umorno_oko

< travanj, 2012 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

24.04.2012., utorak

Radna proslava osmoga rođendana

Pade mi napamet ona stara socrealistička floskula radno i svečano.
Otprilike tako je Vinka proslavila svoj osmi rođendan, na Kupu Sv. Duje. U sumo-borbama, ča je drugo ime za naguravanje po tatamiju, oliti potirat protivnika iz one SAMO četri kockice ča su i bezobrazni organizatori postavili da malin borcima bude ča teže.
Naravno, ovo baš i nima puno veze sa onin pravin SUMO borcima, ča obučeni samo u japanske tangice mašu sa vlastitin tripican i pokušavadu se ukopat da is protivnik ne more maknit iz mista.
Zli jezici kažu da san je komodno ja moga trenirat, s obziron na vlastitu đentilastu konstituciju.
Ovu subotu se tribalo malo ranije ustat, jerbo smo morali u osan i po doć na balancu (vaga, za sjevernjake). Vinka je cila radosna uzletila na vaganje, ali je bila malo štufa kad je izašla. Na moje pitanje o uzroku mračne face na izlasku, samo mi je promrsila da vaga LAŽE. Ženska posla cerek

Photobucket

Prije nego smo krenili, rekla je kako bi joj baš bija lip dar za rođendan da osvoji zlatnu medalju. Jednu borbu je dobila ...



... a drugu nije. Fala Bogu, bar je izgubila od natjecateljice iz istoga kluba, di i sama trenira. Nekako mi se ne da napisat ono CEMEX, neka ostane samo Dalmacijacement, bitno je da se mi razumimo thumbup
Na kraju je bila zadovoljna i sa srebrenon medaljon, kaže da je bolje nego na zadnjemu natjecanju, kad je bila brončana.

Photobucket

Na kraju je ipak zadovoljna išla doma, pogotovo kad san odveja doli i njezinu prijateljicu iz razreda, Danči, koja je isto nastupala na takmničenju. Nije bilo ništa posebno, ali baka Vinka se isto sitila napravit bokunić torte, da se makar jema u što stavit šterikicu i puvat za ispunjenje želje njami

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

U očekivanju one PRAVE proslave osmoga rođendana u subotu u Gingole ...
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 10:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.