umorno_oko

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

26.06.2009., petak

Još ga čekan ...

A jesan se pofalija da san jedva lito dočeka ...¸bolje mi je mučat, evo, sve je deboto izgnjijalo od puste kišurine. Ajde, nije nan ništa poplavilo, ali smo se tresli, ča od munji i gromi, a ča od pravi potresi puknucurofl
A tako san mislijaa poć ovi vikend odvest vinku do Metropole u Zoo, oni priko puta Maksimirskoga rugla, da ne bude zabune thumbup
Ali vrime mi baš i nije po volji. Kiša ne fermaju ... a i Punto se ništo bija pobunija od velike vlage, ali ništa ča dobar autoelektričar u tren oka ne more riješit.

Image Hosted by ImageShack.us
... vidi, vidi, baš lipo Puntu stoji crvena boja ... a o plavome svitlu da i ne govorin ;-)

A glede vrimena, nadan se da će se sveti Ilija smilovat do idućega vikenda pa nan poslat malo sunca, ipak je već sedmi misec a ja se doma pokrijen dekicon ... ča je ovo?
Ajde, strpiću se još malo ... isto ka ča molin i cijenjene gledatelje kviza "1 kontra 100" da izdržidu još dvi emisije ...

Image Hosted by ImageShack.us

Pravo da van rečen, dozvizdilo je i meni ... bija san četiri puta gori, svaki put devet emisija, ako me prsti dobro služidu, to je 36 emisija, a misečno je cca 8 emisja. Ispada da san bija nazočan u cirka otprilike polak emisija ove sezone. I portir na HRT-u me je pozdravlja zadnja dva snimanja, više mu ne triban ni osobnu kaživat, a di me ovakvoga ne bi zapantija cerek thumbup
Znan, čin nabavin sliku od paštete, oštampaću je na majicu, jer mi po Mašograda prigovara da i je više straj i paštetu otvorit, da ne izletin blabla
Ponavljan, strpite se još malo, sa naglaskon na onu zadnju zadnju emisiju, fotofiniš, kraj, nima više ... a ako Vinka i ja napokon krenemo put ZG, zaobić ćemo Prisavlje u širokome luku.
A dotle jedna Vinka čuva drugu, jedan dan se gre u vrtlič a jedan dan se ne gre ...

Image Hosted by ImageShack.us

... Zlato Mamino je prihajalo sa broda, šta je mali netijak Toni već počeja debelo koristit, pa se svaki posjet trgovačkome centru oporezuje ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a ja se pomalo privikavan na novu adresu. Evo i jedne prilično ažurne fotografije iz zraka ... doduše, ne vidi mi se točno misto di stojin, ali to je sve tu blizu ...
Kaštel Novi iz zraka ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
... fala lipa za sliku, Vinko ...

... i eto, pomalo, reka san van sve ča van smin reč. Jema puno lipi stvari, ali ne smin kazat ... kako bi reka Keko iz "Veloga mista" ... jer ...

Image Hosted by ImageShack.us

... i ča bi van još triba, nacrtat?
Stojte mi dobro, i zdravi i veseli bili? mah mah mah

Update:

Kako sad stvari stoje, foto finiš, olitiga zadnja emisija kviza, je odgođen za nedilju, jer je priskočen jedan termin emitiranja kviza, naravno, rič je o "1 protiv 100" ... jesu se potrudili oni u montaži, ali in je jučer, u nedilju, pobigla jedna čestitka Tarika za Dan državnosti koji je bija u četvrtak. A sad adio! mah


- 00:43 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.