umorno_oko

< ožujak, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

20.03.2016., nedjelja

Dan očeva na neočekivan način

Koliko jema ti američki pidaija ala Valentinovo (Dan zaljubljenih), Noć vještica (isto kao dan žena, samo po noći) više se i ne snalazin meju njima. Zadnja na koju san naletija, ni kriv ni dužan, je Dan očeva, koji je ka ono bija jučera, na 19. trećega miseca (ožujak, za sjevernjake). Zašto ni kriv ni dužan? Pa zato, kad san uzima karte, priko interneta, ni na kraj pameti mi nije bilo da ću ić gledat „5žena.com“ na „Dan očeva“ puknucu headbang
Dunkve, par dan prije san uzeja karte za prestavu u Lori, “5žena.com“ za prestavu koju mi je par prijateji isfalilo, a i kad san pogleda glumačku postavu, nije mi priostalo ništa drugo nego thumbup

 photo 5zenacom_zps6rbuxyip.jpg

Komad/prestava/licenca je u originalu španjolskoga porijekla, koju je u kratko vrime poslin premjere u Bilbau i Madridu pogledalo priko 50.000 gledatelji.
Vridna ekipa iz „Teatromana“ i „Kerempuha“ je pripoznala potencijal ove predstave pa je tekst prirađen za domaće tržište, a režije se, po prvi put, uvatija Rene Bitorajac.

 photo IMG_3237_zpsqzwcpzuq.jpg

Glumačka postava je isto „prvoligaška“, Nataša Janjić, Ana Begić, Nataša Dangubić, Nina Erak -Svrtan i Mia Anočić –Valentić, pa nije čudo da su dvorane puno di god se izvodi po Lijepoj Našoj, u Opatiji, Šibeniku, Puli, Slavonskom Brodu, Poreču, Labinu, Splitu ... nadan se da će je puti navest i u Kaštila, makar ka neku „light“, ljetnu verziju, u okviru Kaštelanskoga kulturnoga ljeta.

 photo IMG_3240_zpsbybthqil.jpg

 photo IMG_3260_zpsjxnxs9nb.jpg

 photo IMG_3257_zpsqajfxin6.jpg

 photo IMG_3252_zpshhri901d.jpg

 photo IMG_3249_zpspu0uqj3e.jpg

 photo IMG_3245_zpszytdhq2p.jpg

 photo IMG_3242_zpsvavwou8o.jpg

Sama priča i nema neko posebnu okosnicu, ali teče tako glatko, pet žena razne životne dobi, od mlađahne, do onih u najboljim godinama, na osebujan način, vrlo slikovito, prepričava vlastita životna događanja, naravno, sa ženske točke gledišta.
Koja se ponekad prilično razlikuje od našega. Iako volin za sebe mislit da nisan baš, ono, MŠS /Muška Šovinistička Svinja*/ nije mi bilo baš svejedno slušat neke djelove predstave. Ali nije to bilo ništa strašno, ispričano bez ikakve zloće, na zajebantski način ... tako da mi je bilo manje neugodno ča bismo svi mi muški tu večer u dvorani mogli stat u jedno malo veće auto.
Zato san se sakrija deboto izad sidalice kad je na red došlo probavanje teksta za sapunicu, jer je jedna od akterica dobila ulogu u seriji pa su ka ono tribale provat tekst. Odanija san kad su izabrale dvojicu iz publike koji su to na pozornici odlično odradili, uz opći kes nazočnih pripadnica ljepšeg spola.
Kažu da se čovik najslađe smije na svoj račun ... e pa ova predstava je U CIJELOSTI bila na moj račun, ka i na sve pripadnike nas koji se volimo kur*it nazivon „jačega spola“ ...
Ako van slučajno naleti ova predstava, pogledajte, pa makar morali vodit Zakonitu sa sebon, ka ča san i ja cerek
Zdravi i veseli bili!!! mah mah mah
- 14:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.