umorno_oko

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

17.08.2014., nedjelja

Blagdani i godišnjica

Evo nikako mi se ne gre u krpe, a bome i kako bi, moran napisat par besid oba ovi zadnji par dan. Rekli bi dežurni medijski mislioci „produženi vikend“ a ja bi in samo nadoda ono: „kako za koga“. Jerbo meni nije bija, bar po produženome spavanju na prvi blagdan. Vela Gospe, u ovi petak, a ja se moran ustat rano ka da gren radit. Ne, nisan rebambija, nego i koji minut ranije, triba se dignit, učinit đenastiku, bacit ča u gladni kjun i prispit odvest moju mater na onu misu u sedan uri. Jerbo mi je i to bolje, nego da gre na koju kasniju misu, kad zavrući, pa da je afana pa je triba vozit na hitnu.
Sve smo lipo prispili, i odslušat misu, i pomest ono malo šporkice sa naši grobov u Gospe na Hladi, i meknit bokun cvića, sve to taman pri vengo je počela druga misa u devet uri. Jemala je ona prav, koliko je god bilo lipo friško ujutro, sad je već Oni Gori počeja ložit gradele.
Kad san doša doma, ko je više moga i poć leć ... malo san baulja po kući dokle nije doša blagdanski obid ... a ča ću van poć govorit, nisan van ja od oni ča se slikajedu kraj svoga i tujega iti malo boljega komada spize, ali ovome desertu ni moj fotoaparat nije moga odolit ...

 photo kola10D0i_vela_gospe_zps3a0caee8.jpg

Potla obidon, vajalo je malo i ubit oko, a ja san najprin ispratija moje ukućane koji su se uputili u Gospe Stomorije, namo di je Biblijski vrtal, po staromen novskome običaju na svetkovinu Vele Gospe.

 photo velagospe_1_zpseb8535df.jpg

A ja san osta čuvat kuću. I skupljat forcu za večeras. Dunkve, klapa „Podvorje“ je svoj tradicionalni koncert „Podvorje u Podvorju“ primistila sa termina za Sv. Roka na dan ranije, za Velu Gospu. Lipo mi je žena cilo popodne kad su se vratili iz Stomorije ronzala ... ajde, ajde ... a mi doli prispili u fotofinišu. I fala Veloj Gospi, već su sve katrige bile pune. Jedina nada, doduše slabašna, ča mi je ostala, je da se brzo primistimo na rezervni položaj, na Glavicu (to van je ono ča bezuspješno pokušajedu prikrstit u 'Kula Top') pa gledat lipo odozgar ka iz lože u teatru. Uspilo mi je samo djelomično jer nisan bija jedini kojemu je to palo napamet, pa je bilo mista, ali san mora stat na noge ...
Osta san uru vrimena, nažalost ne duže, ali san se i za to vrime uspija naguštat lipe klapske pisme, ka i uvik kad je klapa „Podvorje“ u svome prirodnome ambijentu ...

 photo klapa_zps17870259.jpg

... a ovi put in je nastup bija još emotivniji, jerbo Antonio, koji piva sa njima odpočetka, gre štumikon za kruvon u Graz, u Austriju, sritno mu bilo ...
Nisan bija jedini koji je gušta otu večer, pari mi se da je i stari kampanel gušta kako ga umijedu lipi zvuci ...

 photo stari_kampanel_zps8c346554.jpg

... a bilo je i mlajega svita koji je doša poslušat pisme svoji pradidov ...

 photo kateimare_zps4199da7f.jpg

Tako da nima straja za budućnost klapske pisme.
Evo, nisan puno, samo san par pisam snimija, već su me počele bolit noge od stajanja, pa guštajte malo i vi ka ča san i ja gušta!



