikih Hrvatina. Doduše, iša je u Dojčland, ali tek kad je sve bilo gotovo ... u suprotnome smjeru od gomile „velikih Hrvata“ koji su nan dolazili u Lijepu Našu solit pamet ...
Mora san se malo maknit, od svega toga!
Radošić nije daleko, a i još ću se materi učinit dobar da je odveden ka ča san jon davno obeća ... pa se lagano vraćamo na početak priče.
Oko četri ure pozapodne smo se uputili, i mora san lagano vozit magistralon da mater stručno ocijeni obavljene radove na cesti. Uz njezin klasični „ali“ tipa „Sve je ovo lipo ALI ko zna kad će bit gotovo“. Onda san jon lipo objasnija da se ne more gradit dvadesetipet godin ka brza kliška cesta, jer ovo nima alternativnoga pravca.
Samo san se isključija, pustija je da govori i tu i tamo doda „je, tako je“ i klimnija glavon. I lagano vozija uzgor, odmara oči na onome zelenilu ... na Malačkoj puno svita. I aut i motori ... Nisan jedini kojega je lipo vrime izvuklo vanka.
Došli smo brzo gori, seli malo , proćakulali sa ljudima, i onda san se ja mašija za fotoaparat i izaša vanka. Jučer san kupija štapove za hodanje. Mislija san i „krstit“ gori, ali govorin sam sebi, ajde, da vidin koliko mogu nanoge odit bez ikakvi pomagala ...
Od zaseoka Lončari, di smo mi bili, pa do one da ne rečen „glavne“ ceste, jema par stotin metri. Nisan mirija ... ali za mene više nego dovoljno. Nizbrig je bilo lako. Sunce pri zalasku, pituralo je ionako lipu friško zazelenjenu prirodu u malo crvenkastije tonove, da se još bolje vididu prvi pupi koji su sramežljivo izašli vanka ...

 photo 01 pup_zpsfhrksjem.jpg

... ili malo dalje već rascvitani cvitovi ...

 photo 02 cvit_zpsorzy1fk0.jpg

... i livade sa sočnon travicon koju će krave, ovce i koze iz susjedni kuća lagano mumat ...

 photo 03 livada_zpsxfonqj8l.jpg

Ogoljene grančice stabala, ča su mirovale cilu zimu, pomalo pružadu prve listiće vanka ....

 photo 04 listovi_zpszofvfgro.jpg

 photo 05 draca_zpssozjujis.jpg

A doli po podanku se sramežljivo probijedu prvi šareni cvitići poljskoga cvića...

 photo 06 cvice 1_zpstc43zl3j.jpg

 photo 07 cvice 2_zpsnpliszth.jpg

Polako se već vraćan uzgor, jesan se malo zapuva, priznajen ... sta san malo kod štalice ... da ne buden slikava samo floru, neka bude malo i faune ... ove dvi male uspavane lipotice ...

 photo 08 kozle_zpsridnzscf.jpg

 photo 09 janko_zpsyeaux1zl.jpg

I budnoga čuvara isprid, čudnu mišanciju pasje genetike u kojij se nazire veliki dil gena od ko zna kojega setera ...

 photo 10 cuvarkuca_zps1cpvt03f.jpg

Začas je došlo šest i po, pozdravili smo se sa dragin ljudima i obećali da neću sad čekat dvi godine dokle opet dođen cerek
Uputuli smo se lagano nizdol, i nisan moga odolit, mora san napravit „remake“ ove stare slike, još iz doba slavlja sto godina Hajduka ...

 photo hajduk.jpg

Isto misto, samo je Vinkica pet godin starija ...

 photo 11 vinka 2016_zps47a5a8pl.jpg

I za ne falit, zanamisto da gren još učinit đir po rivi, ja seja doma isprid TV gledat „derbi Svetoga Duje“ ... Bidan Duje, biće se u grebu okriće ka ventilator ... kad vidi ko ga sve spominje headbang puknucu
Ala, ala, dosta za večeras, do drugoga puta ... Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah

- 23:58 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.