umorno_oko

< studeni, 2013 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

07.11.2013., četvrtak

Kontra mraku, kontra sili ...

Davno san već ispunija Vinkin album sa Hajdukovin sličican, a nikidan san dovršija i moga, posla sto kesic i dobija i onu personaliziranu sličicu ča gre na drugu stranu.
Mislija san da je to, deboto, svršila Mare zavit (gotova priča, za sjevernjake) kad čitan nikidan na fejs profilu od Hajduka da je produžen rok za predaju popunjenih albuma do petka, 8. studenoga.
Kako je danas vrime, ne gre se baš za svaku sitnicu u grad, pa san spojia par obaveza u četvrtak ujutro. Najvažnije je bilo opremit mater u toplice, na redoviti remont. Jedva je pristala da je ja opdveden ... da će ona autobuson. Srića da san tvrdoglav, da mi je znat na koga headbang pa san doša po nju, a ona me zove da joj pomožen snit bagaje nizaskale, jer ne može. A autobuson bi bila išla! Dopilotali smo do «ribarskoga» parkirališta kraj Sv. Frane, na spli'skoj Rivi, i čas posla u Toplice. Malo pričekat dokle se sredi papirologija, i onda u sobu.
Vidin jon po faci da baš i nije bila oduševljena smještajen: ponistra je taman poviše peškarije. Pozdravija san se sa njon, i pobiga da me ne pogodi su čin kad san jon reka da ću je ujutro zvat da mi reče pošto riba thumbup
Iduća štacija: Poljud! Ne mogu reč ono «lipotica» jer to već odavna nije. Isto ka kad bi reka «misica» za neku od prekaljenih djelatnica iz Đardina. Spli'skoga, ofkors!
Ka ča san već reka, albumi sa sličican su izvučeni iz škafeta ... i spremni za predaju na verifikaciju.
Vidin da nisan jedini ...

 photo albumi_na_cekanju_zps959583f5.jpg

... ovo je bila samo jedna od stalaža sa ispunjenin albumima, sa svi stran svita! Čovik koji radi za pulton mi je dozvolija slikavat, samo ako ne uvatin njega ... evo, nakon ča san ispunija prijavu, zadnje slike moga i Vinkinoga albuma ...

 photo predaja_albuma_zpsf5cfe730.jpg

Čovik me zajebaje da san moga i doma slikat. A kad nisan! i kad doma niman ovakovi šankić party
Onda san još ovega šalčinu zamolija da slika i mene. Greška! Nisan donija oni pravi fotoaprat, pa je slika ispala kako je ispala, a ja baš spremija cili «dress code» za ovu priliku ...

 photo usuvenirnici_zpsa1298d30.jpg

... sa friško ispeglanon majicon «kontra mraku, kontra sili». neka, dobro je i ovako, da san to obavija. Još da mi je kako prispit u subotu poć na koncerat za Cocu, užežin utakmice kontra Istre na Poljudu, spasija bi se. Biće čupavo ... jerbo je ujutro natjecanje vatrogasnoga podmlatka & dice Splitsko-Dalmatinske Županije, pa ko zna kad će sve završit.
Tako smo stigli i do pridzadnje štacije moje putešestvije po Splitu ovega jutra: triba san poć pokupit podatke o ekipama, jer mi je posal napravit obradu rezultati potl natjecanja.
A da bi sve bilo po onoj «samo pritisnit botun» triba sve pripremit, na vrime štampat diplome i zahvalnice. Nisan moga odolit, na odlasku san potega ove poredane vatrogasne zviri ...

 photo brigada_zps84d33e86.jpg

.... ka da se lino izležavaju na jesenskome suncu, posli litnjih napora po ciloj Dalmaciji, a dikod i šire.
Još je samo tribalo poć uzest materijal koji mi za to sve triba ... i lagano, na mojoj Kobili Suzi, odjahat u zalazak sunca! U subotu, posli natjecanja, biće i detaljno izvješće sa rezultatima. A do onda ...
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 16:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.