Žaj mi je ča nisan uspija duže ostat, ali valjda tako triba bit. Za dogodine san se na vrime priporučija ekipi iz klape za dvi katrige malo naprid cerek ... za me i Zakonitu, ofkors!
Tribalo se spremit za sutra ... jerbo gremo na sv. Roka u Mašograd, u Gospe na Hladi, di će bit misa i procesija okolo groblja.
Ajde, tamo je bar bilo mista za sidit thumbup a i vrućina je baš bila malo popustila .... vitar je baš lagan vrtija bandire ...

 photo IMG_0701_zps358ac60e.jpg

Sve bandire i ljudi su već bili na svoja mista ....

 photo IMG_0697_zpsc70ffd94.jpg

... a pri nego je misa počela, Bamba je još jema reč dvi-tri beside mjesnin i gradskin ociman ...

 photo IMG_0700_zps88cdb66c.jpg

Skoro san zaboravija primjetit da smo prispili na vrime. Bome, mirakuli se događadu ... naš velečasni don Emanuel (na odlasku) je izaša prid svit, pojačan sa ekipon iz Nadbiskuopije ... pozdravit okupljeni svit i započet misno slavlje.

 photo IMG_0704_zpsa7579bb8.jpg

Bogu fala, ne računajuć profesionalce, nisan bija jedini ča je slikava deboto cilo vrime thumbup

 photo IMG_0706_zps61623100.jpg

Pa san i ja iskoristija priliku da zamolin Marija Miškovca za jednu sliku, da ne bude uvik da ja drugoga slikajen ...

 photo IMG_0708_zps4ea1d4d9.jpg

Nisan tija puno dekomodat ljude okolo, ali ovo nisan moga odolit slikat. Najprin je ne vidin deset godin, a onda u misec dan dva puta: Blanša!

 photo IMG_0710_zpsccc126fb.jpg

Misa je bil lagano pri kraju, ljudi su se još pričešćivali a oni ča su to već obavili vatali su bolje misto za procesiju ...

 photo IMG_0711_zpsfa8a5608.jpg

... a ja san sta na oni kantun kod župne kuće, da uvatin bolji požicjun za videjo ...

 photo IMG_0712_zpsc1c825f5.jpg

Nisan tija puno snimat, samo početak ...



... pa san se i sam uputija u procesiju. Dobro je došlo da se malo i ugrijen, jer je počelo bit deboto friško. I kad je sve završilo, lagano smo se uputili kod moje matere doma, na sok i kolače. I njezin je kolač bija lip, ali ovi put mi morate virovat na rič, jerbo mi se nije dalo teglit fotoaparat uzaskale.
Potla smo se lagano uputili u Donja Kaštila, da se odmorimo od ovi dvodnevni događanji cerek
I došla nedilja, nismo se njanci okrenili ... ali opet, ni to nije bila obična nedilja. Je li van se dogodilo da pitate sami sebe ono: di si bija na današnji datum, nazad godinu dan? Lako mi je ča san mora ženi objašnjavat da to nije bilo na sv. Roka nego dan posli, ali to isto objasnit mome kumu @pečini je već bilo tri puta teže, ali bitno da san uspija! headbang headbang headbang .
Na današnji dan, sedamnaesti kolovoza AD MMXIII bila je promocija Vinkinoga i moga libra „Nima meni do Vinke ... i do moga Mašograda“
I ča bi ja sad, poslin godinu dan, još triba dodat? A ništa, deboto, ča već nisan reka, fala najlipša svin sponzoriman i svin mojin dragin prijatejican i prijateljiman koji su pomogli da libar doveden do kraja!
I dandanas mi je srce ka kamion šleper kad se sitin svega u ote dane thumbup

 photo slike008_zps41d78908.jpg

Jučer san, kad smo se vraćali doma sa svetkovine sv. Roka vidija čovika kako odozgara slikaje panoramu sela na niki mobitel. Nije se triba ni okrenit, kad je progovorija, pripozna san ga: Emil Zelić, po materi iz plemena Peškarijini, ča ga nisan vidija još od ... ne znan toliko ni brojit ... prije Domovinskoga rata. Nakon par besid izminjeni na brzinu ono di si, šta si ... sitija san se da u portapaku od Kobile Suzi uvik jeman jedan primjerak libra, baš za ovakove prilike. Da san mu, sa potpison, i kad me pita koliko za platit reka san mu ono ča i svima kojima san poklonija libar: meni ništa, a unutra ti je uplatnica pa ako moreš daš prilog za mašogradsku župu sv. Jurja. Žaj mi je ča nismo mogli više proćakulat jer smo prišili svaki na svoju stranu, ali vidija san mu puno upitnika navr glave. Valjda se vidimo opet, malo ranije, a ne za trideset godin, pa ću mu valjda i to uspit objasnit cerek
Do iduće prilike, za blagdan oli za obični dan ...
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 23:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.