umorno_oko

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

22.12.2008., ponedjeljak

Masa puta nizbrdica ...

Ne, nisan se vratija u mladost, da ne rečen u ditinjstvo, niti provajen isponova izumislit zakone fizike ... nego samo provajen prikazat inerciju, u slobodnoj interpretaciji ... ili ono da čovik neke stvari radi po navici. Čisto reda radi. Tako i ja sa kalendarićima, svake godine ...
Čista pozitivna nula. Eto, tješin se, da bar nije gubitak. Malo, ali čovika veseli. smijeh thumbup
Da počmemo, kako je i red, sa vatrogascima. Moja su obadva društva, formalno san član DVD "Mladost" ....



... a ovi prvi susidi, sedan godin mlađi, su me rekli usvojit. Eto, neću se bunit rolleyes I njima radin skoro svake godine male kalendariće ...



... ne bojte se, jema još, tek san počeja. Kakova bi to bila godišnja rekapitulacija kalendarići, bez moji maškara, bilo za službenu povorku, bilo za litnji krnjeval, bilo za litnja događanja, bilo nas je svudir. Obećali su mi Žuti i ekipa da ću dogodine i ja nastupat, da je ove godine neko mora i slikavat pjeva ...



... eto, virujen in, jer znan da među njima nima nijedan laživac laze nut cerek
I, kako bi reka naš Ivo, gremo naprej burninmad ups. idemo dalje. Sad bi ka na red došle i ostale mašogradske ustanove.
Naša pučka skula (osnovna škola, za sjevernjake) Kneza Mislava ...



... a i velečasni je, ka i svake godine dosad, dobija svoj paketić kalendarići. Na što je on, naravno, odma spremno uzvratija sa kalendaron naše župe, di su posebno označeni sveci ča se više štuju u naše misto. Skroz zgodno za ovakve ka ča san ja, ča vididu velečasnoga jedan do dva puta na godinu. Osin ako uleti koji pir oli krštenje priko reda naughty
Počelo je sa don Radojkom, nastavilo se sa don Senkom, i evo, uzdravlju, okad to prakticiran, upozna san i trećega velečasnoga u naše malo misto ... don Emanuela. Skroz simpatičan čovik ... koliko san uspija skužit u ono malo vrimena i tri beside ča san progovorija sa njin ...



... a ako već nabrajamo ustanove, i kafić se, po vrlo širokon tumačenju, more kontat ka ustanova ... neću reč kojega tipa ... pa tako i ova dva ...



... a sad ka smo završili sa domaćin ustanovama, moremo spomenit i furešte, najpri kaštelanske ...



... pa onda i općedržavne, jer ko tvrdi da Davor Gobac nije HR institucija, vjerojatno je zadnji dvadesetak godin proveja u nekoj pećini ili na pustome otoku.



... a za ovu instituciju ne triba trošit beside, jer je odavno prišla granice i HR i šire ... ne reče se zaludu da živi vječno ...



Bilo je tu još svega, ča se ne more stavit u nijedan škafet ... od mladih glumica u usponu ...



... pa do istinitih majica ... ko ne viruje neka prova, ako uspije rofl dead ...



... i ozbiljne rasprave o burzi i dionicama dva ozbiljna čovika ...



... a pokazali su se i prvi simtomi navijačkoga ludila ovega lita ...



... di se već polako osjetija prelazak na obiteljski okoliš ...



... i naravno. šećer, tj. Vinka solo i u ugodnome društvu, dolazi na kraju ...



Eto. Gotovo! Dosta! Amen!
Izdušija san ... evo tek san jučer prida zadnje kalendariće ... nikad ka ove godine. Možda su neki od vas ostali razočarani jer nima nijednoga za brijački salon, ka lani, ali sam je kriv. Mislin vlasnik salona ... ne njegova žena ...Da je naručija kojega lani, dobija bi i ove godine, a ovako ....
Ali neka njega, zdravi vi meni i veseli bili ... i lipo se napapali i ne puno popili, da vas ne fermaju Super-Stipe i promili ...
Sve najbolje za nastupajuće Blagdane Van želin!
Dovidova! mah njamiparty

Update:

Glede tehničke dežgracije, nisan bija u mogućnosti meknit još tri kalendarića, koji su partili na jedan otok. Ali zahvaljujući pomoći od @šetemanči, evo i to ča je falilo.



Fala lipa, teta Karmen! cerek mah
- 14:11 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.