umorno_oko

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

19.02.2009., četvrtak

Evo me doma ...

Evo me, napokon, da malo uvatin vrimena i meknen koju besidu na blog ... stvarno nisan odavna, mea culpa, ali virujte mi, jeman opravdani razlog, dapače, i više nji ... mislin na razloge cerekcerekcerek
Toliko san bija zaokupljen drugin stvarima, da je samo proletija lipa okrugla brojka, 70000, da se nisan deboto ni okrenija ... ali neka, nadoknadićemo mi sve to .. je li njamiparty
Znamo svi ča je, u subotu, ovod kod nas thumbupthumbupthumbup... Maškare, i to ne bilo koje, vengo jubilarne, desete obnovljene, pa je to tribalo malo i popratit onako, svečanije ...
I bome, pripreme su potrajale ... i visinske i nizinske, i puno se toga izdogađalo ove dane ... ali gremo redon ...
Evo već niko vrime skupljamo se nas par blogeri u "Leonarda" u Splitu, nediljon, kako ko, rekla bi koka, kome obveze dozvoljavaju ... i uz ugodnu ćakulu ubijemo uru-dvi na kraju vikenda ...

 photo BLOGERI_1_zpsjadeiawn.jpg  photo BLOGERI_2_zpssiuwqxut.jpg  photo BLOGERI_3_zps84jefnl4.jpg  photo kuki_zpstklwbl5i.jpg

Pozdrav @ely, @begi, @zuzayok,@borgmanu,@cordeliji i svima ostalima, i fala in za ugodna druženja nediljon navečer, pica san (markira, za sjevernjake) zadnja dva sastanka, mama će me opravdat na roditeljskome sastanku naughty pjeva
Pripreme za maškare su išle punon paron ... pogotovo za "Ples sa zvizdan", koji se održa u prošlu nedilju, 15. veljače ...

 photo emo_1_zps0n4qq804.jpg

Ljudi su se trali po cile dane, nije ni čudo da su bili malo neurožasti ...

 photo djemo_2_zpsuuxclfu7.jpg

ali posli predstave, koja je detaljno bila opisana na (pokojnome!) www.sucurac.info, sve in je oprošteno ...
Ja san odrađiva svoj dil posla, sređiva Mašogadur, koji je, fala na pitanju, već tiskan, i na CD-u će, među ostalin, sadržavat i svi osan prijašnji brojev Mašogaduri, uz slike od početka obnovljenoga krnjevala pa do lani ... a Mašogadure morete i skinit ovako, ako van se ne da čekat subota ...

(op. a. ovod je link na sve Mašogadure do lanjskoga, u staroj verziji su bili linkovi na, nažalost blagopočivajući, Sućuraški portal headbang )

... Eto, toliko o ovogodišnjemu krnjevalu ... a dok su moji Sućurani guštali i gledali "Ples sa zvizdan", ja san se smrzava u Purger Vakufu .. da prostite, već u nedilju ...
Kako san bija gori, a bija je zadnji dan izložbe Rembrandtovih grafika, zašto ne bi bija povirit ... rečeno učinjeno ...
Usput san potega par slika i od Kazališta, stvarno je bilo lipo za vidit ...

 photo teatar_zpslywxajo1.jpg

... a kad san napokon doša do Rembrandtove izložbe ...

 photo rembrandt_zpsngzhnigs.jpg

... jema san ča i vidit. Bija je red ka za kafu i cukar sredinon osandeseti godin prošloga stoljeća blabla mad ...

 photo rembrandt_1_zpsglccfm1j.jpg

... bog da pokoj Rembrandtu, i svaka čast njegovin grafikan, ali mislin da ću i pogledat neki drugi put ... Posli dvadesetak minuti čekanja i otprilike metar pomaka u redu, štufalo me. I bilo je zima, već san počeja šmrcat, a sutradan me je čekalo ono zašto san i doša u ZG ...

 photo postolje_zpsyni1ot4j.jpg

... naravno, na sastanak sa Tarikom ...

 photo tarik_zps7bxqtqdl.jpg

... treći put ... klap ... i moran priznat da je ovi put bila najbolja ekipa ...

 photo puknuta ekipa_zpsnzqjpesk.jpg

... a kako se prošlo, e, to ćete morat pogledat, tijekom petoga miseca ... a dotle rolleyes ćete se ipak morat malo strpit ...
I skoro da san zaboravija, nismo zaboravili ni pripreme za požarnu sezonu ... radimo na obnavljanju voznoga parka cerek

 photo pripreme za sezonu_zpsxwdv3hnt.jpg

I to bi bilo to ... barenko za ovi put. Doša san doma, i nisan mora pivat "Kad se male ruke slože ..." a nije puno falilo, zabililo je, zakijalo, gori izad Kozjaka je ka usrid Like ... čak je i Poljud zabilija, mogu mislit na što će to sličit u nedilju, ukratko, ja ću utakmicu gledat u teplo, a oni nek se valjadu po blatu ...
Zdravi mi i veseli bili! mahthumbupwave

P.S. Skoro san zaboravija spomenit, Vinka, nažalost, iz tehničko-zdravstvenih razaloga, nije ovi put partila u Metropolu. Kako iz tehničko-zdravstvenih razloga? Pa lipo ... Vinka je bila zdrava, ali se zato razbolila rodica ča mi je tribala pričuvat Vinku, i njezin mali, pa je bilo i plača kad san iša uzgor ... a ča ćemo, tako je moralo bit ... odo mi uzgor kad otepli. Obećajen!
I sad je stvarno dosta, sa ovin bi, zahvaljujući @minimaxine, zaključija ...

P.P.S. (opet op. a. ) Kako me nije bilo na "Plesu" (opravdanje u tekstu!) evo i izvješća sa Kaštelanskog portala ...
- 09:19 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.