umorno_oko

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

28.02.2009., subota

Nagrada grada ...

Image Hosted by ImageShack.us

Eto, moran se ipak malo i pofalit. Mislin da san za ovo makar mali djelić i ja kriv.
Dunkve, prema pisanju sućuračkoga portala na sjednici Gradskoga vijeća Kaštela, među ostalima laureatima (je li se to tako reče?) skupnu nagradu Grada za 2008. godinu dobila je i KPU (Krnjevalska Pučka Udruga) "Kampanel".
Nagrade će se uručit na svečajnoj sjednici povodon Dana Grada, 4. ožujka 2009. godine. party njami fino
Mislija san ne pričat više o maškaran, ali vrag mi ne da mira, ova nagrada me je sitila na početke ... ili, da budemo pošteni, ponovno pokretanje maškara u Mašogradu, koji se mi, malo stariji, još pomalo i sićamo, iako je onda većina od nas bila mularija u kratkin gaćan ... Kompjuteraši bi to rekli "resetiranje" cerek
Naša glavna poveznica sa "starin" maškaran je bija i osta Žuti

Image Hosted by ImageShack.us
Dida Žuti i Baba Ane, na prvome obnovljenome maskenbalu


Počeli smo polako, skromno, ispočetka nije bilo "Mašogadura" nego smo dilili sučuračke Domovnice
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... kojima se dokazivalo ... neću van reč ča ... uostalon, pročitajte sami cerek

Slike i ostale sadržaje smo raspravljali po prvin sastancima ...

Image Hosted by ImageShack.us


... koje smo, ka postanari, odrađivali u prostorijan mjesnoga odbora. Svi smo se upinjali napravit ča bolju sliku, a u tome su, kako sad, tako i onda, prednjačile tete iz vrtića ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a znala bi nan se diko zalomit i koja nagrada kad bi gostovali po okolnin krnjevalima ....

Image Hosted by ImageShack.us
Prva nagrada na spliskome krnjevalu


Jedina povorka iz koje san , uvjetno rečeno, izosta, je bila kad san se ženija ... ali ako san bija odsutan tijelom, bija san nazočan duhom thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Triba li napomenit da san, na veliki užas mojih ukućana, uredno odradija "Mašogadur" koji je te godine izaša u bojan, barenko izvanka fino ...
Dogodine san već bija u punome pogonu, čak je i Zakonita bila na maskenbal, pa, uvjetno rečeno i Vinka, iako na playback. Naime, rodila se par miseci posli party
Zato se nije mirovalo ... bilo je lipi slika, pogotovo skupnih ...

Image Hosted by ImageShack.us
Henrik osmi i njegove žene ...


Image Hosted by ImageShack.us
Jimmy Hendrix???


Image Hosted by ImageShack.us
Naša reakcija na ono poznato Ivino "Hristos se rodi" ...


Image Hosted by ImageShack.us
Ko ne voli beštije, ne voli ni ljude cerek


... a bilo je, ka i uvik, oni ča se nisu slagali sa ovin oli sa onin ...

Image Hosted by ImageShack.us

... a Bože moj, nismo svi isti ... ali bez obzira na sve, uredno smo sve zabilužili, slikali i snimili ...

Image Hosted by ImageShack.us

... arhiva je pogolema, pod budnin okon pažena i mažena od Žutoga, pa nan nije bija problem organizirat izložbu za ovogodišnje, jubilarne, desete OBNOVLJENE maškare ...
Tako se i mi, iz objektivnih i subjektivnih razloga, OBNAVLJAMO tokon godina ...
Naime, našega barjaktara Pancu, kojega je SRCE odvuklo u Purger Vakuf ...

Image Hosted by ImageShack.us

... zaminija je naš Kengi. Kojemu iskreno želimo da i njega iz istoga razloga moramo zaminit ...
Znali su nan i pritit ...

Image Hosted by ImageShack.us
Nemoj da slučajno izađen u Mašogaduru, biće grubo ...


... ali neka, kad pogledan moju najdražu maškaru ...

Image Hosted by ImageShack.us

... odma bi mi bilo lakše.
I za kraj da citiran našega Bricu ...

Image Hosted by ImageShack.us
.... evo svima, koji mislidu da će se "Kampanel" ugasit.

Niko nije nezamjenjiv ... govorin najprije u svoje ime ... pa mislin da vridi i za sve ostale ... Ako smo moj kum i ja rekli da "gremo ća ..." onda san siguran da i jema već ne nova dvojica nego bar nji pet ča već sad smišljadu batude za idući krnjeval i jubilarni, DESETI BROJ "Mašogadura" ...
Zdravi mi i veseli bili! wave mahmah
- 09:34 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.