umorno_oko

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

28.02.2010., nedjelja

Zimska svečanost i sedma godišnjica ...

Evo nan ga na, zagazili smo u treći misec, nominalno je još uvik zima, koja bi ka tribala asocirat na snig i dječju radostz, ali kod nas, južnjaka, srićon nije tako ...
Još u veljači, nikidan, u sridu, 24. 2. vridne tete u vrtiću su pripremile ZIMSKU SVEČANOST ...

 photo tete_zpsemgj0tdb.jpg

Za koju su se dica vridno spremala, ... morali su ženskice, to ka i moja Vinka, doć skroz u bilo, jer su one bile ka PAHULJICE,

 photo pahuljice_zpsjfhlbjri.jpg

... pa bi prema tome išla i prigodna pjesmica ...

Pahuljice

Meko, meko padaju nam
bijele lake pahuljice
nebeske te leptirice
pohrlile na ulice

Pohrlile, pohrlile, djecu da bi grlile
Pohrlile, pohrlile, djecu da bi grlile ...

Zabijelile sve dolove da bi djeca mogla snješka
loncem, mrkvom, ugljenom načiniti da se smješka.

Pohrlile, pohrlile, djecu da bi grlile
Pohrlile, pohrlile, djecu da bi grlile ...

Plesale su, padale su,
da bi mogle mekim snijegom
sanjke pune dječice
spuštat se bijelim brijegom.

Pohrlile, pohrlile, djecu da bi grlile
Pohrlile, pohrlile, djecu da bi grlile ...


 photo pahuljice i snjesko_zpswslsroqb.jpg

E ... ča se mene tiče, ti dan je bija jedan od oni kad jeman problema sa zakonima fizike ... i to onima koji kažedu da jedno tijelo, i to moje, ka ono sitno, cca stotridesetinešto kg, ne more odjedan put bit na više misti ... a jema san tri događaja (eventa, za sjevernjake) ča san triba pogledat, i to deboto u isto vrime. Ali, fala in lipa, tu u priču uskaču baka/dida servis ... oni su spremili Vinku da prispije u vrtlič, a ja san odradija ostala dva mista, uspija san čak i u vrtlič povirit ... poput pčelice (truta?), sa cvita na cvit ... tako da san odradija posal popodne, i povirija na izložbu karikatura Nikole Listeša do dvorca Vitturi ... posal ka posal, a izvješće sa izložbe jemate OVOD uz napomenu da je porazno mala brojka ljudi posjetila otvorenje izložbe blabla burninmad čovika kojega priznaju svugdi u svitu, osin u njegovome mistu ... kako mi to poznato zvuči hrvatska ... a o razlozima ne bi, iako i znan, ali neču kazat zaliven smijeh
Danas mi je sedma godišnjica braka ... evo i malo cvića za Zakonitu ...

 photo beautiful-roses_zpsrozg9li1.jpg

a popodne/uvečer ćemo se poć negdi zaletit party onako .. glede dobroga običaja party
Zdravi i veseli bili! mah mah mah
- 20:36 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.